AndroidHealthClinic

politie salaris

Hopelijk wil je geen detective worden als je te lui bent dit zelf op te zoeken.

Salaris na de opleiding Agent
Na de opleiding ligt het bruto maandsalaris tussen de € 1.911,- en € 2.724,-

Hoofdagent
Salaris na de opleiding
Na de opleiding ligt het bruto maandsalaris tussen de €2.099,- en € 2.953,-.

Poitiekundige
Na de opleiding ligt het bruto maandsalaris tussen de € 2.341,- en € 3.347,-.

Mooie is dit is NA je opleiding :roflol:

Moet je nagaan tijdens je opleiding :roflol: 1250 netto ofzo

Dankje ik pas ;)

je kunt beter bij Defensie gaan son.... als je Onderofficier bent heb je nog beter/leuker werk ook..

• Topic Starter Topic Starter
defensie word hem niet wilde altijd bij de marinie maar dat kon niet, politie kan nu ookal niet.. kheb ziekte van chrone en ogen zijn -2,5 ;p dusja valt nu allemaal af haha

Wat heeft iedereen toch altijd tegen politie..
Lijkt me overigens ook wel grappig beetje van rond rijden in een dorp en elke persoon die getint is effe fouilleren of aanhouden.

Ik ben laatst naar zo'n informatie avond geweest maar ze reorganiseren nu tot "nationale politie" dus vacatures duren nog wel ff.

Ik vind net als met leraar worden, het moet je roeping zijn.

Wat heeft iedereen toch altijd tegen politie..
Lijkt me overigens ook wel grappig beetje van rond rijden in een dorp en elke persoon die getint is effe fouilleren of aanhouden.

Dacht ik vroeger ook

Heb één keer een nacht moeten doorbrengen op politiekantoor en ook al verscheidene keren in m'n jeugdjaren met politie in aanraking gekomen, geloof mij sommige flikken wil je gewoon op hun smoel slaan

Blijkt dat je er niet veel verstand van hebt, informatie in de documentaire klopt ook niet. 1 van de 1000 sollicitanten komt door de keuring, merendeel valt al af tijdens het interview met huidige leden van Force Recon bovendien moet je al enkele jaren lid zijn van een KCT-eenheid.

Mariniers en de luchtmobiele brigade zoals in NL vallen niet onder de KCT-unit.

Ik denk niet dat hij geheel serieus was

Dacht ik vroeger ook

Heb één keer een nacht moeten doorbrengen op politiekantoor en ook al verscheidene keren in m'n jeugdjaren met politie in aanraking gekomen, geloof mij sommige flikken wil je gewoon op hun smoel slaan

Je zou eens moeten wie er allemaal op jouw smoel wil slaan jongeuh..

Blijkt dat je er niet veel verstand van hebt, informatie in de documentaire klopt ook niet. 1 van de 1000 sollicitanten komt door de keuring, merendeel valt al af tijdens het interview met huidige leden van Force Recon bovendien moet je al enkele jaren lid zijn van een KCT-eenheid.

Mariniers en de luchtmobiele brigade zoals in NL vallen niet onder de KCT-unit.
Altijd bij de KCT willen gaan. Helaas heb ik mijn been al in de baarmoeder verloren, gok niet dat ze daar blij mee zijn als ik daarmee zou aankakken bij de opleiding.

Ik denk niet dat hij geheel serieus was

nope..

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 00:52 ----------

Altijd bij de KCT willen gaan. Helaas heb ik mijn been al in de baarmoeder verloren, gok niet dat ze daar blij mee zijn als ik daarmee zou aankakken bij de opleiding.

je kan het altijd proberen, ga gewoon een keer mailen naar defensie ofzo. en anders heb je nog altijd korps mariniers/landmacht waar je bij kan, en landmacht neemt je sowieso wel aan denk ik. ik zou het ook graag willen alleen ik heb de knie van een 90-jarige en daardoor denk ik eerder dat jij dat haalt dan ik.

Dat is wel veel vetter als bij de politie imo. Ik heb mijzelf een aantal jaar terug ook aangemeld voor het leger echter kwam ik de psychologische test niet door, een beslissing die ik nog steeda achterlijk vind als je nagaat wat voor volk er wel wordt toegelaten.

Dat is wel veel vetter als bij de politie imo. Ik heb mijzelf een aantal jaar terug ook aangemeld voor het leger echter kwam ik de psychologische test niet door, een beslissing die ik nog steeda achterlijk vind als je nagaat wat voor volk er wel wordt toegelaten.

haha ik zie jouw test al voor me:
testmeneer: wat wil je nou precies doen in het leger?
jij: mensen knaall'n en geld beur'n

nope..

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 00:52 ----------

je kan het altijd proberen, ga gewoon een keer mailen naar defensie ofzo. en anders heb je nog altijd korps mariniers/landmacht waar je bij kan, en landmacht neemt je sowieso wel aan denk ik. ik zou het ook graag willen alleen ik heb de knie van een 90-jarige en daardoor denk ik eerder dat jij dat haalt dan ik.
Misschien. Het lijkt mij een vette baan, alhoewel de nadelen ook duidelijk zijn. Weinig regelmaat, intensief, etc etc.. Daarbij weet ik ook niet hoe het zit met het salaris bij Defensie tegenwoordig. Zal wel een keer mailen.
De laagste vorm van vmbo wordt nog geaccepteerd daar, verbaast me niet zo dat er flink wat derps rondlopen.

Zo ging het dus totaal niet. Ik was vroegtijdig met mijn opleiding gestopt om het leger in te gaan, en dat vatte die ketel op alsof ik niks kon afmaken en hij dacht dus dat ik die training niet kon doen. Vind het nog altijd een domme beslissing maar ben allang verder gegaan met mijn leven.

Indd wat je zegt peanut, iedereen wordt toegelaten. Des te erger de beslissing dat ik psychologisch ben afgekeurd, puur omdat ik mezelf in die 15minuten niet goed heb weten te verkopen.

Ik associeer de politie haters op dbb altijd meteen met die figuren die bij wegmisbruikers helemaal beginnen te flippen voordat ze ook maar (terecht) zijn toegesproken door een agent. Simpele zielen vaak. Of noemen ze dat nou een volksjongen?

Het basissalaris van een politieagent is inderdaad niet geweldig, heb begrepen dat ze het vooral moeten hebben van toeslagen (onregelmatigheidstoeslag, gevarengeld etc.)

Terug
Naar boven