MuscleMeat

Breaking News Politie schiet Marokkaan dood in Schaarbeek

• Topic Starter Topic Starter
Volgens mij wilde hij trouwens gewoon dood hoor... Zie de update van het nieuwsbericht. Hij riep eerst de agenten en ging dan zonder duidelijke reden als een dolle met dat mes steken. Duidelijk suïcidaal gedrag.

Volgens mij wilde hij trouwens gewoon dood hoor... Zie de update van het nieuwsbericht. Hij riep eerst de agenten en ging dan zonder duidelijke reden als een dolle met dat mes steken. Duidelijk suïcidaal gedrag.

Dan had ie zichzelf lekker moeten neersteken..

Misschien was het wel een doorgedraaide joh, of een terrorist, haha.

inderdaad. hier wordt veel te veel getolereerd. vorig jaar kwamen er ook dagenlang rellen omdat een criminele marokkaan was neergeschoten. en in frankrijk dus dagenlang extreme rellen vanwege een stel criminelen.

gewoon flink afknuppelen het tuig dat gaat rellen, en met scherp schieten.

Als je goed leest dan zul je zien dat het hier niet om een crimineel gaat. Dit is geen marokkaantje van 17 op een scooter die aangehouden werd omdat hij een tas gestolen had. Deze gast vroeg de politie zelf om hulp en ging daarna (volgens hun) compleet flippen.

Of ze liegen, of deze man had een slechte trip te pakken.

Die agent kon toch ook op de benen schieten?
Als het een autochtoon was dan had hij het waarscheinlijk overleefd.

En wie zegt dat het een crimineel was? (misschien was hij gewoon ladderzat.)
wat een poeppraat. die andere van 1 of 2 jaar geleden, die is doodgeschoten door een agent was autochtoon.

en een agent neersteken doe je niet als je zat bent. het feit dat het een marokkaan is zegt al genoeg, een crimineel dus.

dit mag vaker gebeuren mensen. als dit iedere dag gebeurd is het iedere dag feest :D

Was het er maar eentje?

Populair hier:D
,

wat een poeppraat. die andere van 1 of 2 jaar geleden, die is doodgeschoten door een agent was autochtoon.

en een agent neersteken doe je niet als je zat bent. het feit dat het een marokkaan is zegt al genoeg, een crimineel dus.

dit mag vaker gebeuren mensen. als dit iedere dag gebeurd is het iedere dag feest :D
beetje zielig,niet iedereen over de zelfde kam scheren he,het is toch ook niet zo dat elke italiaan bij de maffia hoort,duitsers rasisten zijn,joden geldwolven etc etc...vaak gezegd dat nederlanders gierig zijn en dat ben ik totaal niet.rondje op mijn kosten voor iedereen op het forum:D

Wat probeer je te bereiken met dat misplaatst sarcasme van je? Ik snap ook niet waarom je dit persoonlijk probeert te maken door middel van die opmerkingen van je...

Feit is gewoon dat een Marokkaan met een mes gedood is door middel van een pistool. Op het eerste gezicht valt dit mijn inziens niet onder excessief noodweer...ik zou zelfs zover kunnen gaan als dood door schuld. Maar, nogmaals, de precieze feiten en omstandigheden zijn mij niet bekend. Wellicht heeft de politieagent gerechtvaardigd gehandeld. Maar dit doet er niets aan af dat dit een merkwaardige zaak is en ik vind het zeer bizar en beangstigend dat het doodschieten van Marokkanen als heldengedrag wordt gezien.

Ik vind dat de eerste 2 agenten zichzelf hadden moeten laten neersteken, dan pas waren ze zeker van de kwade bedoelingen en mag een tweede team opgeroepen worden om het gevaar uit te schakelen.

