supersized
Huge Freak
- Waardering
- 338
nee een echte vent maakt de hele dag door achterlijke topics aan, gtfo
:d
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee een echte vent maakt de hele dag door achterlijke topics aan, gtfo

Nee duidelijk, netto is dat bijna alleen m'n hypotheek al.

naja het is niet zo dat ik graag politie wil worden het was alleen me laatste optie, ik wilde eigenlijk altijd naar de marine, bij KTC maar door me crohn en slechte ogen kan dat dus niet meer en luchtmacht en landmacht valt dan dus ook meteen al af. dus dacht toen maybe dan maar politie maar zie er gewoon teveel nadelen in. net de lucht/landmacht en marine nog een mailtje gestuurd met alles over mij en of het mogelijk is. weet het antwoord al maar probeer het alsnog..![]()
Je hebt een eerbaar beroep man, dat weet je zelf ook. Lekker belangrijk wat die nerds ervan vinden.

Ben aant cuttenBroski doe ff chill man je bent de laatste tijd zo snel aangebrand![]()

Beter doe je het niet nee. Al die negativiteit die er aan zit te komen. Zoals stilvallende feestjes wanneer iemand jou vraagt wat jij doet en jij vervolgens agent zegt.
Als dat opgefokte tuig dat lekker los kan gaan op je omdat jij als agent toch niet mag ingrijpen.
Neej beter niet doen man.
**** jouw kl***zak. Ik zie je nooit meer op whatsapp![]()

. 

HahahahaJe hebt een eerbaar beroep man, dat weet je zelf ook. Lekker belangrijk wat die nerds ervan vinden.

Zie het als een studie, weet niet als jij een studie kent waar je 1250 netto krijgt in de maand..
1250 per maand. Een vukkervuller bij de C1000 verdient nog meer
![]()
als je nou leest zie je dat je dat tijdens je opleiding al krijgt. Ik weet trouwens verder niet wat voor hooggeschoolde mensen hier zitten, maar sommige hebben echt waanideeën over wat een reëel salaris is.

Reëel is compleet afhankelijk van wat je wilt doen.als je nou leest zie je dat je dat tijdens je opleiding al krijgt. Ik weet trouwens verder niet wat voor hooggeschoolde mensen hier zitten, maar sommige hebben echt waanideeën over wat een reëel salaris is.
idd, politie stelt weinig voor en in Nederland al helemaal niet. Maar was gewoon klein idee van me aangezien de rest niet kon dacht ik maybe is politie dan wel iets maar heb er weinig vertrouwen in
als je nou leest zie je dat je dat tijdens je opleiding al krijgt. Ik weet trouwens verder niet wat voor hooggeschoolde mensen hier zitten, maar sommige hebben echt waanideeën over wat een reëel salaris is.

met reiskosten vergoeding haal ik dat geeneens man, althans netto nietTrue that ik maar ik blijf erbij dat ik ooit ergens gehoord heb dat je met toeslagen etc wel rond de 1250 moest komen...then again ik zou ook liegen als ik bij de politie werkte en vrij weinig betaald kreeg![]()
met reiskosten vergoeding haal ik dat geeneens man, althans netto niet

Reëel is compleet afhankelijk van wat je wilt doen.
Als je een HBO studie Chemie volgt en dan de olie ingaat, dan zijn salarissen van 60k+ per jaar totaal reëel. Haal een WO master en je zal nog veel verder kunnen groeien. Ken een gap die met alleen een Havo diploma bij BP een interne opleiding heeft gevolgd. Die gast is nu 24 en verdient 44k per jaar... Echt bizar veel voor iemand van die leeftijd met als achtergrond alleen een havo diploma.
valt mee voor mij, woon nog thuis dus hou heel veel geld overExcuse me like i said ik weet hier niet met zekerheid het is mij ook verteld
Liegende agenten!
Vind je het niet frustrerend brah?
Niet lullig bedoeld maar een simpele beveiligingsdude in opleiding zonder Enige bevoegdheden verdiend eigenlijk meer ik bedoel ik snap dat je het niet voor het geld doet
Maar als ik het zo hoor is dit toch bijna geen doen![]()