Fitness Seller

Sticky Podcasts

Aii, ik ga em zo luisteren tijdens cardio.
Had verwacht dat het wel een leuk interview zou zijn ivm de interviews van hem vorig jaar op valuetainment maar dus niet waard om te kijken?
Kunnen wij niet bepalen voor jou, maar zijn interviews met bodybuilders waren leuk. De rest not so much.

Ik heb een PH kanaal gestart of battybuilding, iemand interesse

• Topic Starter Topic Starter
Nou, ik lach me een breuk... Ben er wel vrij zeker van dat DBB geld zou kunnen verdienen met een (officieel) YT kanaal.

52C231E3-6D3E-4BB7-B25D-A271396067D6.jpeg

Hij ligt in het ziekenhuis, iemand die goed weet wat er gebeurd was?
Was ie ergens in gestikt ofzo?

• Wow
Waarderingen: BB_
52C231E3-6D3E-4BB7-B25D-A271396067D6.jpeg

Hij ligt in het ziekenhuis, iemand die goed weet wat er gebeurd was?
Was ie ergens in gestikt ofzo?

Wat ik begreep is hij gestikt in een stuk vlees en is tijdens het stikken / kokhalzen / weet ik veel wat zijn slokdarm opengescheurd. Toen kotste hij sick veel bloed, gelijk naar het ziekenhuis gegaan en daar hadden ze ook heel veel moeite met het bloeden te stoppen. Nu ligt hij in een kunstmatige coma en aan de beademing aangezien zijn longen ook vol zijn gelopen met bloed en shit. Zoiets.

Je kan heel het verhaal lezen in de beschrijving van zijn gofundme page

Wat ik begreep is hij gestikt in een stuk vlees en is tijdens het stikken / kokhalzen / weet ik veel wat zijn slokdarm opengescheurd. Toen kotste hij sick veel bloed, gelijk naar het ziekenhuis gegaan en daar hadden ze ook heel veel moeite met het bloeden te stoppen. Nu ligt hij in een kunstmatige coma en aan de beademing aangezien zijn longen ook vol zijn gelopen met bloed en shit. Zoiets.

Je kan heel het verhaal lezen in de beschrijving van zijn gofundme page
Dit idd. Kreeg het uiteindelijk wel doorgeslikt maar met schade aan z’n slokdarm. Dit zei Dante gisteren: “
He had a tracheotomy today with no complications, they dont like how long he has been under so the decision was made.....ill update as we go along”

Update over Dusty:

“Good day today
Finally...finally started breathing on his own.
Squeezed someones hand today and opened his eyes for a second.
Doctors are going to wean off sedation over the next week so it will take a full week to be fully awake.
Still dont know what is wrong with his esophagus which is highly disappointing
Hearing probably another month in the hospital at this moment but

I just want him conscious because his willpower is insane and he will make huge strides toward his recovery once that happens......”

Ik kijk elke aflevering van Fouad, geniaal die podcast.

Soms is het wel een beetje een herhaling van zetten moet ik zeggen. Althans de laatste tijd heb ik dat gevoel een beetje. Het is leuker wanneer er af en toe ook andere gasten op komen, zoals Sergio Oliva Jr of Roman Fritz ofzo. Steeds maar dezelfde 3-4 mensen is een beetje saai.

Soms is het wel een beetje een herhaling van zetten moet ik zeggen. Althans de laatste tijd heb ik dat gevoel een beetje. Het is leuker wanneer er af en toe ook andere gasten op komen, zoals Sergio Oliva Jr of Roman Fritz ofzo. Steeds maar dezelfde 3-4 mensen is een beetje saai.
Het ligt er aan, voor de bro chat vind ik Ian, guy, nick etc. juist wel mooi op elkaar ingespeeld.

0:00 Intro
14:30 What did you learn from bodybuilding that you can teach your kids?
21:00 Worst Injury
22:00 First show and competing against Greg Kocavs
24:10 when did he start training with Fouad ?
28:00 Did Fouad have any stand out preps ?
30:36 Whats it like to be a judge?
37:20 Favorite to least favorite people Paul podcasts with
39:45 Most embarrassing moment for Fouad
41:00 First time Paul smoked
44:00 What’s one thing from the 90’s you miss?
54:00 Coaching Industry from a Judge’s perspective

Update Dusty:

“He has another slight infection but they have it under control at this point. Breathing on his own for the most part. Temperature is good, fever is not there. They are backing off sedation every day and I expect him to be awake on Friday (unless i hear anything different).”

diagnose: “Eosinophilic esophagitis.”

lijkt dus wel te beteren.

Terug
Naar boven