ScumbagAnnie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 6.419
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toegevoegd aan de lijst
Je mag ook je zeepje laten vallen gewoon in de kleedkamer hoor

Correct
Dat is kut.
Douches zijn er niet inderdaad. Uit onderzoek blijkt dat 90% van de sporters niet in de sportschool maar thuis doucht. Dat is het niet waard om een investering te doen in douches voor die kleine groep. En ik schat dat bij hardcore sportscholen nog minder mensen zich douchen. Ik ken persoonlijk helemaal niemand die zich doucht in de sportschool.
Ik snap de reden heel goed, dat is het issue ook niet. In hardcore sportscholen wordt inderdaad weinig gedoucht en de investering is het niet waard.Douches zijn er niet inderdaad. Uit onderzoek blijkt dat 90% van de sporters niet in de sportschool maar thuis doucht. Dat is het niet waard om een investering te doen in douches voor die kleine groep. En ik schat dat bij hardcore sportscholen nog minder mensen zich douchen. Ik ken persoonlijk helemaal niemand die zich doucht in de sportschool.
Gewoon deo douche, jwz.Ik snap de reden heel goed, dat is het issue ook niet. In hardcore sportscholen wordt inderdaad weinig gedoucht en de investering is het niet waard.
Het is meer dat ik het vroeg omdat ik het extreem smerig vind om na een meet bezweet om te moeten kleden in een restaurant te gaan zitten.