XXL Nutrition

Politie ranselt allochtone jongeren af

Goede zaak, hoop dat het meer voorkomt, zachte aanpak helpt niet bij die jongens.

Een oplossing voor de toenemende mate van respectloosheid en agressie jegens autoriteit/gezagsdragers op straat. Je bent tegen hardere aanpak van de jeugd, die zich zo gedraagt, dus wat stel jij dan voor als oplossing.

Wat je er verder allemaal bij haalt interesseert me niet, want daar heb ik het niet over.
Ik heb het over, wat jij als oplossing zou aandragen voor dit probleem.
De mijne is dus hardere aanpak en daarmee gepaard gaande beperkingen van vrijheden (ook voor burgers, die zich gedragen, want die zijn medeverantwoordelijk). Met name, omdat de autoriteit van onze politie, zoals zij nu opereren niet werkt.

Ik predik hier toch niet alle oplossingen paraat te hebben, ik wijs alleen op de vele tekortkomingen van de simpele reactie om bij ieder probleem maar gelijk weer op te staan en beginnen te schreeuwen om zwaardere straffen. Het strafrecht is namelijk helemaal niet zo'n zaligmakend instrument, het werkt tenslotte per definitie reactionair. Het zou het failliet van de maatschappij betekenen als dergelijke problemen uitsluitend via het strafrecht aangepakt kan worden.

De agressie tegen autoriteit kan evenwel worden veroorzaakt door de trends die ik zojuist heb geschetst, en daarnaast, of hier een stijging in is, moet nog maar blijken. Dat er een stijging is van het aantal decibel uit de kelen van de vele verontwaardigden (opzich terecht) is wel evident.

Ik ben geneigd te zeggen dat toenemende vrijheidsberoving door de overheid ernstiger is dan de problematiek rond rellende jongeren.

Totdat een Nederlandse jongen wordt afgeranseld door een allochtone politieagent. Dan praten jullie ook wel anders.

Dat betekent niet dat ik het niet eens ben met hun actie;)

faciste

Lol zoiets zou je in België eens moeten proberen als inspecteur... :o

Ik lever graag wat in als dit land er op vooruit gaat. Moet je niet regels gaan maken waardoor de burger moet gaan betalen en dat vervolgens de burger ziet dat dit land nog meer naar de klote gaat. Ja, dan ben ik nr.1 die een topic opent. En zo hoort het. Je smoelwerk opentrekken als iets je niet bevalt en niet als een bibberende hond in een hond afwachten wat er gaat komen.
Maar vooralsnog hebben alle nieuwe regeltjes en belastingen geleid tot een land waar het einde zoek is.
:thumbs:

Totdat een Nederlandse jongen wordt afgeranseld door een allochtone politieagent. Dan praten jullie ook wel anders.

nee is niet zo sry, crimineel is crimineel en qua behandeling mag daar geen onderscheid in zijn !!!
Ook dat mag de regering trouwens wel eens verbeteren ( *verwijst naar een allochtoon die verplaatsing voor elkaar kreeg doordat er vrouwen op zijn afdeling zouden zitten )

Ben idd dan wel weer voor een aparte behandeling als het gaat om mensen zonder NL paspoort ,... niet qua geweld ,.. maar die hoeven idd niet hier opgesloten te worden , die mogen gelijk op transport ;)

nee is niet zo sry, crimineel is crimineel en qua behandeling mag daar geen onderscheid in zijn !!!
Ook dat mag de regering trouwens wel eens verbeteren ( *verwijst naar een allochtoon die verplaatsing voor elkaar kreeg doordat er vrouwen op zijn afdeling zouden zitten )

Ben idd dan wel weer voor een aparte behandeling als het gaat om mensen zonder NL paspoort ,... niet qua geweld ,.. maar die hoeven idd niet hier opgesloten te worden , die mogen gelijk op transport ;)

Ja inderdaad, daar heb je groot gelijk in;) Ik had laatst een waterpolo wedstrijd, en we waren wat eerder (half uurtje ofzo) maar we mochten niet naar binnen, omdat daar zogenaamd turkse of marokkaanse vrouwen zouden zwemmen. En onder datzelfde dak (van het zwembad) zouden geen mannen mogen zijn ofzo. Dus daar stonden we, een half uur buiten, in de kou. Daar kan ik inderdaad ook niet tegen. Dat die lui gewoon even de regels gaan bepalen hier.

EIk ben tegen zwaarder straffen, dit sorteert namelijk geen effect naar de doelstelling van het strafrecht.
.

Zeker gerelateerd aan het Amerikaanse Strafrecht.....

Nee 6 jaar voor een moord sorteert dat wel.............

Jij bent gewoon niet meer dan een of andere loser die strafrecht heeft gestudeerd en denk dat ie meteen overal vanaf weet.....

Werd er onlangs niet een blanke man doodgeschoten door een buitenlandse agent omdat hij een opmerking maakte over buitenlanders en de agent wat trigger happy bleek te zijn. Vreemd dat er dan geen onderzoek wordt ingesteld als omstanders een dergelijke verklaring doen.

Zeker gerelateerd aan het Amerikaanse Strafrecht.....

Nee 6 jaar voor een moord sorteert dat wel.............

Jij bent gewoon niet meer dan een of andere loser die strafrecht heeft gestudeerd en denk dat ie meteen overal vanaf weet.....

Posts niet gelezen zeker? :rolleyes: Amerika? 6 jaar voor een moord?

What can I say? Jij bent zeker een simpele ziel die lekker meeschreeuwt zonder enige reflectie? Ga je nog iets zinnigs posten ouwe?

Ja inderdaad, daar heb je groot gelijk in;) Ik had laatst een waterpolo wedstrijd, en we waren wat eerder (half uurtje ofzo) maar we mochten niet naar binnen, omdat daar zogenaamd turkse of marokkaanse vrouwen zouden zwemmen. En onder datzelfde dak (van het zwembad) zouden geen mannen mogen zijn ofzo. Dus daar stonden we, een half uur buiten, in de kou. Daar kan ik inderdaad ook niet tegen. Dat die lui gewoon even de regels gaan bepalen hier.

gewoon naar binnen stuiteren................het bad was toch open?
:D

er staat nergens in de wet dat mannen en vrouwen gescheiden in een bad moeten wezen, een openbaar zwembad kan die regels in NL dan ook nooit stellen!
;)

gelukkig ben ik weg uit NL, ik had al voor heel veel problemen gezorgd, wanneer ik dat soort regeltjes bekijk!
:D

Posts niet gelezen zeker? :rolleyes: Amerika? 6 jaar voor een moord?

What can I say? Jij bent zeker een simpele ziel die lekker meeschreeuwt zonder enige reflectie? Ga je nog iets zinnigs posten ouwe?

Jij bent tegen zwaarder straffen , ik ben een nabestaande waarvan de dader maar 6 jaar heeft gehad. Ik ben dus tegen mensen die tegen zwaarder straffen zijn ook omdat ze niet weten waarover ze lullen. Zoals jij mooi boy. Nooit iets meegemaakt maar wel kunnen oordelen. ****ing loser

Terug
Naar boven