avg
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 64
---------- Post toegevoegd Fri 10 Aug 2012 om 18:59 ----------
[/COLOR]
Waarbij je wel het risico loopt dat de lui die wel blijven inbreken veel gewelddadiger worden.
Met dit advies zullen er juist meer mensen denken als er toch weinig risico is om te gaan inbreken, en hoe reageren die als ze snachts worden betrapt en vol adrenaline zitten?
Kans op meer geweld is er met zo'n advies dus ook, dan heb ik liever dat ik legaal mijn huis mag verdedigen en zo'n knaap uit te schakelen.
Trouwens ik schat de kans op geweld toch al hoog in bij een inbraak als ik sommige berichten in de krant lees.
En de kans als het hier gebeurt daarbij schat ik de kans helemaal hoog in dat er wel wat geweld bij komt kijken, dat er goederen worden meegenomen is 1 ding maar het feit dat zo'n persoon merkt dat het zo makkelijk gaat en dan terugkomt kan ik niet mee leren leven.
Kun je de rest van de tijd dat je er woont in angst blijven leven omdat ze misschien terug komen.
Zag ik bij het huis schuin achter me ook gebeuren 2 inbraken binnen 3 weken tijd en de dader was opgepakt en staat meteen daarna weer op straat en vervolgens weer hier achter op het pleintje proberen over iemands muur heen te klimmen.
De politie doet echt nuttig werk zo af en toe.....

(wel een zware, schiet door een houten deur danwel arm oid. heen) maar dat laat ik allemaal maar mooi staan. Ook bij mij is er niks te halen en dat is nog de beste beveiliging.