Fitness Seller

Platinum Gym meet (Gesponsord door XXL Nutrition)

Peiling Peiling Waar eten? (alleen stemmen als je mee gaat eten)

• Totaal stemmers
    18
Ik weet nog niet zeker of ik er bij kan zijn. Ben mogelijk een weekend weg met de schoonfamilie :o. Ga het wel proberen!

• Topic Starter Topic Starter
Poll toegevoegd over trainen en eten

Ik kom ook graag!

Kom uit Flevoland, lifters en route mogelijk :)

Helaas gaat het mij niet lukken i.v.m. weekend weg met de schoonfamilie, jammer... :(

Er zijn geen douches bij de gym, correct?

Iemand die uit omgeving Apeldoorn komt of hier langs komt? Als ik mee kan rijden lijkt het mij leuk om eens bij een meet aanwezig te zijn.

Wel spiegels dus all good

Er zijn geen douches bij de gym, correct?
Douches zijn er niet inderdaad. Uit onderzoek blijkt dat 90% van de sporters niet in de sportschool maar thuis doucht. Dat is het niet waard om een investering te doen in douches voor die kleine groep. En ik schat dat bij hardcore sportscholen nog minder mensen zich douchen. Ik ken persoonlijk helemaal niemand die zich doucht in de sportschool.

Ik neem misschien wel een hotelkamer, weet niet of meer dat plan hebben?

Douches zijn er niet inderdaad. Uit onderzoek blijkt dat 90% van de sporters niet in de sportschool maar thuis doucht. Dat is het niet waard om een investering te doen in douches voor die kleine groep. En ik schat dat bij hardcore sportscholen nog minder mensen zich douchen. Ik ken persoonlijk helemaal niemand die zich doucht in de sportschool.
Ik snap de reden heel goed, dat is het issue ook niet. In hardcore sportscholen wordt inderdaad weinig gedoucht en de investering is het niet waard.

Het is meer dat ik het vroeg omdat ik het extreem smerig vind om na een meet bezweet om te moeten kleden in een restaurant te gaan zitten.

Ik snap de reden heel goed, dat is het issue ook niet. In hardcore sportscholen wordt inderdaad weinig gedoucht en de investering is het niet waard.

Het is meer dat ik het vroeg omdat ik het extreem smerig vind om na een meet bezweet om te moeten kleden in een restaurant te gaan zitten.
Gewoon deo douche, jwz.

Terug
Naar boven