- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die 212 winnaar wordt toch begeleid door 'onze' Khalid?
Afgelopen jaar naar Las Vegas en Dubai alles thuis gelaten. Durfde niks mee te nemen naar dat soort landenIs misschien wel eens gevraagd, maar spookte ineens door mijn hoofd vanmorgen..
Hoe doe jij je gear op vakantie, want je kunt niet zomaar alles meenemen lijkt me?![]()

Geeft toch een goed gevoel als je jezelf goed hebt ingeschat en vooruit knaltVanmorgen gewogen en dat was 107,5kg. Bijna 5kg meer dan twee weken geleden.
Raar dat ik stukken beter uitzie en meer weeg dan bij een coach zoals Dave.
Zal vanavond wat foto's uploaden.

Je word niet gecoacht door Dave nu dan? (geen zin om alles terug te lezen)Vanmorgen gewogen en dat was 107,5kg. Bijna 5kg meer dan twee weken geleden.
is dit een record voor jeVanmorgen gewogen en dat was 107,5kg. Bijna 5kg meer dan twee weken geleden.

Ik had even het eerste zetje nodig mbt de insuline. Lijkt erop dat ik het tot nu toe goed aanpakGeeft toch een goed gevoel als je jezelf goed hebt ingeschat en vooruit knalt![]()

5kg in twee weken niet.. record is 9kg in twee weken.
Want dat is 108kg dus ik zit er bijna aan.LuieJe word niet gecoacht door Dave nu dan? (geen zin om alles terug te lezen)

Ik verwacht nog een weekje of vier en dan ga ik even off van de insuline. Ga hem doortrekken tot 100iu denk ik.Ga je binnenkort break nemen van slin of door tot je op 100 zit?![]()
Het enige essentiële is een hoge dosis testosteron zettenhoe hoog zit je in je essentiële vetten? of geloof je daar niet in?

Insuline zonder hgh nemen is ook niet bepaald het slimste wat je kunt doen.Zal 't dan echt door de GH komen dat je nauwelijks vetter wordt op zoveel slin? Ik word zonder GH op Slin namelijk al vetter op teveel carbs in de actieve tijd, laat staan als ik ook nog eens vet eet.
Zal ik posten als ik er mee bezig ben