Fitness Seller

Pleurklaat log

Nu is het wel leuk geweest.. :(:o

Nee niks daarvan, gewoon blijven doorgaan met die debiele reacties van hoody belachelijk maken, heel goed boys

Wel zonder pak neem ik aan, of met?

Hij pakt altijd een pak meer gewicht wanneer hij zijn pak erbij pakt om in pak de bar goed vast te pakken voor een deadlift in pak waardoor er na de lockout een pak van zn hart is en een stoel kan pakken en pak 'm beet een half pak chocomel pakt.

image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.424
mooi pak lelijke startpositie

Hij pakt altijd een pak meer gewicht wanneer hij zijn pak erbij pakt om in pak de bar goed vast te pakken voor een deadlift in pak waardoor er na de lockout een pak van zn hart is en een stoel kan pakken en pak 'm beet een half pak chocomel pakt.

image.jpg

pakkende tekst

Hij voelt zoch nu als een kat in een pakhuis en denkt er daarom aan zijn tas te pakken om bepakt en bezakt de trein te pakken, hij krijgt tenslotte van t zelfde laken een pak.

:roflol:
Godver bosshogg, hardoplachs to the max hier.

ROFLSTCIIHO

:roflol: arme hoody, hij kan denk ik wel een knuffel van jullie gebruiken

• #1.435
#paused bench press
100 x 3 x 5

#paused bench press slingshot
110 x 3
115 x 3
120 x 2

#close hammer grip pull-up
BW
BW x 2
BW x 3
BW x 4
BW x 5
BW x 6
BW x 7
BW x 8

armen

• #1.437
Tellen met Pleurklaat, vanaf nu te zien bij Sesamstraat.

the-count-sesame-street_11-275x183.jpg

ik kan ook aftellen

als ik zo doorga bench ik volgende keer dubbels met 100 daarna singles en daarna helemaal geen 100 meer

heb alleen de 5x4x100 onverhoopt moeten overslaan vanwege te veel negatieve gains

Ooooooo kun je mij ook leren tellen kan t nog steeds niet... true story ask lloyd [emoji22]

• #1.439
#squat
180 x 2 x 3
160 x 3 x 2

#deadlift
220
230
240

#ssb squat
135 x 5
155 x 3
175

#ab wheel knee
BW x 10

Wat is de meerwaarde van een ssb squat na een reguliere squat?
Niet als kritiek, maar wij hebben ook een sbb bar liggen en die heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt.

Terug
Naar boven