Volgens mij is begrijpend lezen erg lastig voor je of je hebt gewoon geen zin om te lezen. Kan beide natuurlijk.
Het ging zich niet alleen erom dat er veel vetten in het dieet zaten maar dat mijn libido kelderde naar niveau 0 in amper twee weken en dat ik de hele dag aan de schijt zat door naar alle waarschijnlijkheid van de 70ml olijfolie die ik moest eten/drinken. Toen ik vroeg wat hij hieraan kon doen en of die een andere aanpak kon hanteren gaf die als antwoord dat ik mijn eiwit en carbs met 10gr moest verhogen elke maaltijd en voor de rest gewoon moest doorgaan. Dat zou ook betekent hebben dat mijn eiwit inname op 500gr per dag zou komen.
Dus al met al, wat heb ik daaraan? Dan kap ik liever en ga ik zelf verder.
Ik moet squatten omdat? Waarschijnlijk refereer je naar mijn post waarin ik zei dat ik niet squat omdat ik het geen fijne oefening vind. Dat klopt, ik doe dit puur voor mezelf en wedstrijden zijn niet mijn doel. Waarom zou ik dan oefeningen doen die ik niet fijn vind? Ik vind het niet erg als mijn benen iets minder omvang hebben door die oefening te skippen.
Wel veel kritiek trouwens. Heb je ook foto's van jezelf?
Dacht ik dus ook