MuscleMeat

politie salaris

• Topic Starter Topic Starter
naja het is niet zo dat ik graag politie wil worden het was alleen me laatste optie, ik wilde eigenlijk altijd naar de marine, bij KTC maar door me crohn en slechte ogen kan dat dus niet meer en luchtmacht en landmacht valt dan dus ook meteen al af. dus dacht toen maybe dan maar politie maar zie er gewoon teveel nadelen in. net de lucht/landmacht en marine nog een mailtje gestuurd met alles over mij en of het mogelijk is. weet het antwoord al maar probeer het alsnog.. :p

Ah ja, dat gedoe was ik al helemaal vergeten. Ik ben zelf kleurenblind en dat kon ook nogal voor wat problemen zorgen bij politie, defensie enz.

Succes met het kiezen van de juiste opleiding.

naja het is niet zo dat ik graag politie wil worden het was alleen me laatste optie, ik wilde eigenlijk altijd naar de marine, bij KTC maar door me crohn en slechte ogen kan dat dus niet meer en luchtmacht en landmacht valt dan dus ook meteen al af. dus dacht toen maybe dan maar politie maar zie er gewoon teveel nadelen in. net de lucht/landmacht en marine nog een mailtje gestuurd met alles over mij en of het mogelijk is. weet het antwoord al maar probeer het alsnog.. :p

Beter doe je het niet nee. Al die negativiteit die er aan zit te komen. Zoals stilvallende feestjes wanneer iemand jou vraagt wat jij doet en jij vervolgens agent zegt.
Als dat opgefokte tuig dat lekker los kan gaan op je omdat jij als agent toch niet mag ingrijpen.
Neej beter niet doen man.

Beter doe je het niet nee. Al die negativiteit die er aan zit te komen. Zoals stilvallende feestjes wanneer iemand jou vraagt wat jij doet en jij vervolgens agent zegt.
Als dat opgefokte tuig dat lekker los kan gaan op je omdat jij als agent toch niet mag ingrijpen.
Neej beter niet doen man.

idd, politie stelt weinig voor en in Nederland al helemaal niet. Maar was gewoon klein idee van me aangezien de rest niet kon dacht ik maybe is politie dan wel iets maar heb er weinig vertrouwen in

Laatst bewerkt:
Je hebt een eerbaar beroep man, dat weet je zelf ook. Lekker belangrijk wat die nerds ervan vinden.
Hahahaha :roflol:

laserguncontrole_2.jpg

Als agent ben je gewoon Opstelten's b*ch. Zelfs korpschefs worden vriendelijk verzocht hun bek te houden wanneer ze het niet eens zijn met bijv. de abnormale hoogte van de boetes die totaal niet in verhouding staan met de overtreding.

Maar ik begrijp het wel, als je geen kwaliteiten hebt, vroeger veel gepest bent, leeft in een illusie, niet lager meer kan zakken en verder toch geen zak te doen hebt, dan geeft het natuurlijk wel een overheerlijk gevoel als je de macht hebt om mensen die wel iets hebben bereikt in het leven gewoon lekker te bekeuren.

Eervol beroep, hahaha. Wat een dwazen hier.

1250 per maand :roflol:. Een vukkervuller bij de C1000 verdient nog meer :roflol:

als je nou leest zie je dat je dat tijdens je opleiding al krijgt. Ik weet trouwens verder niet wat voor hooggeschoolde mensen hier zitten, maar sommige hebben echt waanideeën over wat een reëel salaris is.

True that ik maar ik blijf erbij dat ik ooit ergens gehoord heb dat je met toeslagen etc wel rond de 1250 moest komen...then again ik zou ook liegen als ik bij de politie werkte en vrij weinig betaald kreeg :D

als je nou leest zie je dat je dat tijdens je opleiding al krijgt. Ik weet trouwens verder niet wat voor hooggeschoolde mensen hier zitten, maar sommige hebben echt waanideeën over wat een reëel salaris is.
Reëel is compleet afhankelijk van wat je wilt doen.

Als je een HBO studie Chemie volgt en dan de olie ingaat, dan zijn salarissen van 60k+ per jaar totaal reëel. Haal een WO master en je zal nog veel verder kunnen groeien. Ken een gap die met alleen een Havo diploma bij BP een interne opleiding heeft gevolgd. Die gast is nu 24 en verdient 44k per jaar... Echt bizar veel voor iemand van die leeftijd met als achtergrond alleen een havo diploma.

idd, politie stelt weinig voor en in Nederland al helemaal niet. Maar was gewoon klein idee van me aangezien de rest niet kon dacht ik maybe is politie dan wel iets maar heb er weinig vertrouwen in

Heb de rest van je topic nog niet gelezen maar is de beveiliging niets? Dat je je daar in kan opwerken ofzo?

Dat lees je hier wel meer ja. Naast +20cm derde beens hebben heel veel dbb'ers ook een hoog inkomen. :D

True that ik maar ik blijf erbij dat ik ooit ergens gehoord heb dat je met toeslagen etc wel rond de 1250 moest komen...then again ik zou ook liegen als ik bij de politie werkte en vrij weinig betaald kreeg :D
met reiskosten vergoeding haal ik dat geeneens man, althans netto niet

met reiskosten vergoeding haal ik dat geeneens man, althans netto niet

Excuse me like i said ik weet hier niet met zekerheid het is mij ook verteld :)

Liegende agenten! :mad:

Vind je het niet frustrerend brah?

Niet lullig bedoeld maar een simpele beveiligingsdude in opleiding zonder Enige bevoegdheden verdiend eigenlijk meer ik bedoel ik snap dat je het niet voor het geld doet
Maar als ik het zo hoor is dit toch bijna geen doen???

Reëel is compleet afhankelijk van wat je wilt doen.

Als je een HBO studie Chemie volgt en dan de olie ingaat, dan zijn salarissen van 60k+ per jaar totaal reëel. Haal een WO master en je zal nog veel verder kunnen groeien. Ken een gap die met alleen een Havo diploma bij BP een interne opleiding heeft gevolgd. Die gast is nu 24 en verdient 44k per jaar... Echt bizar veel voor iemand van die leeftijd met als achtergrond alleen een havo diploma.

allemaal uitzonderingen man, die sectoren die je opnoemt zijn wel goed betaald daarentegen. Maar met reëel bedoel ik gewoon gemiddelde salarissen. Er wordt hier lacherig gedaan over 1250 netto, er zijn zat mensen met mbo die daarvan moeten rondkomen en de helft van jullie doet alsof ze 14 verschillende banen kunnen kiezen met 3k+ bruto als startsalaris, get real...

beveiliging zie ik niet echt zitten, en na me goed ingelezen te hebben politie ook niet..
wacht nog even het mailtje van de marine af en als dat weer niks is, maak ik me havo af en ga naar ibm (international business management) wel jammer dat ze zo moeilijk doen bij defensie over crohn en lenzen.. snap het wel opzich ;p maar toch wel k*t

Excuse me like i said ik weet hier niet met zekerheid het is mij ook verteld :)

Liegende agenten! :mad:

Vind je het niet frustrerend brah?

Niet lullig bedoeld maar een simpele beveiligingsdude in opleiding zonder Enige bevoegdheden verdiend eigenlijk meer ik bedoel ik snap dat je het niet voor het geld doet
Maar als ik het zo hoor is dit toch bijna geen doen???
valt mee voor mij, woon nog thuis dus hou heel veel geld over

Terug
Naar boven