XXL Nutrition

Breaking News Politie schiet Marokkaan dood in Schaarbeek

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Die dragen ze niet altijd hoor. Alleen bij interventies ed.

Dat kan, maar niet echt vergelijkbaar met dit.

en dan nog.. een kevlar vest is niet gemaakt om messteken tegen te houden, dus messen kunnen deze vesten effectief penetreren

waren die nieuwe oranje fluo vesten? die ze trouwens altijd moeten dragen, niet kogelvrij?

ze dragen toch een kogelvrije vest,dat moet toch een messteek tegenhouden op de het lichaam.en vrij vaak zijn agenten niet bekwaam genoeg,zo meen ik nog te weten dat er een aantal agenten werden neergestoken omdat er een ex geinterneerde moest worden komen opgehaald,de agenten wisten ook niet wat te doen,toen hebben ze nog op het nieuws gezegd dat agenten niet bekwaam en getraind genoeg zijn voor zo een gevallen,en dat ze er beter een speciale eenheid hadden moeten op afsturen.btw die man hebben ze ook neergeknald en was geen marokkaan,dus op dat gebied bezie ik dit geval helemaal geen kwestie van rasisme.

ja zucht, de buitenlanders lopen weer zielig te doen dat ze gediscrimineerd worden gtfo
eerst alle post lezen voor je zo een uitspraak doet,ben eerst en vooral geen buitenlander,en heb eerder in mijn post gezet dat ik van mening ben de agenten juist het zelfde zouden gehandeld hebben moest het een blanke geweest zijn.zucht:rolleyes:

Jullie maken jezelf echt wel belachelijk met de reacties op de politie man of deze niet eventjes zijn wapenstok kon nemen.

Hoop voor jullie dat je die kritiek niet serieus meent. Ze werden aangevallen en een van de agente is serieus verwond en dan ga jij je nog vragen stellen of het wel gerechtvaardigd is om te schieten . Srr hoor maar als een persoon als een gek met mes rond zich begint te steken schiet iedereen die een wapen heeft of het nu een Marokkaan , Turk , Nederlander of belg is . En niet te vergeten dat hij hun ook nog in een hinderlaag lokte met ze doen te stoppen en vragen om hulp.

En zeker na het voorval in gent waar 3agenten neergestoken werden en 2 een aantal dagen in kritieke toestand (denk ik) verkeerd hebben . En ja ook daar was het weer een dol geslagen persoon met afkomst uit noord-Afrika/ Turkije.

Met 1x gericht schieten had de 'bruine medemens' ook wel uitgeschakeld kunnen
worden vind ik zonder dat ie gestorven zou zijn, maar niet iedereen is zo koelbloedig
als een collega wordt neergestoken...
Zou eens goed onderzocht moeten worden hoe het allemaal in zijn werk ging,
journalisten tegenwoordig checken niets en schrijven zuiver sensatie-gericht.

Die agent kon toch ook op de benen schieten?
Als het een autochtoon was dan had hij het waarscheinlijk overleefd.

En wie zegt dat het een crimineel was? (misschien was hij gewoon ladderzat.)

Die agent kon toch ook op de benen schieten?
Als het een autochtoon was dan had hij het waarscheinlijk overleefd.

En wie zegt dat het een crimineel was? (misschien was hij gewoon ladderzat.)

Oja, dan mag je natuurlijk wél gewoon agenten neersteken :rolleyes:

In benen schieten is niet zonder gevaar, een slagader mee en het is miserie.
Schouder is beter. (Rechter, kwestie van ver van het hart te blijven ;))

Kevlar vesten zijn zeer licht steekwerend voor messen, priemen gaan er vlot door.
Vesten met trauma platen, die houden messen en priemen wel tegen op de plaat.
Snijwerend is kevlar wel, als het maar genoeg lagen zijn.

De Marokkaan was op weg naar z'n werk? ???

Ja:D

je snapt wat ik bedoel, het kan een gewone (werkende) man zijn die zo high was een een vis of gewoon dronkende.

Naja als je agenten neersteekt dan ben je zelf gewoon gevaarlijk, dronken mensen zijn wat agressiever, maar weten nog echt wel dat ze geen agenten neer kunnen steken, of uberhaupt iemand, dat zit gewoon van binnen.

veel marokkanen lijden aan schizofrenie, vandaar het rare gedrag
geen grapje

Als je een agent wil neersteken moet je niet vreemd opkijken dat je nooit meer wakker wordt. Niks aan verloren aan dit prul.

Als je een agent wil neersteken moet je niet vreemd opkijken dat je nooit meer wakker wordt. Niks aan verloren aan dit prul.

Indd maar goed ook, opgeruimd staat netjes, wie weet wat voor schade hij in de toekomst zou kunnen hebben aangericht als hij niet was doodgeschoten.

Goed om horen dat er nog echte agenten in dit land zijn in plaats van corrupte champetters. (of zitten die enkel aan de top?)

veel marokkanen lijden aan schizofrenie, vandaar het rare gedrag
geen grapje
dit topic heeft niets met ras te maken,als het een blanke geweest zou zijn zouden die agenten net hetzelfde gereageerd hebbben,dus maak er nauw geen rassenkwestie van,zulke opmerkingen zetten aan tot rasisme en dat is niet de bedoelingen van dit topic meende ik te weten:rolleyes:

Terug
Naar boven