MarceldeV
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 101kg
Je wilt toch ook niet bij de politie voor het geld lijkt me.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopelijk wil je geen detective worden als je te lui bent dit zelf op te zoeken.
Salaris na de opleiding Agent
Na de opleiding ligt het bruto maandsalaris tussen de € 1.911,- en € 2.724,-
Hoofdagent
Salaris na de opleiding
Na de opleiding ligt het bruto maandsalaris tussen de €2.099,- en € 2.953,-.
Poitiekundige
Na de opleiding ligt het bruto maandsalaris tussen de € 2.341,- en € 3.347,-.

1250 netto ofzo
Wat heeft iedereen toch altijd tegen politie..
Lijkt me overigens ook wel grappig beetje van rond rijden in een dorp en elke persoon die getint is effe fouilleren of aanhouden.
Blijkt dat je er niet veel verstand van hebt, informatie in de documentaire klopt ook niet. 1 van de 1000 sollicitanten komt door de keuring, merendeel valt al af tijdens het interview met huidige leden van Force Recon bovendien moet je al enkele jaren lid zijn van een KCT-eenheid.
Mariniers en de luchtmobiele brigade zoals in NL vallen niet onder de KCT-unit.
Dacht ik vroeger ook
Heb één keer een nacht moeten doorbrengen op politiekantoor en ook al verscheidene keren in m'n jeugdjaren met politie in aanraking gekomen, geloof mij sommige flikken wil je gewoon op hun smoel slaan
Altijd bij de KCT willen gaan. Helaas heb ik mijn been al in de baarmoeder verloren, gok niet dat ze daar blij mee zijn als ik daarmee zou aankakken bij de opleiding.Blijkt dat je er niet veel verstand van hebt, informatie in de documentaire klopt ook niet. 1 van de 1000 sollicitanten komt door de keuring, merendeel valt al af tijdens het interview met huidige leden van Force Recon bovendien moet je al enkele jaren lid zijn van een KCT-eenheid.
Mariniers en de luchtmobiele brigade zoals in NL vallen niet onder de KCT-unit.
Altijd bij de KCT willen gaan. Helaas heb ik mijn been al in de baarmoeder verloren, gok niet dat ze daar blij mee zijn als ik daarmee zou aankakken bij de opleiding.
Dat is wel veel vetter als bij de politie imo. Ik heb mijzelf een aantal jaar terug ook aangemeld voor het leger echter kwam ik de psychologische test niet door, een beslissing die ik nog steeda achterlijk vind als je nagaat wat voor volk er wel wordt toegelaten.
Misschien. Het lijkt mij een vette baan, alhoewel de nadelen ook duidelijk zijn. Weinig regelmaat, intensief, etc etc.. Daarbij weet ik ook niet hoe het zit met het salaris bij Defensie tegenwoordig. Zal wel een keer mailen.nope..
---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 00:52 ----------
je kan het altijd proberen, ga gewoon een keer mailen naar defensie ofzo. en anders heb je nog altijd korps mariniers/landmacht waar je bij kan, en landmacht neemt je sowieso wel aan denk ik. ik zou het ook graag willen alleen ik heb de knie van een 90-jarige en daardoor denk ik eerder dat jij dat haalt dan ik.
De laagste vorm van vmbo wordt nog geaccepteerd daar, verbaast me niet zo dat er flink wat derps rondlopen.Dat is wel veel vetter als bij de politie imo. Ik heb mijzelf een aantal jaar terug ook aangemeld voor het leger echter kwam ik de psychologische test niet door, een beslissing die ik nog steeda achterlijk vind als je nagaat wat voor volk er wel wordt toegelaten.