MuscleMeat

Politie ranselt allochtone jongeren af

Nederland verwordt tot politiestaat! Vrijheden worden ingeperkt en repressie is het resultaat!

En wat als jij nu eens als toevallige voorbijganger op de grond geslagen wordt en nog een paar trappen krijgt? Denk je dan nog steeds hetzelfde?

sry , maar waarom zou je als toevellige voorbijganger door de Politie op de grond geslagen worden ??? lijkt me uiterst onwss.

Ok , laten we evanuit gaan dat er een bank is overvallen , en jij wordt ondanks dat je dat niet bent als verdachte gezien .

Als eerst zal de politie jou vorderen om je over te geven / te gaan liggen of wat dan ook .... als je hierin mee werkt zal er dus geen geweld worden gebruikt en krijg jij de kans om gewoon te praten en dingen uit te leggen.

Ga je echter gelijk een grote mond opzetten en vorderingen weigeren / negeren, dan zal er geweld worden toegepast ,.. logisch ! niet eens meer voor de bankoverval , maar voor het niet gehoorzamen van vorderingen ( wat strafbaar is ! )

En wat als jij nu eens als toevallige voorbijganger op de grond geslagen wordt en nog een paar trappen krijgt? Denk je dan nog steeds hetzelfde?

Dan zie je er heel verdacht uit of ben je op de verkeerde plaats op het verkeerde moment (wat aan jezelf ligt)

sry , maar waarom zou je als toevellige voorbijganger door de Politie op de grond geslagen worden ??? lijkt me uiterst onwss.

In Amerika is laatst een onschuldige doodgeschoten door middel van +- 50 kogels. En ze werden nog vrijgesproken ook..... Zeg dus nooit nooit.....

En als ik kijk wat er in Nederland bij de politie werkt heb ik er maar weinig vertrouwen in.

Dus weer terug naar het vingertje? nee dat heeft geholpen :rolleyes:

Nee. Doen waarvoor je opgeleid bent; indien ze de wet overtreden: straffen dmv bekeuren of arresteren en de rechter laten beslissen.

Ik dacht dat de Nederlander geciviliseerd was. Dbb bewijst het tegendeel. Achterlijken.

• Topic Starter Topic Starter

Wat een ongelovelijk kortzichtig bericht zeg. Wat heeft een toevallige voorbijganger te maken met opruiende allochtonen die een arrestatie proberen te beletten te maken?

Dat zijn toch wel 2 dingen die behoorlijk haaks tegenover mekaar staan.

Nederland verwordt tot politiestaat! Vrijheden worden ingeperkt en repressie is het resultaat!

Idd! Dat komt door een kleine groep hersenlozen, die niet met de vrijheden van deze maatschappij om kunnen gaan. Dan moeten de vrijheden dus maar wat ingeperkt worden. Lijkt me logisch.

En overdrijven is ook een kunst. Vraag je eens af hoe het zo ver gekomen is, hint: immigratie.

:D

De afbreuk aan vrijheden, verdergaande overheidsbevoegdheden en verwording van het OM en politie-apparaat tot productieketen met maximale veroordelingen en prestatienormen is al zeker 20 jaar aan de gang. Deze is met name geinitieerd door de procereur generaal van de Hoge Raad in Nederland, verrassend genoeg geen immigrant. ;)

Nee. Doen waarvoor je opgeleid bent; indien ze de wet overtreden: straffen dmv bekeuren of arresteren en de rechter laten beslissen.

Ik dacht dat de Nederlander geciviliseerd was. Dbb bewijst het tegendeel. Achterlijken.

Uhm, heb jij eigenlijk wel gelezen wat erin het bericht stond? Ze probeerden dus ook iemand te arresteren, maar een paar opgeschoten Ali Btjes dachten dat wel even te voorkomen. Hup, knuppel in de nek, liefst drukkend op adamsappel om ze even naar adem te laten snakken. Geen genade voor dat tuig. En dat geld ook voor nederlanders, hindoestanen, omaatjes en babies van 1 jaar.