Het is de naïviteit van zo'n gasten als jij die een land & cultuur mee naar de kloten helpen... Ja, laat ons vooral nóg toleranter opstellen tov. dat tuig. :rolleyes:

Gewoon goede actie , moeten ze vaker doen.

dit topic heeft niets met ras te maken,als het een blanke geweest zou zijn zouden die agenten net hetzelfde gereageerd hebbben,dus maak er nauw geen rassenkwestie van,zulke opmerkingen zetten aan tot rasisme en dat is niet de bedoelingen van dit topic meende ik te weten:rolleyes:

schizofrenie is een ernstige psychise aandoening waar veel jonge marokkanen aan lijden...daar is niets racistisch aan, dat is gewoon een feit.
door dit ziektebeeld kun je onder andere een politiebureau inlopen en op agenten in gaan steken zoals onlangs in nederland gebeurd is.

schizofrenie is een ernstige psychise aandoening waar veel jonge marokkanen aan lijden...daar is niets racistisch aan, dat is gewoon een feit.
door dit ziektebeeld kun je onder andere een politiebureau inlopen en op agenten in gaan steken zoals onlangs in nederland gebeurd is.
is er dan een wetenschapelijk bewijs dat kan aantonen dat marokkanen daar meer onder leiden dan mensen van een ander ras?:rolleyes:

Ik zeg: Preventief ruimen , doen we immers ook met vee dat mogelijk ziek is of daadwerkelijk ziek is. :shoot:

Ik vind dat de eerste 2 agenten zichzelf hadden moeten laten neersteken, dan pas waren ze zeker van de kwade bedoelingen en mag een tweede team opgeroepen worden om het gevaar uit te schakelen.

Het is de naïviteit van zo'n gasten als jij die een land & cultuur mee naar de kloten helpen... Ja, laat ons vooral nóg toleranter opstellen tov. dat tuig. :rolleyes:

Het elimineren van een bepaald gevaar kan op veel manieren geschieden. Iemand doodschieten is de laatste en meest extreme optie en mag alleen gebruikt worden als andere opties niet meer mogelijk zijn en jouw of andermans leven alleen op die manier gered kan worden. Voor zover ik kan lezen heeft de Marokkaan in kwestie alleen wat dreigementen geuit en een agent op de arm verwond. Het überhaupt gebruiken van een schietwapen vind ik in dit geval al twijfelachtig, maar het schieten op de borst is niets meer dan een doelgerichte poging tot het doden van een persoon, vooral in acht genomen dat het hier gaat om een politieagent die schiettrainingen heeft gedaan en dus competent geacht wordt om in minder vitale lichaamsdelen te kunnen schieten.

Echter ken ik de complete feiten en omstandigheden niet. Ik ben niet de aangewezen persoon om te oordelen of de agent in kwestie rechtvaardig heeft gehandeld. Het punt is dat er iemand is doodgeschoten. De omstandigheden in dit geval zijn dusdanig dat een nadere kritische kijk op zijn plaats is, hetgeen overigens altijd van toepassing is in gevallen wanneer iemand wordt gedood. Dat heeft niks met naïveteit te maken. Dat heet common sense. Juist door middel van het gezonde verstand wordt land en cultuur gediend en niet door de oogkappen op te zetten als het "maar om een Marokkaan" gaat, zoals zovelen hier de mening zijn toegedeeld.

65]
AdHoc;37433[B zei:
Ik zeg: Preventief ruimen[/B] , doen we immers ook met vee dat mogelijk ziek is of daadwerkelijk ziek is. :shoot:
begin jij er al vast mee,dan ben je ook niet beter dan de alochtoon die met een mes die agent stond te dreigen:rolleyes:

is er dan een wetenschapelijk bewijs dat kan aantonen dat marokkanen daar meer onder leiden dan mensen van een ander ras?:rolleyes:

vraag het aan de professor die bij nova te gast was
door de levensstijl en wereldvreemdheid van de jonge marokkanen zijn ze er gevoeliger voor dan de normale sociale nederlander

• Topic Starter Topic Starter
Had dat ook niet te maken met inteelt oid?

