AndroidHealthClinic

Pijnlijke injecties winstrol :mad:

WINSTROLST

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Wat ik nu toch meemaak ik ben nu weer sinds 6 dagen begonnen met winstrol te zetten ik heb nu 1 depot in mn linkerbil gezet en 1 depot rechts maar het doet echt extreme pijn vooral als ik net ga zitten en lopen is ook vrij pijnlijk. Het zal vast niet ernstig zijn maar de injectieplekken werden naar mijn indruk ook een stuk dikker is dit normaal voor winstrol of ??

Je moet een x bevroren doperwtjes in je schoenen doen schijnt te werken want dan heb je zo'n pijn aan je voet dan voel je je injectie plek niet.
Ontopic ik denk dat het best wel pijn kan doen een foute injectie of zat ie er goed in.

ik had precies hetzelfde, voor mij geen gek*t meer met winstrol depot maar lekker alleen maar tabbies

• Topic Starter Topic Starter
voor zover ik weet zat ie er goed in maar ik denk niet dat deze pijn normaal kan zijn maar we zullen zien. Maarja heel de dag met bevroren doperwtjes rondlopen is ook weer zoiets he . Maar toch bedankt

Dat vraag ik me dus ook af maar ik denk dat die tabbies fijner zijn. Die spuitplekken zijn echt niet fijn en met zulke pijn aan mn achterste kan ik b.v. niet squatten . Ik heb hem ook al in mn schouder gezet dat was ook zeer pijnlijk 2 dagen later stopt de echte pijn pas

Ja klopt dat het dezelfde stof is maar met injecties is het toch makkelijker dan met tabs die tabs kan je namelijk overal mee naar toe gaan slepen

het gaat mij er nog niet eens om dat het makkelijker is.... het gaat mij erom dat de extra schade door de tabs niet opwegen tegen het gek*t met die pijnlijke injecties van die winnie depot ;)

nou als ik winny zet in been of kont dan kan ik soms echt niet meer lopen..
wat wel super werkt is gewoon met slinpin in schouder/tri/bi zetten, totaal geen pijn..(naja beetje, maar vergeleken met die diepere injecties is het wel ok)

wat wil slinpin zeggen dan gewoon een hele dunne naald toch ??

klaas zei:
nou als ik winny zet in been of kont dan kan ik soms echt niet meer lopen..
wat wel super werkt is gewoon met slinpin in schouder/tri/bi zetten, totaal geen pijn..(naja beetje, maar vergeleken met die diepere injecties is het wel ok)

Idd!!

Ook alleen last in kont, bij rest nix van pijn te merken!

ja klopt mn schouder viel reuze mee en dijbenen is dat geen optie heeft ieman van jullie dat al eens met winstrol geprobeerd

Trouwens roy legpress 10 keer 420 kilo hoe doe je dat !! Top hoor

Winstrol en test.prop. staan bekend om hun pijnlijke injecties.

No ****ing way dat ik ooit aan 1 van deze 2 middelen ga beginnen dus.

Ik zet winstrol altijd met een slin-spuitje microfine 0,5ml, 2 injects voor 1ml, totaal dus 50mg stanozolol. In elke schouder een. Voel je nix van!

Wat betreft die legress-veel winstrol!! :D

hahaha ja klopt roy je krijgt er wel veel kracht van en het werkt snel !!!
Mijn deathlift komt dicht bij jou in de buurt maar legpress ja ok meer winstrol haha

Roy zei:
Ik zet winstrol altijd met een slin-spuitje microfine 0,5ml, 2 injects voor 1ml, totaal dus 50mg stanozolol. In elke schouder een. Voel je nix van!

Wat betreft die legress-veel winstrol!! :D
pcies kdoe pciec zelfde in schouder/tri/bi...chemical zei ook al dat het plaatselijk/tijdelijk voor vergroting zorgt...valt me ook echt op...
test suspensie werkt opzich ook wel ok...

kan je die slin spuitjes ook gewoon bij de apotheek halen ik zal er morgen is een hele zooi gaan halen !!! Bedankt voor de tip:D

dat injecteren met slin pin in schouder/tri/bi werkt echt supergoed bedankt voor de tip jongens !!

Terug
Naar boven