- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie eerste post.
Wacht dacht je? Ik ga eens aanmelden bij een bodybuildersforum en daar vragen wat voor baan ik zal nemen, want als iemand het weet, zijn het die gasten wel!
Goeie eerste post.
Wacht dacht je? Ik ga eens aanmelden bij een bodybuildersforum en daar vragen wat voor baan ik zal nemen, want als iemand het weet, zijn het die gasten wel!

+1!
Verder herken ik in TS zijn post de onzekerheid en ook de kleine belevingswereld van de 18-jarige. Eigenlijk wel aandoenlijk, zo om 02:30 's nachts.
Morgen wil hij toch liever bij de Luchtmacht of eigenlijk nog liever Formule 1-coureur worden...

Bij de politie werken is voor paupers. Wat een ongelooflijk dom volk werkt daar en wat een nutteloos werk in de meeste gevallen. En op een zogenaamde vredesmissie gestuurd worden lijkt mij ook niks.
Geen van beide.
alhoewel ik genoeg onkunde en misverstanden denk te zien bij de politie slaat jouw opmerking (zoals gewoonlijk zo lijkt het in de korte tijd dat je de behoefte voelt om je mening hier te verkondigen) totaal nergens op. Iedere gezonde samenleving heeft politie nodig en er zijn genoeg mensen die met goede redenen deze ondankbare job willen vervullen.
Zonder de politie zit jij onder je bed te wachten tot de boze mannen buiten uitgeraasd zijn.
Ik begrijp dat een ambtenaar altijd zijn collegae zou steunen.
Ga je hier nou echt de politie verdedigen?Een boel goedkope blah blah blah, zoals gewoonlijk he? Even wat roepen maar niet de moeite nemen dit later werkelijk verder te onderbouwen. Kost het gewoon te veel moeite of is dit sneu genoeg maar simpelweg je maximum bereik?