AndroidHealthClinic

Sticky Podcasts

• Topic Starter Topic Starter
De ziekte van Bumstead uitgelegd. (2018)

Ben ik de enige die bodybuilders irritant gaat vinden naarmate ze populairder worden? Zo iemand als Luke Sandoe volg ik al een paar jaar en voorheen vond ik hem oprecht een tof figuur. Nu daarentegen is die kerel opeens famous met een dik sponsorcontract en veel followers en shit en hij is opeens in bijna elke youtube video en podcast terug te vinden en zijn 73847394 IG stories per dag slaan nergens op -> unfollowen en oprotten met die gast. Ik word er een beetje moe van, net als Wim Kieft.

Dit is slechts een voorbeeld, kan er een hele hoop opnoemen.

Dat had ik even met Jay Cutler, toen hij ongeveer elke sponsordeal aanvaarde na 2006.

Weet niet hoe goed jullie Duits is maar ik luister de laatste tijd best vaak deze podcast. Komen leuke gasten met allemaal interessante inside information en verhalen over vroeger. O.a. Denis Wolf, Ronnie Rockel, Steve Benthin, Matthias Botthof... een beetje de hele Duitse bodybuilding crew. Fucking chill!

Phil moet gewoon voor z'n 8ste gaan. Voor zover ik weet had hij vooral een probleem met AMI.

Leuke episode vanochtend ff geluisterd. Als ik zou mogen kiezen tussen alle mogelijke coaches en guru’s zou Mat Jansen zeker 1 van mijn favorieten zijn. Schijnt ook heel erg betrokken te zijn bij de pro’s waar hij mee werkt, tot het kleffe aan toe lol. Elke ochtend vragen of je wel goed kan poepen op zijn dieet etc.

Vind het maar een engnek. Trigili liet geen spaander van hem heel.

Matt didn't want him dating girls. :roflol:

Matt moet trouwens geweten hebben van Dallas' EPO gebruik. Complete pannenkoek dus...

Nick kijk ik ook meer omdat het vermakelijk is, niet zozeer om goede informatie op te doen.

Neem het vaak met een korreltje zout maar zal overal toch wel een kern van waarheid inzitten.

Nick kijk ik ook meer omdat het vermakelijk is, niet zozeer om goede informatie op te doen.

Neem het vaak met een korreltje zout maar zal overal toch wel een kern van waarheid inzitten.

Het kan af en toe idd vermakelijk zijn om naar zijn strakgespoten voorhoofd en geëpileerde wenkbrauwen te kijken terwijl hij zijn onzin uitkraamt. “Testosterone doesn’t build muscle” is een van zijn beruchte wijsheden.

“Testosterone doesn’t build muscle” is een van zijn beruchte wijsheden.

:roflol: Klopt ja. Spreekt zichzelf ook vet vaak tegen. Zegt ie: ik zou nooit meer dan 25mcg t3 nemen in prep, liever Max 12,5. Video later: in die en die show nam ik 100mcg t3 oplopend tot 150mcg :o

Hij is Shawn Ray met vrienden. Zijn inside info hoor ik graag. Niet zijn adviezen.

Terug
Naar boven