Ik zeg: Preventief ruimen , doen we immers ook met vee dat mogelijk ziek is of daadwerkelijk ziek is. :shoot:

dat lijkt me wel een meer logischere verklaring,hoor dat wel vaker dat nichten met neven trouwen etc..maar ik vind preventief ruimen dan wel een zeer rasistische opmerking,lijkt me ook niet echt een slimme doorsnee nederlandse kerel,door zoiets te zeggen moet je toch redelijk r*tard zijn ???

het is al een jaar geleden dat ik dat gezien had, maar volgens mij speelde inteelt inderdaad ook een rol

hier:
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/1430/Meer+kans+op+schizofrenie+bij+Marokkaanse+jongens
zoek zelf maar uit hoe je bij de uitzending komt als die uberhaupt nog online staat

edit: de uitzending die ik gezien had was recenter en met een nederlandse professor...dit is ouder maar zo te zien is het probleem al wat langer bekend hehe

het is al een jaar geleden dat ik dat gezien had, maar volgens mij speelde inteelt inderdaad ook een rol

hier:
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/1430/Meer+kans+op+schizofrenie+bij+Marokkaanse+jongens
zoek zelf maar uit hoe je bij de uitzending komt als die uberhaupt nog online staat

edit: de uitzending die ik gezien had was recenter en met een nederlandse professor...dit is ouder maar zo te zien is het probleem al wat langer bekend hehe
idd bsbsbs dacht dat het een rasistische opmerking van je was maar blijkt te kloppen wat je zegt,bij deze mijn verontschuldigingen:D

:cheer: :cheer: :cheer:NAKBA! NAKBA! NAKBA! NAKBA! NAKBA! :cheer: :cheer: :cheer:

Wat probeer je te bereiken met dat misplaatst sarcasme van je? Ik snap ook niet waarom je dit persoonlijk probeert te maken door middel van die opmerkingen van je...

Feit is gewoon dat een Marokkaan met een mes gedood is door middel van een pistool. Op het eerste gezicht valt dit mijn inziens niet onder excessief noodweer...ik zou zelfs zover kunnen gaan als dood door schuld. Maar, nogmaals, de precieze feiten en omstandigheden zijn mij niet bekend. Wellicht heeft de politieagent gerechtvaardigd gehandeld. Maar dit doet er niets aan af dat dit een merkwaardige zaak is en ik vind het zeer bizar en beangstigend dat het doodschieten van Marokkanen als heldengedrag wordt gezien.

Mijn antwoord staat gelijk aan dit.

Jullie maken jezelf echt wel belachelijk met de reacties op de politie man of deze niet eventjes zijn wapenstok kon nemen.

Hoop voor jullie dat je die kritiek niet serieus meent. Ze werden aangevallen en een van de agente is serieus verwond en dan ga jij je nog vragen stellen of het wel gerechtvaardigd is om te schieten . Srr hoor maar als een persoon als een gek met mes rond zich begint te steken schiet iedereen die een wapen heeft of het nu een Marokkaan , Turk , Nederlander of belg is . En niet te vergeten dat hij hun ook nog in een hinderlaag lokte met ze doen te stoppen en vragen om hulp.

En zeker na het voorval in gent waar 3agenten neergestoken werden en 2 een aantal dagen in kritieke toestand (denk ik) verkeerd hebben . En ja ook daar was het weer een dol geslagen persoon met afkomst uit noord-Afrika/ Turkije.

En waarom ik het persoonlijk maak? Omdat er altijd van die irritante betweters als jij zijn, die wel even weten hoe je het boefje aan moet pakken.

Maar, ik ben het inderdaad met je eens, zjivago, dat wanneer één of meerdere agenten gestoken zijn, er geen sprake is van excessief noodweer! Sorry, daar ga ik weer met mijn sarcasme.

Ik bedoel, please, do yourself a favor en kom niet met domme uitspraken. Altijd in de slachtofferrol willen kruipen. Een onberekenbare gewapende gek, nogmaals, ongeacht afkomst, moet uitgeschakeld worden. Dat zou kunnen op verschillende manieren, echter is de agent(e) getraind op deze situatie en jij niet. Dat is 't verschil.

Terug
Naar boven