- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
afhankelijk van je core strength en pressing powerZit er over het algemeen veel verschil (qua kracht) tussen een strict log en strict MP?
afhankelijk van je core strength en pressing power
ik heb lange armen en ben een poverty presser dus log is voor mij wsl makkelijker door de kortere rom ondanks de instabiliteit door de diameter van de log
zal voor een upper body bro met hyooge guns en delts maar 0,0 core wsl een stuk kutter zijn dan een barbell strict press verwacht ik
eg wel :$
jazeker!!! nietik volg je al! Betekent dit dat jij me nu ook volgt?!

Ik volg je hier. Instagram is voor attention wh*res. Kan je beter shorts dragen met maximum upper leg exposure, minder gay. Desalniettemin mooie squats en ik zie op je instagay dat jij ook grote wheels hebt. Je mag mijn shorts wel keer lenen om de blits te maken.
Ik volg je hier. Instagram is voor attention wh*res. Kan je beter shorts dragen met maximum upper leg exposure, minder gay. Desalniettemin mooie squats en ik zie op je instagay dat jij ook grote wheels hebt. Je mag mijn shorts wel keer lenen om de blits te maken.
moet daarvoor eigenlijk een berg been drijf oefenen alleen kunnen mn knieen net squats weer een beetje handlen