Maximum Effort
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8.877
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee is geen keto. Ik weet de verhoudingen niet uit me hoofd maar staat een paar pagina's terug.Pleister, ik heb nog een vraagje over Dave. Je zei dat je teveel vet moest eten, nu valt mij op youtube op dat Dave niet vies is van veel vetten. Was het dieet wat hij voor jou had gemaakt een keto-dieet of niet specifiek keto?
Als ik hem te snel laat zakken voelt het net alsof me hele borst afscheurt. Dus ik durf niet sneller dan dit lol.Sterk die 170 helemaal dat je hem zo langzaam laat zakken ook en goede shape ook.
Niet echt. Moet ik wel doen eigenlijkdoe je eigelijk ook ooit bloedonderzoek om te kijken hoe je lichaam ervoor staat? lever nieren enz
De HGH heb ik verhoogd naar 11iu, dat heb ik vergeten erbij te zetten.
Ochtend 4iu
Middag 4iu
Avond 3iu
Er zijn mensen die 36iu ed nemen..Is er een max voor het aantal iu voor de HGH? Je leest vaak dat er gen max is maar toch lijkt me sterk dat je altijd maar kan verhogen zonder dat er een risico eraan is verbonden.
Epo ? Heeft helemaal geen nut voor bodybuilders is gevaarlijk zelfs met andere bloed verdikkende middelen het enige voordeel is vasculariteit maar daar heb je andere middelen voor.Geen optie om epo toe te voegen aan je cycle? Volgens mij gebruiken de grote Boykes overzees dit toch ook allemaal...
Ik wil zelf niet hoger dan 15iu gaan. Moet wel beetje leuk blijven in mijn portemonnee haha.Is er een max voor het aantal iu voor de HGH? Je leest vaak dat er gen max is maar toch lijkt me sterk dat je altijd maar kan verhogen zonder dat er een risico eraan is verbonden.
Dat is me niet bekend maar dat staat niet bepaald op me verlanglijstje om dat te gaan gebruikenGeen optie om epo toe te voegen aan je cycle? Volgens mij gebruiken de grote Boykes overzees dit toch ook allemaal...
Klopt hier helemaal niks van dan?
Dat het een gevaarlijk goed is lijkt mij wel duidelijk
Aas komt op de 2e plaats. Wil misschien toch off na de zomer. Plus ze zegt je met zelf weten wat je doet dusjaThnx boys
Ik hanteer een split schema. Het ideaalste vind ik om elke spiergriep iedere 5/6 dagen te trainen. Dit is mijn routine:
Borst, rug, schouders/traps, biceps/triceps, quadriceps/hamstrings. Kuiten doe ik om de dag.
Edit:
Wat betreft de lifts. Ik heb een keer 170kg geduwd met bankdrukken maar verder heb ik niet veel boeiends. Ik doe namelijk niet aan squatten en deadliften. En bankdrukken doe ik relatief licht want ik krijg anders last van allerlei pijntjes.
En je weet zeker dat je bij haar wil blijven op die manier?
Ze verbied iets wat jij graag doet. Vind ik persoonlijk raar maar iedereen moet dat uiteindelijk zelf beslissen inderdaad.Aas komt op de 2e plaats. Wil misschien toch off na de zomer. Plus ze zegt je met zelf weten wat je doet dusja
Klopt maar de kans is klein dat ik ooit off gaiemand met jou fysiek zal toch nooit meer off kunnen gaan zonder enorm veel massa te verliezen.
respect voor je besluit.
Is zo ontstaan, had dit niet voor ogen namelijk. Maar als ik nu off zou gaan na 5 jaar non-stop kuren verlies ik heel veel massa en duurt het waarschijnlijk ruim een jaar voordat ik me weer ''normaal'' voel. Dat zal niet echt de fijnste periode wordenrespect voor je besluit.
is dit een bewuste keuze geweest of is het zo "ontstaan" en in de loop van de jaren en de kuren?
Is zo ontstaan, had dit niet voor ogen namelijk. Maar als ik nu off zou gaan na 5 jaar non-stop kuren verlies ik heel veel massa en duurt het waarschijnlijk ruim een jaar voordat ik me weer ''normaal'' voel. Dat zal niet echt de fijnste periode worden