AndroidHealthClinic

Pleister coached by Cement Factory

Heb je tenminste geen last meer van die vreselijke dip als je toch on blijft :cool:

65 iu insuline, de max!

voor de lol zou je hiermee eens naar een dokter moeten gaan (en het filmen).

Enfin, ik ben fan en volg het op de voet. Je kan groot worden, heel groot.. weinigen is het gegeven..

• Topic Starter Topic Starter
Ze verbied iets wat jij graag doet. Vind ik persoonlijk raar maar iedereen moet dat uiteindelijk zelf beslissen inderdaad.

Off gaan is altijd de beste keus. Dan kan je lichaam tenminste even goed herstellen.
Nouja, verbieden is t niet. t ging laatst om ander gebruik en toen zei ze ook al, je moet t zelf weten. als ik er maar niks van merk. Ze heeft zelf iets id zin van anorexia gehad dus over voeding praten is al gevoelig. Ik ben geen stiekemerd, ,maar lijkt me beter als ik dit maar ff verzwijg. Niet omdat ik de waarheid niet kan verantwoorden, maar meer dat t respectloos tegenover haar situatie kan komen. Ach whatever, gejank. ik moet slape.

Hoe check jij regelmatig je gezondheid en wat test je allemaal?

Nouja, verbieden is t niet. t ging laatst om ander gebruik en toen zei ze ook al, je moet t zelf weten. als ik er maar niks van merk. Ze heeft zelf iets id zin van anorexia gehad dus over voeding praten is al gevoelig. Ik ben geen stiekemerd, ,maar lijkt me beter als ik dit maar ff verzwijg. Niet omdat ik de waarheid niet kan verantwoorden, maar meer dat t respectloos tegenover haar situatie kan komen. Ach whatever, gejank. ik moet slape.

Hoe check jij regelmatig je gezondheid en wat test je allemaal?

die vraag had ik al gesteld, dat doet die niet haha

hij zou wel een paar maanden off kunnen gaan, dan verliest die wel wat ja maar met goede genen valt dit reuze mee, je moet geen jaar off gaan nee.

Kan ook met aas. Ken verschillende mensen die een hcg protocol hebben toegepast en kinderen hebben gekregen. Hmg is overbodig, hcg was genoeg bij hun.
Gaat niet altijd zo makkelijk op. Onderschat het niet en ik hoop voor jou als ooit zover komt je niet zoveel probs hebt als wij...

• Like
Waarderingen: GruX
:roflol:

Bazenactie

Hoeveel weeg jij eigenlijk?

Terug
Naar boven