In Amerika is laatst een onschuldige doodgeschoten door middel van +- 50 kogels. En ze werden nog vrijgesproken ook..... Zeg dus nooit nooit.....

En als ik kijk wat er in Nederland bij de politie werkt heb ik er maar weinig vertrouwen in.

Sry , maar imo niet echt een vergelijking ,... in NL mogen ze al niet eens hun knuppel/spray zonder directe levensbedrijging gebruiken ,... laat staan schieten.
In USA daarentegen trekken ze hun gun al wanneer je niet luisterd,.... is toch een heeeeeel groot verschil !

Als het er dan al door zou komen dat de politie met meer geweld zou mogen optreden is dit enkel bedoeld voor fysiek geweld bij verzet !!

Het pistool trekken mag enkel en alleen in een levensbedreigende situatie met een wapen van hetzelfde caliber ( gevaars-caliber ). en dat zal ok zeker niet gaan veranderen !!!

Idd! Dat komt door een kleine groep hersenlozen, die niet met de vrijheden van deze maatschappij om kunnen gaan. Dan moeten de vrijheden dus maar wat ingeperkt worden. Lijkt me logisch.

Ik lever graag wat vrijheden in als youtube vol komt te staan met dikke boehoe huilende gastjes met bloedend voorhoofd.

Dineke Waakop Reijers klinkt niet echt allochtoon Yzord?

Voor de mensen die het zo prachtig vinden als politie agenten mensen in elkaar slaan...wacht maar tot je zelf een keer zo'n machtsgeile agent tegenkomt. Die agenten moeten zich gewoon aan regels houden en die regels zijn niet zomaar ontstaan. Maar goed het heeft misschien ook te maken met het feit dat allochtonen de klappen krijgen ;).

Ik vraag me af of Dineke nog steeds haar beklag zou doen, als zij dagelijks bedreigd zou worden door dezelfde schoffies, die blijbaar geen greintje respect hebben.
Zo'n machtsgeile agent, zoals jij het omschrijft, moet ten alle tijden een reden hebben om zijn macht te laten gelden, anders is het gewoon een gek.
Deze agenten zijn allesbehalve gek, want ik kan me hun "frustraties" heel goed voorstellen.

Eens ! Mits ze geen verzet bij arrestatie/ beboeting vertonen ,... is dat wel het geval dan mag er zeer zeker van mij met harde hand worden gereageerd !!!!!!!!!

Achterlijk ? Dat de politie machteloos staat wanneer zij de huid volgescholden krijgen , dat de politie in een bedreigende situatie geen fysiek geweld mag toepassen en last but not least , dat de politie totaal geen respect krijgt voor hun gezag ,............. Die dingen zijn achtelijk ;)

Misschien behoor jij dan ook tot de, door mij, genoemde groep, net zoals velen in dit land?;)
Nederland is allang te vrij gebleven en daardoor heb je nu dit soort voorvallen. Geloof me, dat zal nog wel erger worden de komende tijd, voordat de balans weer terug is. Tot die tijd kunnen we de "hersenlozen" bedanken voor hun wangedrag en respectloosheid jegens onze normen en waarden.

Konden ze die jongeren niet oppakken voor hinder bij arrestatie ofzo?

Het is inderdaad de overwegende opinie in Nederland, en daarom logisch, akkoord. Maar of hiermee de juiste weg is ingeslagen is maar zwaar de vraag. Het sociaal contractsdenken, fundamentele vrijheidsrechten en constitutionele bescherming van de burger tegen de overheid is in deze trend ver te zoeken.

Wat te denken van de nieuwe wet OM-afdoening (veroordelingen zonder tussenkomst van de rechter) terrorisme wetgeving (vrijheidsberovingen en andere inbreuken op een enkele 'aanwijzing').

Terug
Naar boven