Fitness Seller

plassen in de douche

Ik doe het ook altijd als ik moet, het spoelt toch gewoon weg.
En over dat stinken; als je pis stinkt en diep-geel is, moet je eens wat meer drinken, het is gewoon een teken van uitdroging/te weinig vocht. Wanneer je meer drinkt stinkt je pis niet en is de kleur mooi helder;)

Ik doe het nooit, heb daarvoor dan al net geplast. Wat ik vaak dan weer wel doe is schijten in de douche. Met een warme douche merk ik dat alles ontspant en los komt en dan kan ik ineens wel. Alleen is het altijd weer een heel karwei de boel door het putje te prakken...

goh dat is idd erg interessant.
ik heb dat nou met kotsen.. door die ontspanning voel ik hoe alles heerlijk naar boven komt...
dan kots ik de hele douche onder :thumb:
Ik laat mijn slaafje dan alles opruimen, want die stukjes kip en visgraten zijn ook erg lastig om het het putje te prakken

douche, wasbak, wc pot, tuin

wat maakt het allemaal uit

Ik doe het nooit, heb daarvoor dan al net geplast. Wat ik vaak dan weer wel doe is schijten in de douche. Met een warme douche merk ik dat alles ontspant en los komt en dan kan ik ineens wel. Alleen is het altijd weer een heel karwei de boel door het putje te prakken...

dat meen je niet

Ik pis waar ik wil! Dus ook onder de douche!

Nee, ga niet in mijn eigen zeik staan
53p9hu.gif

stelletje zeikers hier :mad:

Ik wil niet met mijn voeten in de voorganger zijn/haar zeik staan dabberen.

Zolang jij dat in je privé doet heb ik er geen probleem mee, dan zit je immers in je eigen vuil/stank.

Ik doe het ook altijd als ik moet, het spoelt toch gewoon weg.
En over dat stinken; als je pis stinkt en diep-geel is, moet je eens wat meer drinken, het is gewoon een teken van uitdroging/te weinig vocht. Wanneer je meer drinkt stinkt je pis niet en is de kleur mooi helder;)

Plas gaat altijd stinken. Zodra het in aanraking komt met bacteriën beginnen die met de afbraak van de afvalstoffen in de urine, deze bacteriën scheiden hierdoor stoffen af die stinken.

Het is gewoon ranzig, daar sta je met je voeten...
Het hele idee dat je in je eigen pis staat is gewoon echt...

Kijk dit is dus de reden dat ik nooit in een sportschool ofzo zou douchen. Dan maar even lekker stinken, sta ik straks nog in de pis van een van deze ranzige ventjes en dat lijkt me heel wat erger.

ik neuk het doucheputje

Terug
Naar boven