- Waardering
- 6.327
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx!Flink buff @Pleister goeie gains gemaakt man. f**k dat beetje vocht, hoort er gewoon bij!
Mss kun je overwegen om je te laten coachen door Hercules? Volgens mij is het een guru![]()
En daar begin jij mee?
Waar zeg ik dat dit spier is?kritiek kun jij lezen?
ik zie juist harstikke veel potentie. ik zeg allen dat die 7kg van de afgelopen 2 weken moeilijk allemaal spier kunnen zijn.
Het kwam anders behoorlijk negatief over maar iedereen mag zijn mening geven, dat is zeker geen probleem hoor![]()

Fack you

25 jaren jong
Jong nog. Je kunt ver komen. Heb je voorbeelden zoals je wilt worden?

Precies wat in mij opkomt.
Ook vrouwelijke aanbidders?Wat een haat hier. Mannen zie kritiek toch eens als iets positief. Nooit tevreden zijn en altijd doelen houden. Als je er wat aan hebt gebruik je het en anders laat je het gaan.
Genoeg aanbidders heb je hier toch wel pleister
Btw: sws haal je onze tren jongens eruit haha. Soms die velle reactie hier op forum! Geweldig haha![]()
Hoop het voor je

uit een plateau gehaald wat lul jij? glycogeen, water en vet wow wat een plateau
Als je een coach geen kans geeft kun je geen oordeel geven!
Wie schakelt er nu Dave Palumbo in en gaat daarna zeuren over Dat die een dieet samenstelt van met veel vetten.
Blijf jullie maar naar de weegschal kijken of je vooruitgaat.
Allemaal liefde hierKerel hou je bek man. Kneus wat lul jij dan ? Weetje wel waar een spier uit bestaat ? En zeker is die daardoor uit en plateau gekomen lees zijn eerste post in dit topic kneus je komt net binnen lopen in deze topic. Kan geen allemaal spier zijn No shit sherlock maar aangezien glycogeeen best belangrijk is om groot te ogen. en ook om te groeien want wat doet slin dan volgens jou dus niks met aminozuren.

reageerde op post van live your life.
ik zie nu dat die post vrij negatief zou kunnen worden opgevat, ik was het niet eens met de reactie van hem over dat je nu uit een plateau bent door milos, want je bent eerder zo groot als nu geweest.
Mijn bedoeling was absoluut niet om te bashen, jij bent 3kg zwaarder 10cm kleiner en vet paar% lager dus je bent veel verder.
Nogmaals ik zie nu dat mijn post als bashen is opgevat, ik bracht het ook lomp dat geeft ik toe, was niet de bedoeling.