MuscleMeat

Pleurklaat log

lekkere training kleurplaat

Lekka lekkaaa

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Wat is de meerwaarde van een ssb squat na een reguliere squat?
Niet als kritiek, maar wij hebben ook een sbb bar liggen en die heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt.

Geen specifiekere reden dan gewoon meer squat volume gedaan krijgen hier, in dit geval dan een iets quad dominantere squat. Het volume ligt sowieso al vrij laag zeker op de LB dagen bij mij vanwege de combinatie van nog niet volledig herstelde blessure+ziek zijn wat weinig slaap en weinig eten betekent. Dan ga ik ook niet veel van die hamstring verwachten. Alle lifts voelen ook matig aan, de squat lijkt wel lekker te gaan.

Stiekem hoop ik dat dit voor mijn squat ook 'matig' is en ik nog wat progress ga zien als ik me weer fit voel. :p

Geen specifiekere reden dan gewoon meer squat volume gedaan krijgen hier, in dit geval dan een iets quad dominantere squat. Het volume ligt sowieso al vrij laag zeker op de LB dagen bij mij vanwege de combinatie van nog niet volledig herstelde blessure+ziek zijn wat weinig slaap en weinig eten betekent. Dan ga ik ook niet veel van die hamstring verwachten. Alle lifts voelen ook matig aan, de squat lijkt wel lekker te gaan.

Stiekem hoop ik dat dit voor mijn squat ook 'matig' is en ik nog wat progress ga zien als ik me weer fit voel. :p

Thx voor de verduidelijking ;)

• #1.445
#strict press
70 x 5 x 5

#close hammer grip pull-up
BW
BW x 2
BW x 3
BW x 4
BW x 5
BW x 6
BW x 7
BW x 8
BW x 9

#bench press
80 x 10 x 3

#db row
65 x 6 x 3

tripsapsen en bipszapperts

kan weer een beetje eten dus voel me al wat beter, slaap is nog steeds kut jammer genoeg

Huh ik dacht dat je met 90 aan t bensen was

Goed volume op de bank want 3 x 10

fijn dat je je al wat beter voelt! :)

• #1.451
de laag volume leef wordt geleevdt

#squat
190 x 5
160 x 3 x 3

#deadlift
220 x 6

#ssb squat