MuscleMeat

Pleister coached by Cement Factory

Insuline zonder hgh nemen is ook niet bepaald het slimste wat je kunt doen.

Ik heb jaren geleden ook insuline gezet zonder hgh. Ik ben in 4 weken tijd 3/4% gestegen in me vetpercentage.
ben vorige maand expres vetten gaan eten tijdens de slin dagen, om te kijken hoe snel dat ging.... zat na 4 dagen al 3% hoger

als je meer vetten gaat eten en de andere macro's niet aanpast eet je dus meer calorieën en dan word je vet ja heeft niks met insuline te maken.

als je meer vetten gaat eten en de andere macro's niet aanpast eet je dus meer calorieën en dan word je vet ja heeft niks met insuline te maken.

wat ik heb meegekregen over slin is dat het de cellen opent zowel de spier cellen als de vet cellen, dus daarom word je wel vetter

• Topic Starter Topic Starter
Milos liet mij ook vetten vermijden. Beetje de reden zoals Bentley het uitlegt.

Ik vermijd ze liever ook.

Ik heb besloten om deze week nog niet te verhogen in mijn kcal en carbs. Ik heb namelijk het idee dat ik toch wat vocht aan het vasthouden ben en ook mijn vetpercentage lichtelijk aan het stijgen is.
Ik heb T4 toegevoegd op 40mcg en aldactone op 25mg eod. Hopelijk beperkt dit het vocht en blijft mijn vetpercentage op deze manier gelijk.

Gewicht vandaag is 108kg dus het lijkt alsof ik bijna iedere dag bij kom.:eek:

Shape update:

1057b5t.jpg

2wdan94.jpg

o0z1wp.jpg

s43s01.jpg

11vtmc5.jpg

Wat een verschil man!:bow:

Ik heb besloten om deze week nog niet te verhogen in mijn kcal en carbs. Ik heb namelijk het idee dat ik toch wat vocht aan het vasthouden ben en ook mijn vetpercentage lichtelijk aan het stijgen is.
Ik heb T4 toegevoegd op 40mcg en aldactone op 25mg eod. Hopelijk beperkt dit het vocht en blijft mijn vetpercentage op deze manier gelijk.

Gewicht vandaag is 108kg dus het lijkt alsof ik bijna iedere dag bij kom.:eek:

Shape update:

1057b5t.jpg

2wdan94.jpg

o0z1wp.jpg

s43s01.jpg

11vtmc5.jpg
Hendig buff man, daar zit flink wat biefstuk op :p beter dat je de kcals zo laat, aangezien je toch bij blijft komen. Idd iets wat meer vocht, dan vorige pics maar dat kan met allerhande dingen te maken hebben... Gewoon even aankijken, maar zeker niet je vp laten oplopen gaat net goed ;)

Goed fysiek.

Je had alleen kai ff wat tips moeten vragen om je lat aanhechting wat naar beneden te krijgen :p

Ik verwacht nog een weekje of vier en dan ga ik even off van de insuline. Ga hem doortrekken tot 100iu denk ik.

Het enige essentiële is een hoge dosis testosteron zetten :D
Lol haha..

Vond milos wel tien keer beter jammer alleen van de communicatie Maarja volgens dave is slin totaaaaal niet anabool lol... milos heeft je toch weer uit een plateau gehaalt

uit een plateau gehaald wat lul jij? glycogeen, water en vet wow wat een plateau

Als je een coach geen kans geeft kun je geen oordeel geven!

Wie schakelt er nu Dave Palumbo in en gaat daarna zeuren over Dat die een dieet samenstelt van met veel vetten.

Blijf jullie maar naar de weegschal kijken of je vooruitgaat.

uit een plateau gehaald wat lul jij? glycogeen, water en vet wow wat een plateau

Wie schakelt er nu Dave Palumbo in en gaat daarna zeuren over Dat die een dieet samenstelt van met veel vetten.

