- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij wilde hij trouwens gewoon dood hoor... Zie de update van het nieuwsbericht. Hij riep eerst de agenten en ging dan zonder duidelijke reden als een dolle met dat mes steken. Duidelijk suïcidaal gedrag.
inderdaad. hier wordt veel te veel getolereerd. vorig jaar kwamen er ook dagenlang rellen omdat een criminele marokkaan was neergeschoten. en in frankrijk dus dagenlang extreme rellen vanwege een stel criminelen.
gewoon flink afknuppelen het tuig dat gaat rellen, en met scherp schieten.
wat een poeppraat. die andere van 1 of 2 jaar geleden, die is doodgeschoten door een agent was autochtoon.Die agent kon toch ook op de benen schieten?
Als het een autochtoon was dan had hij het waarscheinlijk overleefd.
En wie zegt dat het een crimineel was? (misschien was hij gewoon ladderzat.)

beetje zielig,niet iedereen over de zelfde kam scheren he,het is toch ook niet zo dat elke italiaan bij de maffia hoort,duitsers rasisten zijn,joden geldwolven etc etc...vaak gezegd dat nederlanders gierig zijn en dat ben ik totaal niet.rondje op mijn kosten voor iedereen op het forumwat een poeppraat. die andere van 1 of 2 jaar geleden, die is doodgeschoten door een agent was autochtoon.
en een agent neersteken doe je niet als je zat bent. het feit dat het een marokkaan is zegt al genoeg, een crimineel dus.
dit mag vaker gebeuren mensen. als dit iedere dag gebeurd is het iedere dag feest![]()

Wat probeer je te bereiken met dat misplaatst sarcasme van je? Ik snap ook niet waarom je dit persoonlijk probeert te maken door middel van die opmerkingen van je...
Feit is gewoon dat een Marokkaan met een mes gedood is door middel van een pistool. Op het eerste gezicht valt dit mijn inziens niet onder excessief noodweer...ik zou zelfs zover kunnen gaan als dood door schuld. Maar, nogmaals, de precieze feiten en omstandigheden zijn mij niet bekend. Wellicht heeft de politieagent gerechtvaardigd gehandeld. Maar dit doet er niets aan af dat dit een merkwaardige zaak is en ik vind het zeer bizar en beangstigend dat het doodschieten van Marokkanen als heldengedrag wordt gezien.

dit topic heeft niets met ras te maken,als het een blanke geweest zou zijn zouden die agenten net hetzelfde gereageerd hebbben,dus maak er nauw geen rassenkwestie van,zulke opmerkingen zetten aan tot rasisme en dat is niet de bedoelingen van dit topic meende ik te weten![]()
is er dan een wetenschapelijk bewijs dat kan aantonen dat marokkanen daar meer onder leiden dan mensen van een ander ras?schizofrenie is een ernstige psychise aandoening waar veel jonge marokkanen aan lijden...daar is niets racistisch aan, dat is gewoon een feit.
door dit ziektebeeld kun je onder andere een politiebureau inlopen en op agenten in gaan steken zoals onlangs in nederland gebeurd is.

schizofrenie is een ernstige psychise aandoening waar veel jonge marokkanen aan lijden...daar is niets racistisch aan, dat is gewoon een feit.
door dit ziektebeeld kun je onder andere een politiebureau inlopen en op agenten in gaan steken zoals onlangs in nederland gebeurd is.
Ik vind dat de eerste 2 agenten zichzelf hadden moeten laten neersteken, dan pas waren ze zeker van de kwade bedoelingen en mag een tweede team opgeroepen worden om het gevaar uit te schakelen.
Het is de naïviteit van zo'n gasten als jij die een land & cultuur mee naar de kloten helpen... Ja, laat ons vooral nóg toleranter opstellen tov. dat tuig.![]()
begin jij er al vast mee,dan ben je ook niet beter dan de alochtoon die met een mes die agent stond te dreigenAdHoc;37433[B zei:Ik zeg: Preventief ruimen[/B] , doen we immers ook met vee dat mogelijk ziek is of daadwerkelijk ziek is. :shoot:

is er dan een wetenschapelijk bewijs dat kan aantonen dat marokkanen daar meer onder leiden dan mensen van een ander ras?![]()
Had dat ook niet te maken met inteelt oid?schizofrenie is een ernstige psychise aandoening waar veel jonge marokkanen aan lijden...daar is niets racistisch aan, dat is gewoon een feit.
Ik zeg: Preventief ruimen , doen we immers ook met vee dat mogelijk ziek is of daadwerkelijk ziek is. :shoot:
dat lijkt me wel een meer logischere verklaring,hoor dat wel vaker dat nichten met neven trouwen etc..maar ik vind preventief ruimen dan wel een zeer rasistische opmerking,lijkt me ook niet echt een slimme doorsnee nederlandse kerel,door zoiets te zeggen moet je toch redelijk r*tard zijn

idd bsbsbs dacht dat het een rasistische opmerking van je was maar blijkt te kloppen wat je zegt,bij deze mijn verontschuldigingenhet is al een jaar geleden dat ik dat gezien had, maar volgens mij speelde inteelt inderdaad ook een rol
hier:
http://www.novatv.nl/page/detail/uitzendingen/1430/Meer+kans+op+schizofrenie+bij+Marokkaanse+jongens
zoek zelf maar uit hoe je bij de uitzending komt als die uberhaupt nog online staat
edit: de uitzending die ik gezien had was recenter en met een nederlandse professor...dit is ouder maar zo te zien is het probleem al wat langer bekend hehe

Wat probeer je te bereiken met dat misplaatst sarcasme van je? Ik snap ook niet waarom je dit persoonlijk probeert te maken door middel van die opmerkingen van je...
Feit is gewoon dat een Marokkaan met een mes gedood is door middel van een pistool. Op het eerste gezicht valt dit mijn inziens niet onder excessief noodweer...ik zou zelfs zover kunnen gaan als dood door schuld. Maar, nogmaals, de precieze feiten en omstandigheden zijn mij niet bekend. Wellicht heeft de politieagent gerechtvaardigd gehandeld. Maar dit doet er niets aan af dat dit een merkwaardige zaak is en ik vind het zeer bizar en beangstigend dat het doodschieten van Marokkanen als heldengedrag wordt gezien.
Jullie maken jezelf echt wel belachelijk met de reacties op de politie man of deze niet eventjes zijn wapenstok kon nemen.
Hoop voor jullie dat je die kritiek niet serieus meent. Ze werden aangevallen en een van de agente is serieus verwond en dan ga jij je nog vragen stellen of het wel gerechtvaardigd is om te schieten . Srr hoor maar als een persoon als een gek met mes rond zich begint te steken schiet iedereen die een wapen heeft of het nu een Marokkaan , Turk , Nederlander of belg is . En niet te vergeten dat hij hun ook nog in een hinderlaag lokte met ze doen te stoppen en vragen om hulp.
En zeker na het voorval in gent waar 3agenten neergestoken werden en 2 een aantal dagen in kritieke toestand (denk ik) verkeerd hebben . En ja ook daar was het weer een dol geslagen persoon met afkomst uit noord-Afrika/ Turkije.