Fitness Seller

Pijn na injectie enanthate

• Topic Starter Topic Starter
Testo zei:
2ml is voor mij ook het maximale wat ik kan zetten want ik zette ook afgelopen weken per keer 3ml(1x id week en 1x 2ml)enth van GS en had enorme last van spierpijn en heb daarom gister voor de verandering 3ml Aburain Iran gezet en heb nu wéér pijn in mn been,k*tzooi.

Ik zou het gewoon bij 2ml houden en dan maar keer extra prikken.

Ik heb geen last van de 2ml testo Iran in mijn schouder en 2ml overdrive in mijn andere schouder. Ik zet voortaan gewoon 3x p/week 2ml van ieders in de schouders. schouders zijn toch groot genoeg :D :rolleyes:

Ik zet 5ml als het moet, klats! zo het kontje in.

Juiste spullen en u heeft nergens last van :D

DBC01 zei:
Ik zet 5ml als het moet, klats! zo het kontje in.

Juiste spullen en u heeft nergens last van :D

ja wou ik zeggen ik heb gisteren in 1 spuit 2ml test enanthaat 250mg/ml en 2ml bold 250mg/ml gezet en no problemo,,

voor je benen zou ik niet teveel doen.
terwijl zoals dbc al zei voor je billen kun je 5 ml hebben.
toen ik 2x primo van schering en een keer test enath GS (totaal 3 ml) zetten in mijn been kreeg ik mijn been 2 dagen bijna niet gebogen.

zoals hardgainer al eens eerder heeft gezegd is de test enath van gs de "boosdoener".
maar waarom zet iedereen in zijn been? je billen zijn er voor!!
gr d

dennis999 zei:
voor je benen zou ik niet teveel doen.
terwijl zoals dbc al zei voor je billen kun je 5 ml hebben.
toen ik 2x primo van schering en een keer test enath GS (totaal 3 ml) zetten in mijn been kreeg ik mijn been 2 dagen bijna niet gebogen.

zoals hardgainer al eens eerder heeft gezegd is de test enath van gs de "boosdoener".
maar waarom zet iedereen in zijn been? je billen zijn er voor!!
gr d
je benen niet teveel doen je kan in je benen net zo makkelijk 5 ml zetten als je bil kerel :P
Ik heb eens 6ml erin gejatst en nergens last van moet gewoon kunnen in je been, isa net als je reet ee grote spier dus kan veel hebben in tegenstelling van je schouder.
En dat je billen ervoor zijn is ook onzin je benen is gewoon ook al een stuk veiliger dan je bil dus ik verkies liever mn been dan gaan zitten k*tten in mn reet :P

Laatst bewerkt:
pampam zei:
je benen niet teveel doen je kan in je benen net zo makkelijk 5 ml zetten als je bil kerel :P
Ik heb eens 6ml erin gejatst en nergens last van moet gewoon kunnen in je been, isa net als je reet ee grote spier dus kan veel hebben in tegenstelling van je schouder.
En dat je billen ervoor zijn is ook onzin je benen is gewoon ook al een stuk veiliger dan je bil dus ik verkies liever mn been dan gaan zitten k*tten in mn reet :P

je gebruikt voor je been neem ik aan 0,6x25? 6 ml is echt ziekelijk veel. maar gezien jou stats en huidige kuur ben je een echte die-hard :D
in mijn been gaat alleen 75 mg tren eod en verder niets!
dat benen veiliger zijn dan billen ben ik niet met je eens. in je billen zitten tov je benen minder bloedvaten en zenuwen. dus ik denk (en velen met mij) dat de billen toch veiliger zijn dan je benen. zelf zetten in je reet is mij ook nog nooit gelukt. dus in dat opzicht heb je gelijk.
gr d

Slechte testo's :mad: ik heb ze van schering zijn wel veel duurder maar weet je zeker dat je echt goed spul hebt!! :cool:

Die uit iran zijn ook wel oke maar ken ook wel jongens die ook daarvan onstekingen krijgen!!
Ik blijf erbij testo van schering zijn de beste

• Topic Starter Topic Starter
pampam zei:

Ik zet het liefst in mijn schouders, wanneer ik kuur met propionaat, tren, masteron zet ik iedere dag in mijn schouders, heb bijna nooit problemen.

Ook zet ik deca, boldenone, cypionaat, etc in mijn schouders maar zet nooit meer dan 2ml per schouder.

testoviron is vaak 250 mg per 1ml,hoeveel mg pak jij in een week dan als je 2x 4 ml moet zetten of begrijp ik het nu verkeerd?ik spuit alles op waterbasis met een kleine naal in de schouders,alles op olie basis met een grotere naald in de bips....nooit klachten gehad,zo zie je maar dat elk lichaam anders reageert.

dennis999 zei:
je gebruikt voor je been neem ik aan 0,6x25? 6 ml is echt ziekelijk veel. maar gezien jou stats en huidige kuur ben je een echte die-hard :D
in mijn been gaat alleen 75 mg tren eod en verder niets!
dat benen veiliger zijn dan billen ben ik niet met je eens. in je billen zitten tov je benen minder bloedvaten en zenuwen. dus ik denk (en velen met mij) dat de billen toch veiliger zijn dan je benen. zelf zetten in je reet is mij ook nog nooit gelukt. dus in dat opzicht heb je gelijk.
gr d

kerel ik ben een verpleegkundige in opleiding dus weet echt wel hoeveel je ergens mag spuiten.
En ik kan je zeggen dat het in sommige huizen niet eens in de bil mag vanwege de gevaren aangezien dat als je fout zit invalide kan raken wat bij je been toch echt niet zo snel het geval is tenzij je in je lies gaat zitten spuiten.
em ik gebruik geen mietjes spuiten maar gewoon een 0.8x40 en 6ml in je been is ercht niet ziekelijk dat is net zo ziekelijk als het in je bil zetten.

Ken trouwens nog een oude patient van 80 herinneren waar ik 5ml antibiotica in dr schouder moest zetten dat was pas ziekelijk

Laatst bewerkt:
Voor jou een spuitje Leestekens Proprionate (snelwerkend!)

ja sorry was zo snel bezig haha het is al verandert

Laatst bewerkt:
Hehehe.

Tis idd btje onoverzichtelijk zo...

Terug
Naar boven