- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Ben ik helemaal met je eens, hopelijk is het meerendeel sushifanaat.Sushi is gezelliger. Bij de wok ben je meer aan het lopen dan aan het eten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik helemaal met je eens, hopelijk is het meerendeel sushifanaat.Sushi is gezelliger. Bij de wok ben je meer aan het lopen dan aan het eten

Ligt ook een beetje aan de grootte van de groep. Wok kun je nog een keer stoelendans doen. Vorige meet was de groep zo groot dat ik één helft eigenlijk niet heb gesproken.Sushi is gezelliger. Bij de wok ben je meer aan het lopen dan aan het eten

VUILE HEIKNEUTER MIJ MAAR ZO DE WOORDEN IN DE MOND TE LEGGEN! JIJ ZULT ERVAN LUSTEN!voorkeur voor sushi. dit bedoelde @Kakelkipje eigenlijk ook![]()
Ik ga al naar de bank..VUILE HEIKNEUTER MIJ MAAR ZO DE WOORDEN IN DE MOND TE LEGGEN! JIJ ZULT ERVAN LUSTEN!

Volgens mij moet je @Kakelkipje iets anders in de mond leggen dan woorden
zou tof zijn als je er weer bij bent.
Waar woon je? Carpoolen met iemand wellicht.Ik zou wel willen gaan maar het is 10 uur op de fiets of 4 uur met openbaar vervoer.
Dus dat word hem niet.

Extra kracht training
Kan dat kombineren met een bezoekje aan vrienden in Bemelen.... maar dan mag ik meteen helpen hun oude tuinhuisje te slopen![]()

Dat wordt op tijd op de fietsIk zou wel willen gaan maar het is 10 uur op de fiets of 4 uur met openbaar vervoer.
Dus dat word hem niet.
Tuurlijk! Ik zet je op aanwezig
Toppie! Eten ben ik nog niet uit... vind het met jullie gezellig, maar ook in Bemelen .....

Nijkerk.
@Sanca Claus @Robke78 bijvoorbeeld