AndroidHealthClinic

plassen in de douche

Lekker man. Vooral als de pisgeur lekker in het stoom meegaat. De aroma komt je tegemoet.

Ik zou het ook niet leuk vinden als mn moeder, vader en mn broertje in de douche gingen liggen pissen

Liggend pissen..? Krijg dr hele rare beelden bij... :roflol:

Dat kunnen de vrouwen beter: [Link niet meer beschikbaar]

(vraag me overigens niet hoe ik daar gekomen ben)

Dat kunnen de vrouwen beter: [Link niet meer beschikbaar]

(vraag me overigens niet hoe ik daar gekomen ben)

Ik was er heilig van overtuigd dat vrouwen niet poepen, en jij laat zoiets zien. Dankjewel. Het is alsof je jong bent en ze vertellen je de waarheid over Sinterklaas, heel m'n wereld stortte in, en nu weer.

Krijg ineens een heel ander beeld van Yes-lezeressen!

:kots:

Ik ga het toch vragen pik...

Hoe kom jij in hemelsnaam op die site terecht ??? :gay:

Wel... Om het dan maar in alle eerlijkheid te vertellen... Ik was op zoek naar een of andere smerige foto van een drol in een douche of iets in die trant, om dit topic even fijn in de juiste sfeer te brengen. Geschikte pics waren er niet te vinden, bij websites gaf google echter wel deze hit, toen ik als zoekopdracht invulde "poepen in de douche". :o

haha geweldig zo zie je maar weer dat het vrouwelijk schoon tegenwoordig zo schoon niet meer is!

Ik heb het topic nu eens wat verder doorgelezen. Natuurlijk is het niet serieus, maar wel lollig om te zien dat op een paar na de meeste vrouwen/meisjes op dat forum bijna iedereen het daar grappig vindt. Blijken vrouwen toch heel wat minder verfijnd als ze (anoniem) onder elkaar zijn.

In het algemeen kan een meisje dit natuurlijk niet maken en staat ze 'normaal gesproken' boven de schuine en funzige moppen van het andere geslacht. :p

plassen in de douche is echt standaard bij mij, gewoon op t putje richten

Ik heb het topic nu eens wat verder doorgelezen. Natuurlijk is het niet serieus, maar wel lollig om te zien dat op een paar na de meeste vrouwen/meisjes op dat forum bijna iedereen het daar grappig vindt. Blijken vrouwen toch heel wat minder verfijnd als ze (anoniem) onder elkaar zijn.

In het algemeen kan een meisje dit natuurlijk niet maken en staat ze 'normaal gesproken' boven de schuine en funzige moppen van het andere geslacht. :p

zijn van die 12 jarige meisjes. Niet al te serieus nemen.

in before, "ik zeik altijd in bad"

wrm niet??
als je doet of rukt in de douche, dan kan in de douche pissen d'r ook wel bij.

mijn pis ziet enorm geel/oranje en heeft een ruikje van te veel eiwitten denk ik,dus plassen en direct doorspoelen bij mij,tanden poetsen doe ik wel soms in de douche.

Zolang je het douchegordijn niet raakt...

Terug
Naar boven