AndroidHealthClinic

politie salaris

En
3 stuivers en een knikker

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 19:24 ----------

calm down son

---------- Post toegevoegd Sun 10 Feb 2013 om 19:24 ----------

:d

Ach, kan van veel mensen iets hebben, maar niet van die eheros die geen barbell aangeraakt hebben

Ik wou wel dat mijn studie 1250 per maand opleverde haha

Zo ging het dus totaal niet. Ik was vroegtijdig met mijn opleiding gestopt om het leger in te gaan, en dat vatte die ketel op alsof ik niks kon afmaken en hij dacht dus dat ik die training niet kon doen. Vind het nog altijd een domme beslissing maar ben allang verder gegaan met mijn leven.

Indd wat je zegt peanut, iedereen wordt toegelaten. Des te erger de beslissing dat ik psychologisch ben afgekeurd, puur omdat ik mezelf in die 15minuten niet goed heb weten te verkopen.

gast ik ben 2 keer afgekeurd voordat ik er doorheen kwam, conclusie: gewoon liegen

Ja gewoon liegen I know. Maar het was of een jaar wachten op de volgende keuring, of de draad weer oppakken. Ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding en wie weet ga ik er alsnog voor. Wat doe jij op dit moment dan Brensco?

Ik zit zelf in het leger bij het Korps Nationale Reserve, meest ideale bijbaan voor naast je studie.

Wat Bensco hieronder al zegt idd gewoon liegen. Zijn ook niet allemaal de slimste mensen die bij het keuringstraject werken.

Ja gewoon liegen I know. Maar het was of een jaar wachten op de volgende keuring, of de draad weer oppakken. Ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding en wie weet ga ik er alsnog voor. Wat doe jij op dit moment dan Bensco?

ik zit inmiddels 4 jaar bij defensie. zit nu bij een logistieke eenheid en wil hierna de overstap maken naar transport.

Dacht ik vroeger ook

Heb één keer een nacht moeten doorbrengen op politiekantoor en ook al verscheidene keren in m'n jeugdjaren met politie in aanraking gekomen, geloof mij sommige flikken wil je gewoon op hun smoel slaan

Als jouw uitspattingen in het openbaar overeenkomen met de posts op dit forum kan ik me dat best voorstellen, eerst een keer in de spiegel kijken.

Ja gewoon liegen I know. Maar het was of een jaar wachten op de volgende keuring, of de draad weer oppakken. Ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding en wie weet ga ik er alsnog voor. Wat doe jij op dit moment dan Brensco?

Het gesprek met een psycholoog bij de politie wordt door externe psyhologen afgenomen, weet niet hoe dit bij het leger in elkaar zit.

Misschien. Het lijkt mij een vette baan, alhoewel de nadelen ook duidelijk zijn. Weinig regelmaat, intensief, etc etc.. Daarbij weet ik ook niet hoe het zit met het salaris bij Defensie tegenwoordig. Zal wel een keer mailen.

ja klopt, salaris is niet zo bijzonder hoog meer, je wordt 6 maanden per jaar uitgezonden, je bent weinig thuis/je kan weinig uit, gezondheidsrisico's, worden veel mensen ontslagen, ongeacht je rang... maar ondanks dat blijft het wel een jongensdroom die ik aan de zijlijn heb liggen voor als ik écht geen andere baan kan vinden die bij me past. hoorde net nog op school dat 40% van alle HAVO-leerlingen een verkeerde opleiding kiezen die totaal niet bij hun past.. heb jij al alternatief dan?

• Like
Waarderingen: Ebel
Is toch niet raar dat een agent zo weinig betaald krijgt. Je verdient immers wat je waard bent, in geval van agent dus bijna het minimum.

Waarom wil je een schatkiststrijder worden?

Terug
Naar boven