Fitness Seller

plassen in de douche

Ik zou eerder bang zijn dat het gaat stinken dan dat ik het pissen opzich vies vind. Nee, doe het nooit.

Ik ga zo weer even:rolleyes:

pissen voor het douchen:dunno:
En anders vanuit de douche in de wc mikken.

poll?

Als het moet, dan moet het:rolleyes: wel in het putje mikken uiteraard.

Nee sorry dat doe ik niet , mijn ouders en broer douchen hun ook nog altijd in die douche , een beetje hygiëne mag wel , ik zou het ook niet tof vinden moesten zij het doen

Als je in bed plassen niet vies vindt, waarom dan wel in de douche... :rolleyes:

Ofcourse, lekker toch. Ik probeer elke keer als ik onder de douche sta zo hoog mogelijk te pissen, mijn record staat op 12 tegels, dit is ongeveer sleutelbeenhoogte. Hierna wat andrélon wintertarwe eroverheen en het is weer lekker schoon en fris.

ik vind t maar ranzig...

wie plast er nog terwijl hij zich aant douchen is ik doe het en tis lekker handig oja ik poets men tanden ook onder de douche btw
+1
Ik scheer me ook altijd onder de douche, en ik heb er ook wel is de afwas gedaan. Alle k*t klusjes worden een stuk leuker als je onder de douche staat.

Ik plas nooit dus nee...

wie plast er nog terwijl hij zich aant douchen is ik doe het en tis lekker handig oja ik poets men tanden ook onder de douche btw

ikke wel hoor :thumb:

meestal douche ich tesamen met mijn vrouw of mijn vriendin :D
dan plas ik eerst over haar heen, en daarna plast zij over mij heen :thumb:
heerlijk joh :lick:

Ik plas ook wel eens onder de douche. Maakt ook niet uit of ik net geweest ben al dan niet.
Er is iets met het gevoel van water op je huid en plassen :p

zo vaak, waarom naar de wc gaan als ik het ook onder de douche kan doen
soms ook even voorover buigen en in me eigen gezicht pissen, lekker warm en zou goed zijn voor de huid.

Hahha ik heb me kapot gelachen wat leed vermaak iedereen vraagt me nu waarom ik zit te lachen ( ik zit nu op school ) xD

Ik doe het nooit, heb daarvoor dan al net geplast. Wat ik vaak dan weer wel doe is schijten in de douche. Met een warme douche merk ik dat alles ontspant en los komt en dan kan ik ineens wel. Alleen is het altijd weer een heel karwei de boel door het putje te prakken...

ik pis, ruk en poets mn tanden ook in bad dus onder de douche kan ook wel ja

Terug
Naar boven