MuscleMeat

Pleurklaat log

goede press

dips zijn gewoon klote, houd er ook altijd schouderpijn aan over

Goeie BW oefeningen zo

• Topic Starter Topic Starter
goede press

dips zijn gewoon klote, houd er ook altijd schouderpijn aan over

thx. bw movements zijn wel decent nu. hamstring blessure waardoor mn upper/lower body development wat minder scheef is nu is er goed voor geweest. :p

Nee srs wel goede overhead progress, bulk je hard nu of wel volgens een schema?

er is 2-3kg bij in de afgelopen ~2 maanden ongeveer

zit nu eigenlijk wel op het punt waar mn voeding onbewust regelmatig genoeg is dat ik het niet meer elke dag opschrijf. af en toe een dagje uitrekenen en zit meestal wel on point qua kcals. eet vooral voor en na trainingen waarvan ik weet dat ze zwaar worden wat extra nu. zaterdag goed eten = goede train op zondag. :)

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

weeg me wel elke dag om de progress een beetje bij te houden, alhoewel dat natuurlijk niet altijd evenveel zegt als je een keer bijv meer zout dan normaal hebt gegeten.

good stuff mate

21x60, mid-training cardio.

thx. bw movements zijn wel decent nu. hamstring blessure waardoor mn upper/lower body development wat minder scheef is nu is er goed voor geweest. :p

er is 2-3kg bij in de afgelopen ~2 maanden ongeveer

zit nu eigenlijk wel op het punt waar mn voeding onbewust regelmatig genoeg is dat ik het niet meer elke dag opschrijf. af en toe een dagje uitrekenen en zit meestal wel on point qua kcals. eet vooral voor en na trainingen waarvan ik weet dat ze zwaar worden wat extra nu. zaterdag goed eten = goede train op zondag. :)

---------- Toegevoegd om 22:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

weeg me wel elke dag om de progress een beetje bij te houden, alhoewel dat natuurlijk niet altijd evenveel zegt als je een keer bijv meer zout dan normaal hebt gegeten.

gewoon één keer per week want meerdere keren is niet cool!!!!$#$#$

Whut ben jij gewoon DE pleurklaat jelle?

- die lange krullenboom die naast je zat met scheikunde practicum vd eerste periode

• Topic Starter Topic Starter
Whut ben jij gewoon DE pleurklaat jelle?

- die lange krullenboom die naast je zat met scheikunde practicum vd eerste periode

haha aight. hoe istie dan?

je bent gewoon potverdomme bekend pleur

moet een beetje naam maken zodat ik straks als ik sterk ben allemaal sponsor offers krijg jwz

squat
60
100
130
150
165 belt
3x180 belt doel was 180 voor 1, misschien 2. hngggg
5x140
5x140
5x140
200 squat soon.jpg f**k me and f**k my hamstring blessure

power clean dubbels
60
60
70
70
80
80
60

1 plate deficit deads
60
100
5x140
5x140
5x140
5x140
5x140 snoeihard en easy natuurlijk, wou nog wel wat volume gedaan hebben vandaag

32kg kb swings
19x

Snoeiharde squats

Was nicee die squat

fucking goed

Als ik je nog een keer hoor zagen ergens dat je ni vooruit ga, geef ik een trap onder je Nederlandse zitvlak.
Getver seg.

Je mag wel klagen over et feit da je glecky mist

Sterke squat

Wanneer ga je wedstrijden doen?

Sterke squat man, stond zelf helaas op een afstandje toen maar gelukkig hebben we de filmpjes nog;)

gaat hard hier ineens

Terug
Naar boven