Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil dat soort shit niet op mijn netvlies hebben staan. Maar ik zag wel een foto ervan en het zag er echt heeeel nasty uitGezien ja, echt niet best.. hele pec scheurt compleet af, hele spier rolde gewoon op. Sick. 23 jaar, carrière moet nog beginnen en dat dan zo verneuken.Hebben jullie die pec tear van die Ryan Crowley gezien? Ik kan / wil het niet zienWil dat soort shit niet op mijn netvlies hebben staan. Maar ik zag wel een foto ervan en het zag er echt heeeel nasty uit
Gezien ja, echt niet best.. hele pec scheurt compleet af, hele spier rolde gewoon op. Sick. 23 jaar, carrière moet nog beginnen en dat dan zo verneuken.
hoop voor em dat het goed gefixed wordt maar dit ga je wel blijven zien
Ik heb ‘m gegoogled. Slecht idee. Wtf man...Hebben jullie die pec tear van die Ryan Crowley gezien? Ik kan / wil het niet zienWil dat soort shit niet op mijn netvlies hebben staan. Maar ik zag wel een foto ervan en het zag er echt heeeel nasty uit
Even ter zijde ik snap echt niet dat dat kereltje 100k volgers heeft en toch een beetje famous is in de industrie. Die kerel heeft echt een poepfysiek. Enorme middel, kleine benen. Een soort Dave Palumbo. Maarja whatever. Einde carrière waarschijnlijk voor hem.