AndroidHealthClinic

Pink Floyd

Fuzzy Wuzzy

Dutch Bodybuilder
Waardering
17
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
14%
Nou zat ik laatst ff wat lekkere nummertjes van Pink Floyd te luisteren zoals Comfortably Numb en Another brick in the wall.

Het lekkere van deze nummertjes zijn die superlekkere gitaarsolo's. Nou wil ik graag mee van dit soort muziek maar weet bijna geen soortgelijke artiesten of andere nummers met dit soort gitaarspel.

Help help!

Zoals al gezegd geef je zoektocht op , ze zijn super uniek. Maar als je toch op zoek wil naar goede gitaristen dan post ik er wel wat ...
http://www.youtube.com/watch?v=FzTw4PYfROU
Jimmy Page is ook super ... En de brutaalste gitarist aller tijden is imo Stevie Ray Vaughan. Check bvb Texas Flood maar eens van hem.

Gekeken naar de hoeveelheid albums die Floyd heeft uitgebracht zou je denken dat je er voorlopig wel genoeg aan hebt. Heb je het oudere werk ook, klinkt totaal anders dan Dark Side of the moon/The Wall maar net zo geniaal in mijn opinie.

bijvoorbeeld Piper at the gates of dawn en A Saucerful of secrets?

Pink Floyd heerscht! Heerlijke muziek, kan er uren lang naar luisteren!

dire straits vind ik zelf er goed, met sultans of swing, brothers in arms & money for nothing.

Een van de beste bands ooit, ik kan niet eens zeggen welk album ik het beste vind, dat kan met de dag anders zijn.

Terug
Naar boven