Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe het nooit, heb daarvoor dan al net geplast. Wat ik vaak dan weer wel doe is schijten in de douche. Met een warme douche merk ik dat alles ontspant en los komt en dan kan ik ineens wel. Alleen is het altijd weer een heel karwei de boel door het putje te prakken...
Ik doe het nooit, heb daarvoor dan al net geplast. Wat ik vaak dan weer wel doe is schijten in de douche. Met een warme douche merk ik dat alles ontspant en los komt en dan kan ik ineens wel. Alleen is het altijd weer een heel karwei de boel door het putje te prakken...

jongens , dat gaat toch vreselijk stinken, vetkleppen
Naja zolang je niet tegen het teil in pist dan sta je er waarschijnlijk niet in![]()

douche, wasbak, wc pot, tuin
wat maakt het allemaal uit

territorium afbakenen he, zo weet je zeker dat een andere man niet met je vrouw in de douche zal kruipen
zo laat een man voelen , THIS IS MY SPOT !!!![]()

**** it, ik pis gewoon je hele spot vol, en pak evengoed je vrouw![]()
Ik heb het al gedaan
ruik maar eens in uw douche 
Jij moet het nog doenIk heb het al gedaan
ruik maar eens in uw douche
![]()

Ik doe het ook altijd als ik moet, het spoelt toch gewoon weg.
En over dat stinken; als je pis stinkt en diep-geel is, moet je eens wat meer drinken, het is gewoon een teken van uitdroging/te weinig vocht. Wanneer je meer drinkt stinkt je pis niet en is de kleur mooi helder![]()