MuscleMeat

Pijn na injects

Volgende keer in de glute (bilspier) zetten.
Rustig aan injecteren, niet zo snel mogelijk erin persen, dat gaat pijn doen.

welk merk heb je als ik vragen mag?..

ik heb t zelf ook is gehad dat ik na iedere inject meteen misselijk werd/niet fit was stijve bil en een harde schijf kreeg,heb ook vanalles geprobeerd maar werkelijk niks werkte!,warm bad/douche in masseren olie warm houden etc etc. het lag gewoon aan de gear. ben er na 5 weken mee opgehouden..

Geen merken noemen aub.

• Topic Starter Topic Starter
1.vial verwarmen voor inject
2. 30 45 min na inject warme doush of badje nemen spier komt los
3. ibuprofen nemen

Ik heb ze nu zelf in men bil kunnen plaatsen, links zal dit wel niet zelf lukken. Maar ik heb geen enkele pijn meer, deze keer ook goed voorverwarmd en een lekkere douche erachter. Nu ben ik enkel redelijk misselijk de laatste dagen waardoor men voeding niet echt op en top is.

Ibuprofen is nou niet echt goed om te nemen als je al misselijk bent.
Je zou een stuk gember kunnen opeten of er thee van zetten, werkt erg goed tegen misselijkheid.
Bij de apotheek eventueel Domperidon halen, dat werkt ook vaak redelijk tot goed tegen misselijkheid, is zonder recept verkrijgbaar... maar wel alleen bij apotheken, maar zou je eerst gember aanraden, werkt super!

Motilium :D

gewoon voortaan in je glutes bro..
3ml in je quads is veel.
je kan het trouwens ook verdelen over je hele lichaam,misschien minder pijnlijk?

1ml in je pectoralis
1ml in je glutes
1ml in je quads

gewoon voortaan in je glutes bro..
3ml in je quads is veel.
je kan het trouwens ook verdelen over je hele lichaam,misschien minder pijnlijk?

1ml in je pectoralis
1ml in je glutes
1ml in je quads

welke naald zet je die pec inject mee dan? lijkt me een klote gevoel :D

welke naald zet je die pec inject mee dan? lijkt me een klote gevoel :D

Ik zelf heb het NOG niet gedaan maar ben het wel van plan.
Je moet wel een korte naald hebben maar als je beetje borstspieren hebt :D kan je gewoon de 23G x 1 -0,6 x 25 mm gebruiken en dan tot de helft erin injecteren
:rolleyes::rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 11 Apr 2012 om 12:13 ----------

oja was het vergeten te zeggen...

het schijnt zo te zijn dat je een mega pomp krijgt als je borsten traint:p

Terug
Naar boven