- Waardering
- 15.914
hey zeg even iets motiverends over mn training ofzo![]()
goede motiverende training man
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey zeg even iets motiverends over mn training ofzo![]()
goede press
dips zijn gewoon klote, houd er ook altijd schouderpijn aan over

Nee srs wel goede overhead progress, bulk je hard nu of wel volgens een schema?

thx. bw movements zijn wel decent nu. hamstring blessure waardoor mn upper/lower body development wat minder scheef is nu is er goed voor geweest.
er is 2-3kg bij in de afgelopen ~2 maanden ongeveer
zit nu eigenlijk wel op het punt waar mn voeding onbewust regelmatig genoeg is dat ik het niet meer elke dag opschrijf. af en toe een dagje uitrekenen en zit meestal wel on point qua kcals. eet vooral voor en na trainingen waarvan ik weet dat ze zwaar worden wat extra nu. zaterdag goed eten = goede train op zondag.
---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------
weeg me wel elke dag om de progress een beetje bij te houden, alhoewel dat natuurlijk niet altijd evenveel zegt als je een keer bijv meer zout dan normaal hebt gegeten.
Whut ben jij gewoon DE pleurklaat jelle?
- die lange krullenboom die naast je zat met scheikunde practicum vd eerste periode
Whut ben jij gewoon DE pleurklaat jelle?
- die lange krullenboom die naast je zat met scheikunde practicum vd eerste periode