- Waardering
- 6.426
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
@wovano ik wil mij bij deze afmelden.
Reistijd is niet te doen.
Reistijd is niet te doen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee.
Geen carpool mogelijkheden?
Ik was van plan om te komen om @Sanca RKO en @IRONic Drunker te onmoeten maar beide heren kunnen niet.

Wellicht, misschien dat ik tegen die tijd nog /in ben. Misschien dat ik met @Zeenius aanhaak als ze alsnog besluit te gaan, maar tis een beetje buiten de route en ik weet niet of ik wel durf alleen![]()
peer pressure

voor nu nog /out.Ik kom ook hoor!Ik was van plan om te komen om @Sanca RKO en @IRONic Drunker te onmoeten maar beide heren kunnen niet.
Nog even getwijfeld om toch te komen maar 2 uur per rit voor een trainsessie is mij net even te gek.

Ik had je nog wel op nr1 gezet in de chickies contest en nu kom je alsnog nietpeer pressure
ik weet het nog nietvoor nu nog /out.
. Beetje love terug had ik wel verwacht
Bedankt voor het compliment. Waardeer ik!Hele gruwelijke gym! als deze bij mij in de stad zou zitten zou ik hier zeker een abbo nemen!
Helaas vind ik de afstand echt te ver voor deze meet. ik zelf woon boven amsterdam noord en zie het niet zitten om 3 uur te reizen enkele reis.
Je zou een keten van deze gyms op moeten richten dit soort gyms zijn er te weinig!

geloof me, als het in een willekeurige gym was in het zuiden van NL had ik het niet eens overwogenIk had je nog wel op nr1 gezet in de chickies contest en nu kom je alsnog niet. Beetje love terug had ik wel verwacht
![]()
wil heel graag eens langskomen om bij jullie te trainen! het wordt een last minute call voor mij. ik laat het nog weten 
Zal gezellig zijn!geloof me, als het in een willekeurige gym was in het zuiden van NL had ik het niet eens overwogenwil heel graag eens langskomen om bij jullie te trainen! het wordt een last minute call voor mij. ik laat het nog weten
![]()
Zeer zeker! Ik ben er ook bij. Maar dan een 'true natural' zonder gainz.Lijkt me wel leuk maar is dit wel een plek voor een "cool novice" zonder gainz?
Je pokemons?wie gaat wat trainen eigenlijk die dag@Zeenius als jij nou ook komt weet ik wel wat ik ga trainen.
Klusmier heeft mij dat ingefluisterdWat gaf jou het idee dat dat überhaupt een optie was?![]()