Fitness Seller

Pijn na been injectie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb van sommige merken ook extreem veel PIP en ik inject al geruime tijd, van virgin muscle dus geen sprake. Heb me eens gelezen dat het aan de hoeveelheid BA zou liggen.
Heb het wel alleen maar bij test, van deca, tren of andere injects nooit last en het lijkt zelfs minder als je je test samen met deca optrekt en inject.

Meer als man up en pak desnoods een ibuprofen oid kan je nu niet doen. Mss gewoon een batch met veel te veel BA.
Oké het ligt dus echt aan het product dus.
Kreeg jij spiergroei van de pijnlijke injects.?
Ik zit nu in me derde dag moet zeggen dat de pijn een stuk minder is en bovenbeen is een stuk zachter maar richting de knie gevoelig als je erop drukt.
 
Oké het ligt dus echt aan het product dus.
Kreeg jij spiergroei van de pijnlijke injects.?
Ik zit nu in me derde dag moet zeggen dat de pijn een stuk minder is en bovenbeen is een stuk zachter maar richting de knie gevoelig als je erop drukt.
Yes ik groeide gewoon door, alleen sporten was iets moeilijker maar tegen de dag dat ik benen deed was de PIP meestal al genoeg weg getrokken. (Zondag inject, donderdag benen)

Heb altijd het gevoel dat de pijn naar onder verschuift omdat de olie in je spier omlaag zakt (zwaartekracht enzo). Althans zo lijkt het.

Heb van een bepaalde batch eens 10 weken mank gelopen omdat ik te koppig was een andere batch te vragen :p

Wat anderen zeggen speelt natuurlijk ook wel een rol, tril je de hele tijd bij het injecten of blijft de naald mooi stil, raak je of zit je in de buurt van een zenuw, etc etc
 
Ja geen probleem met het bewegen van de armen. Alleen werd ik snachts vaker wakker wanneer ik op die schouder lag. En als ik een schouderklopje kreeg was het ook ff janken. Met trainen geen belemmering.
 
Ja geen probleem met het bewegen van de armen. Alleen werd ik snachts vaker wakker wanneer ik op die schouder lag. En als ik een schouderklopje kreeg was het ook ff janken. Met trainen geen belemmering.
Doet me denken aan die keer dat een wijf mij een knietje in de glute gaf:o. Ik ging gewoon naar de grond:roflol:.
 
Waarom geeft een wijf je nou een knietje in de glute? Waren je ballen zo goed verstopt dan?
:roflol:
Ik gaf een lollige opmerking, draai mij om om weg te lopen en vervolgens kreeg ik een knietje. Wellicht had ik beter niet om kunnen draaien inderdaad.
 
:roflol:
Ik gaf een lollige opmerking, draai mij om om weg te lopen en vervolgens kreeg ik een knietje. Wellicht had ik beter niet om kunnen draaien inderdaad.
Haar daarna wel even op haar plek gezet neem ik aan?
 
:roflol:
Ik gaf een lollige opmerking, draai mij om om weg te lopen en vervolgens kreeg ik een knietje. Wellicht had ik beter niet om kunnen draaien inderdaad.

ben wel nieuwschierig naar je opmerking :D
 
  • Like
Waarderingen: ACE
ben wel nieuwschierig naar je opmerking :D
Ik zat al wat melige opmerkingen te maken over haar vrouwelijke eigenschappen. Long story short: ze zei "ik heb wat last van mijn rug", waarna ik antwoordde: "ik snap dat" terwijl ik naar haar niet te missen kanonskogels zat te staren:roflol:.
 
Sorry dat ik off-topic ging en dit topic vervuil, maar @ TS: is er een reden dat je vorige keer je bil en nu je been hebt gekozen? Ik kan je helaas niet helpen, misschien ibu + paracetamol, maar weet niet of dit i.c.m. AAS aan te raden is.
 
Yes ik groeide gewoon door, alleen sporten was iets moeilijker maar tegen de dag dat ik benen deed was de PIP meestal al genoeg weg getrokken. (Zondag inject, donderdag benen)

Heb altijd het gevoel dat de pijn naar onder verschuift omdat de olie in je spier omlaag zakt (zwaartekracht enzo). Althans zo lijkt het.

Heb van een bepaalde batch eens 10 weken mank gelopen omdat ik te koppig was een andere batch te vragen :p

Wat anderen zeggen speelt natuurlijk ook wel een rol, tril je de hele tijd bij het injecten of blijft de naald mooi stil, raak je of zit je in de buurt van een zenuw, etc etc
Je heb gelijk de pijn die zit vlak boven me knie die blijft daar hangen.
 
Sorry dat ik off-topic ging en dit topic vervuil, maar @ TS: is er een reden dat je vorige keer je bil en nu je been hebt gekozen? Ik kan je helaas niet helpen, misschien ibu + paracetamol, maar weet niet of dit i.c.m. AAS aan te raden is.
Vorige keer deed me vriendin het voor me maar die heb ik niet meer.. dus de been die kan je onafhankelijk zelf injecteren maar op dag 2,3 en 4 ga je dood van de pijn je uitgekozen geïnjecteerde spier is volledig opgezet en een beweging erin is pijn lijden in dag 4 En 5 is de druk van je been eraf alleen gevoelig boven je knie.
Of dit normaal en bij iedereen zo is dat vraag ik me af.?
 
Ik heb het met bepaald Engels merk gehad en redelijk wat injecties gehad in mijn leven.
Veel klachten op fora gelezen over hun en toen overgestapt en nu nergens last van. Je kan het poging wagen...
 
Back
Naar boven