Misschien wat minder acetato zetten bro

Nee koolhydraten zijn belangrijker dan vetten, hahahahah
Insuline trekt glucose uit de bloedsomloop, een goed gevulde spier met glycogeen en water heeft meer capaciteit en kan ook meer aminozuren kan opnemen maar dit is vrij indirect.

begrijp me niet verkeerd pleister heeft een harstikke goed fysiek en kan ver komen!

maar zijn obsessie met koolhydraten begrijp ik niet zo.

Ik denk dat hij verder zou komen als hij zich zou inschrijven voor een wedstrijd en gaat squatten.

Volgens mij is begrijpend lezen erg lastig voor je of je hebt gewoon geen zin om te lezen. Kan beide natuurlijk.

Het ging zich niet alleen erom dat er veel vetten in het dieet zaten maar dat mijn libido kelderde naar niveau 0 in amper twee weken en dat ik de hele dag aan de schijt zat door naar alle waarschijnlijkheid van de 70ml olijfolie die ik moest eten/drinken. Toen ik vroeg wat hij hieraan kon doen en of die een andere aanpak kon hanteren gaf die als antwoord dat ik mijn eiwit en carbs met 10gr moest verhogen elke maaltijd en voor de rest gewoon moest doorgaan. Dat zou ook betekent hebben dat mijn eiwit inname op 500gr per dag zou komen.

Dus al met al, wat heb ik daaraan? Dan kap ik liever en ga ik zelf verder.

begrijp me niet verkeerd pleister heeft een harstikke goed fysiek en kan ver komen!

maar zijn obsessie met koolhydraten begrijp ik niet zo.

Ik denk dat hij verder zou komen als hij zich zou inschrijven voor een wedstrijd en gaat squatten.
Ik moet squatten omdat? Waarschijnlijk refereer je naar mijn post waarin ik zei dat ik niet squat omdat ik het geen fijne oefening vind. Dat klopt, ik doe dit puur voor mezelf en wedstrijden zijn niet mijn doel. Waarom zou ik dan oefeningen doen die ik niet fijn vind? Ik vind het niet erg als mijn benen iets minder omvang hebben door die oefening te skippen.

Wel veel kritiek trouwens. Heb je ook foto's van jezelf?

Misschien wat minder acetato zetten bro
Dacht ik dus ook:o

Volgens mij is begrijpend lezen erg lastig voor je of je hebt gewoon geen zin om te lezen. Kan beide natuurlijk.

Het ging zich niet alleen erom dat er veel vetten in het dieet zaten maar dat mijn libido kelderde naar niveau 0 in amper twee weken en dat ik de hele dag aan de schijt zat door naar alle waarschijnlijkheid van de 70ml olijfolie die ik moest eten/drinken. Toen ik vroeg wat hij hieraan kon doen en of die een andere aanpak kon hanteren gaf die als antwoord dat ik mijn eiwit en carbs met 10gr moest verhogen elke maaltijd en voor de rest gewoon moest doorgaan. Dat zou ook betekent hebben dat mijn eiwit inname op 500gr per dag zou komen.

Dus al met al, wat heb ik daaraan? Dan kap ik liever en ga ik zelf verder.

Ik moet squatten omdat? Waarschijnlijk refereer je naar mijn post waarin ik zei dat ik niet squat omdat ik het geen fijne oefening vind. Dat klopt, ik doe dit puur voor mezelf en wedstrijden zijn niet mijn doel. Waarom zou ik dan oefeningen doen die ik niet fijn vind? Ik vind het niet erg als mijn benen iets minder omvang hebben door die oefening te skippen.

Wel veel kritiek trouwens. Heb je ook foto's van jezelf?

Dacht ik dus ook:o

Pleister, gewoon doen waar jij zin in hebt en het beste bij voelt. Jij hebt vaker te kennen gegeven geen interesse te hebben om wedstrijden te draaien of een carrière als pro bodybuilder dus. Ga zo door Big kerel!

Terug
Naar boven