En wat als jij nu eens als toevallige voorbijganger op de grond geslagen wordt en nog een paar trappen krijgt? Denk je dan nog steeds hetzelfde?
Slaat weer eens nergens op.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wat als jij nu eens als toevallige voorbijganger op de grond geslagen wordt en nog een paar trappen krijgt? Denk je dan nog steeds hetzelfde?
lijkt me uiterst onwss.En wat als jij nu eens als toevallige voorbijganger op de grond geslagen wordt en nog een paar trappen krijgt? Denk je dan nog steeds hetzelfde?
En overdrijven is ook een kunst. Vraag je eens af hoe het zo ver gekomen is, hint: immigratie.Nederland verwordt tot politiestaat! Vrijheden worden ingeperkt en repressie is het resultaat!
sry , maar waarom zou je als toevellige voorbijganger door de Politie op de grond geslagen wordenlijkt me uiterst onwss.
Dus weer terug naar het vingertje? nee dat heeft geholpen![]()
Nederland verwordt tot politiestaat! Vrijheden worden ingeperkt en repressie is het resultaat!
En overdrijven is ook een kunst. Vraag je eens af hoe het zo ver gekomen is, hint: immigratie.

Nee. Doen waarvoor je opgeleid bent; indien ze de wet overtreden: straffen dmv bekeuren of arresteren en de rechter laten beslissen.
Ik dacht dat de Nederlander geciviliseerd was. Dbb bewijst het tegendeel. Achterlijken.
In Amerika is laatst een onschuldige doodgeschoten door middel van +- 50 kogels. En ze werden nog vrijgesproken ook..... Zeg dus nooit nooit.....
En als ik kijk wat er in Nederland bij de politie werkt heb ik er maar weinig vertrouwen in.
Idd! Dat komt door een kleine groep hersenlozen, die niet met de vrijheden van deze maatschappij om kunnen gaan. Dan moeten de vrijheden dus maar wat ingeperkt worden. Lijkt me logisch.
Idd! Dat komt door een kleine groep hersenlozen, die niet met de vrijheden van deze maatschappij om kunnen gaan. Dan moeten de vrijheden dus maar wat ingeperkt worden. Lijkt me logisch.
Dineke Waakop Reijers klinkt niet echt allochtoon Yzord?
Voor de mensen die het zo prachtig vinden als politie agenten mensen in elkaar slaan...wacht maar tot je zelf een keer zo'n machtsgeile agent tegenkomt. Die agenten moeten zich gewoon aan regels houden en die regels zijn niet zomaar ontstaan. Maar goed het heeft misschien ook te maken met het feit dat allochtonen de klappen krijgen.
Nee. Doen waarvoor je opgeleid bent; indien ze de wet overtreden: straffen dmv bekeuren of arresteren en de rechter laten beslissen.
Ik dacht dat de Nederlander geciviliseerd was. Dbb bewijst het tegendeel. Achterlijken.