MuscleMeat

Politie schiet hond dood in California

Ow wat erg eigen schuld moet dat klote beest maar in de auto blijven zitten

ja dat is hetzelfde als dat jij met je moeder over straat loopt. Zij in elkaar geslagen word, jij wilt helpen en dan in het ziekenhuis komt te liggen.

had je je maar moeten blijven staan kijken.. Slaat toch nergens op wat je nu zegt

Niet eens, de agent reikt met zijn arm naar de hond en schiet hem vervolgens dood omdat er een (speelse) reactie komt. Vind het frappant dat die Amerikanen altijd zo overdreven reageren, de hond was duidelijk geen bedreiging.

Dit ruikt trouwens naar 'racial profiling', een Golden Retriever hadden ze nooit doodgeschoten. :mad:

Wat me nog het meeste stoort is dat de man geen weerstand biedt tijdens zijn arrestatie, toch vinden de agenten het nodig er voor te zorgen dat ze hem hard aanpakken.

Lawl... De hond heeft duidelijk geen intentie om daadwerkelijk aan te vallen.. Het heeft niet zoveel zin om hierover een discusie te beginnen met mensen die er geen verstand van hebben, no offence.

Een agent hoort inderdaad niet zo'n fout te maken.. Het is altijd makkelijk praten zoalmg het niet om jezelf of een direct familie lid gaat... Maar zodra een agent jou moeder doodschiet of een chrirug jou kind dood laat gaan door een 'fout' verwacht je ook dat degene op z'n MINST ontslagen wordt.

Gast, ik heb 0 ervaring met honden en ken er geen reet van, ik zou ook panikeren. Als jij van mening bent dat een agent alle situaties altijd 100% juist moet kunnen inschatten en dus kennis moet hebben van zowat alle elementen in het universum, dan is dat jouw zaak. Dat een agent niet weet hoe hij met honden moet omgaan, lijkt mij geen vereiste.

Ik ga volledig akkoord dat hij op een andere manier had moeten handelen, maar wat als hij de hond een schop gaf waaraan die stierf? Dan was het ook weer een fout van de agent omdat hij nooit de hond had mogen schoppen?

Altijd roept men dat er meer politieagenten moeten zijn, maar ondertussen wel abnormaal hoge eisen stellen aan de 'toelatingsproeven'. Beetje realisme mag altijd.

Als de n*ger een hondenkenner was, had hij geweten dat zijn hond hem wou komen beschermen. Zo kan je ook gaan redeneren, maar nee, de agent zonder hond moet er maar alles vanaf weten. Beetje ridicuul.

Uiteraard is het allemaal veel erger als het persoonlijk is, maar reden te meer dat je in dit geval de objectiviteit moet kunnen behouden, niet?

Een agent maakt vaker honden mee tijdens zijn dienst, dus ze horen hier enige kennis van te hebben. Of mogen wij ook een politie hond afknallen als hij jou wil grijpen? Het was duidelijk te zien dat het geen aanval was, een stoot op de neus was voldoende geweest.. Maar zelfs dat is onnodig.

De hond liep al meer dan 10 seconden los zonder dat hij aanviel, enorm groot verschil met die clip van DieselX waarbij de hond komt afgestormd. :bang:

Was maar een grapje Patricia. (Rottweiler/zwart) - Golden/blank :o)
Ik weet dat het een geintje was hoor, maar er zit wel degelijk een kern van waarheid in. Een pitbull die een keer blaft is toch ook vals?

En idd, er zit nogal verschil in

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 08:00 ----------

Het gaat hier niet om een chihuahua. Dit is een rotweiler
Nee idd. Een Rotti doorgaans veel voorspelbaarder dan zon verwend k*tkeffertje. Maarja, daar doel je niet op he?

Gaarne stoppen met het constante gebruik van het woord 'n*ger'. Het gaat hier gewoon om een man.

ja dat is hetzelfde als dat jij met je moeder over straat loopt. Zij in elkaar geslagen word, jij wilt helpen en dan in het ziekenhuis komt te liggen.

had je je maar moeten blijven staan kijken.. Slaat toch nergens op wat je nu zegt

Nee wat jij nu zegt slaat nergens op. Je gaat toch geen mensen met een hond vergelijken ofwel heb je het iq van een goudvis ofzo ?. Die agent deed zijn werk naar behoren en precies zoals het hoort

Nee wat jij nu zegt slaat nergens op. Je gaat toch geen mensen met een hond vergelijken ofwel heb je het iq van een goudvis ofzo ?. Die agent deed zijn werk naar behoren en precies zoals het hoort

Voor jou is het dus normaal om een hond af te knallen? Dan stem ik voor dat ze alle getinte fl**kers als jou ook gelijk afknallen.

• Topic Starter Topic Starter

voor veel mensen is de liefde voor hun hond groter dan menig familie lid. mijn hart zou breken als mijn hond zou worden afgeknald, en zou ook niet weten wat ik dan had kunnen doen als ik niet vast geboeid was, stoppen zouden doorslaan.

maar ik kan merken dat jij niks met honden hebt.

Als hier iemand het iq van een goudvis heeft Ben jij het. Wat een hoop stront weet jij toch iedere keer te typen. Mensen kunnen makkelijk net zo gehecht raken aan honden Als aan mensen, kijk ook Naar de reactie van de eigenaar je hoort ook dat ie helemaal gek wordt.

Kan er met me kop niet bij dat er hier mensen serieus vinden dat agenten het recht hebben iets diebaars van iemand kapot te schieten.

jesse is more a cat person

Dus als iemand een giftige slang heel dierbaar heeft en die die slang wekt de indruk dat die gaat bijten dan mag je niks doen ?

o0atr7.png

Sterke vergelijking is sterk

dat kan dat je er zo over denkt. Ik blijf toch bij mijn standpunt dus kun je wel schelden wat jij blijkbaar lekker vind. Ik stem er dan ook voor dat mensen als jij een slopende ziekte als Kanker of ALS krijgen :D

:roflol:

Schelden? En "mensen als jij"? Wat moet ik daar onder verstaan?

Neem jezelf niet zo serieus kerel, er vloeit teveel uit je darmkanaal weg.

Terug
Naar boven