Fitness Seller

plastic schilfers van de mixer in de shake, hoe ongezond?

yasmine

Monstrous Giant
10 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
3.662
Massa
100kg
Hey iedereen,
ik heb zonet een milkshake klaargemaakt maar met de mixer, en merkte dat er een paar stukken plastic in de shake lagen. Die kon ik er uithalen. Echter merkte ik dat er veel plastic weg was van een deel van de mixer en bij het drinken van de shake vond ik veel van die plastic bolletjes terug in de shake.
Daarna begon ik me slecht te voelen; Niet echt slecht maar een soort pijn, eerst in de linkerkant, aan de zijkant en rug (zitten daar geen nieren of klieren of zo)? en ook in de buikstreek.
nu is het over. Moet ik mij zorgen maken; Ik denk van niet maar ik dacht, ik vraag het best eens.

Denk niet dat je stukjes plastic verteerd. schijt je gewoon uit lijkt me.

Pijntjes zullen wel toevallig zijn, en logisch dat je het in verband brengt met het plastic dat je heb binnen gekregen.

Zou het even aan kijken.

Ik zou me maar zorgen maken als ik jou was, zo hard als je kunt.

Succes!

Nee, de maagsappen zorgen ervoor dat het makkelijk passeert en het maagdarm-kanaal niet beschadigd. Toxisch is het ook niet, dus je hoeft niks te doen.

Het is ook fysiologisch onmogelijk dat je nieren nu beschadigd zijn, dus het zit tussen je oren.
Alleen als het voorwerp groot is kan je nog weleens hulp nodig moeten hebben van een arts.

misschien poep je wel een leuk lego poppetje uit.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb me dit ook vaak afgevraagd en net als jou een keer in me 20er jaren wat binnen gehad van een plastic maaltijd bak (je ziet ik leef nog steeds).
Ik maakte me het meest zorgen om de reden dat plastic kanker verwekkend is.
Of heeft het die eigenschap niet als je het via je spijsvertering binnen krijgt?
De oplosmiddelen en weekmakers in bijvoorbeeld plastic speelgoed zijn op een moment ook verboden omdat jonge kinderen eraan konden sabbelen.

Ken wel een oude kerel die had zo'n koffie roerstaafje per ongeluk in zijn geheel naar binnen geslikt bij de laatste slok koffie.
Niets van gemerkt, maar wel zijn maag later geperforeerd... ging zeg maar niet de darmen in.
RIP old sucker :cool:

Terug
Naar boven