Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iemand jou pijn doet, bijt je'm dan ook gelijk? En mep je ook gelijk een stoel in elkaar als je daar je teen tegenstoot? Ik zeg dat een hond kan piepen als die pijn heeft en niet per se hoeft te bijten. Ik zeg niet dat een hond maar pijn moet lijden, en trouwens of die nou bijt of niet die pijn heeft ie dan al geleden, maar dat je een hond moet leren omgaan met pijn.
Ik ben ten eerste geen puber en ten tweede valt er blijkbaar niet te discussieren met jou. Dit soort dingen doe je, geloof ik, wel vaker in andere discussies op dit forum.
Out of talk or what?
Ik ben zelf niet zo van honden laat staan pitbulls, kan me echter goed inbeelden dat mensen het gave dieren vinden, ze stralen pure macht uit.
@yzord: had jij vroeger niet zo'n pitbull foto als avatar, zag er echt bruut uit.

Me ouders hebben een benner senner gehad en een flatqouted retriever (exuse my french) en die beesten beten nooit als ze pijn hadden (als er iets op viel of als je per ongeluk op een poot staat of weet ik veel wat). Wel piepen, en dan meteen aaien en sorrie zeggen enzo.
Maar toch altijd goed in de gaten gehouden als me neefjes en nichtjes langs kwamen want je weet het nooit met dieren.
Hihi, ik weet genoeg.Heb je uberhaupt wel wat geleerd wat er hier is neergezet in dit topic?
Allereerst vind ik je wel een puber met je domme reactie over hoe een hond moet reageren. Alleen pubers met 0,0 inzicht in een ander kan zoiets zeggen. Maar dat zal dan ook wel een van de redenen zijn waarom je A) geen hond neemt en mocht je die wel nemen B) niet kan onderhouden.
Als je de behoefte niet hebt om te lezen wat ik heb getypt over hoe een hond reageert als hij pijn heeft, waarom zou ik het dan alsnog neerplempen? Je wilt toch maar lezen wat alleen maar jou uitkomt. Vandaar dat je die discussie niet waard bent. Je plempt maar meteen neer dat een hond het recht niet heeft om te bijten, maar waar haal jij het recht vandaan om dat te zeggen? Als een hond pijn heeft, mag hij zichzelf verdedigen, en dat geld ook voor een mens. Als een hond constant aan de staart/oor wordt getrokken door een kind/volwassenen, moet ie dat maar de hele tijd over zich heen laten gaan? En moet de hond dan maar de schuld krijgen als hij er uiteindelijk wat van "zegt" of moet je dan de baas dan maar eens flink toespreken?
Laat me raden? van jou moet de hond een doodsschop krijgen is het niet?
ps, als iemand mij pijn doet, doe ik hem pijn terug. Logisch toch? En die stoel gaat er ook aan ja.
Tell me about it.Klopt, heb ik nog wel ergens...maar ava's gaan vervelen![]()

Zelf zou ik graag een Suarez Bull erbij willen hebben, de BB onder de honden:
http://suarezbullskennels.com/images/females/chyna/Chyna_cut_002.jpg

Ja dat doen al die staffs. Zijn net randdebielen aan de riem.

Een staff zal nooit of te nimmer omdat er aan zijn staart getrokken wordt zijn kaken gebruiken waardoor ze op slot slaan.
Zou deze term niet gebruiken, vele mensen geloven echt dat ze dan niet KUNNEN lossen. Is "gewoon" vasthoudendheid en meestal ook gebrek aan gezag van het baasje. "Los" of "hier" of "af" zou ten alle tijde opgevolgd moeten worden.