Fitness Seller

Politie zoekt man die meisje (20) half blind sloeg in Carré

had ik maar een kind dan kon ik in het weekend lekker thuisblijven voor de gains :( vervelende opstap gaan altijd

op der 18e al zwanger, dan zijn het meestal toch al tokkies

Ok, dus als je 20 bent en een kind hebt moet je elk weekend thuis zitten en mag je niets anders doen.

Fucking achterlijk geneuzel man.

Jij hebt duidelijk geen kinderen. Als je een beetje verantwoordelijk bent voel je je t*ring schuldig als je je
kind bij een ander 'dumpt' om even te gaan feesten op een random weekend. Zeker de eerste paar jaren
als ze nog klein en hulpeloos zijn en niet eens beseffen waarom ze op een ander moeten gaan slapen om
jou je pleziertjes te gunnen

Wat een bullshit man. Je hebt het direct over 'dumpen' en 'feesten' op een 'random' weekend. Voor 't zelfde geld heeft ze dat kind een avondje bij haar ouders afgegeven en is ze gewoon de stad in gegaan.

Lekker makkelijk oordelen weer dit.

op der 18e al zwanger, dan zijn het meestal toch al tokkies

En tokkies verdienen 't om door Marokjes in elkaar gemept te worden :)

Ik snap overigens nog steeds nooit waarom je niet, als je met een groepje maten daar ook bent, die gast ff flink afrost als je ziet dat ie een vrouwtje aanvalt. Maar dat ligt vast aan mij.

Voor 't zelfde geld doet ze het heel de week & het weekend en was dat kind waarschijnlijk een ongeluk waar haar ouders
nu voor moeten opdraaien. Het is geen huisdier wat je op de wereld zet...

Lekker makkelijk goed praten weer.

Voor 't zelfde geld doet ze het heel de week & het weekend en was dat kind waarschijnlijk een ongeluk waar haar ouders

Evengoed lekker makkelijk slecht praten. Tenzij je de vrouw in kwestie goed kent uiteraard.

Niet zo bijdehand doen. Jij maakt een punt op een paar aannames en ik weerleg dat, waar ik dus helemaal niet zeg dat het per se zo is. Dus je reactie slaat helemaal nergens op.

Evengoed lekker makkelijk slecht praten. Tenzij je de vrouw in kwestie goed kent uiteraard.

Natuurlijk is dat makkelijk... als je alles even op een rijtje zet zie je zo al met wat voor slag mensen je te maken hebt.
Waarschijnlijk nog iemand die denkt van de eerste keer niet zwanger te worden

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:20 ----------

Dus je reactie slaat helemaal nergens op.

Alsof ik dat niet wist :roflol:

Waarom post je die dan?

Wat ik niet snap is dat jij je op de n of andere manier regelmatig in een discussie mengt en wanneer je 'serieuze' post dan weerlegt wordt, je het ineens af doet als een grapje door middel van een jolige post of n of ander karma berichtje.

Wat ik niet snap is dat jij je op de n of andere manier regelmatig in een discussie mengt en wanneer je 'serieuze' post dan weerlegt wordt, je het ineens af doet als een grapje door middel van een jolige post of n of ander karma berichtje.

internet-serious-business.jpg

Wie weerlegt er iets dan? Zijn gewoon 2 meningen die recht tegenover elkaar staan.
Weerleggen doe je door bewijzen aan te leveren, heb jij die?

20 jaar, zoontje van anderhalf, spendeerd haar weekends in discotheken...

Om 05:45 moet je ook gewoon lekker slapen, zeker als je moeder bent...
Neem dan geen kinderen...

Ok, dus als je 20 bent en een kind hebt moet je elk weekend thuis zitten en mag je niets anders doen.

Fucking achterlijk geneuzel man.

Wie weerlegt er iets dan? Zijn gewoon 2 meningen die recht tegenover elkaar staan.
Weerleggen doe je door bewijzen aan te leveren, heb jij die?

Lees nog maar eens.

Discussies op DBB over het al dan niet op stap gaan van een 20-jarige met een kind...
En daar moet iemand iets serieus in posten?

Wat jij wil jo. Verder ook te oninteressant om over door te gaan.

En wie zijn wij om te oordelen of veroordelen dat ze een kleine had ???
Gaat het niet over dat t*fus ventje die dat glas in der gezicht sloeg ???

Ben het wel eens met weg gaan en een kleine, dat je je dan aardig kut kan voelen, of schuldig.
Ik ga ook nog wel is weg (af en toe) vrouwtje is dan gewoon lekker met die kleine.
Maar als je dan abikadabi thuis ko en je hoort papapapapapa voel je je echt wel slecht.
Neemt niet weg dat iedereen ff een uitlaadklep moet hebben :p

En wie zijn wij om te oordelen of veroordelen dat ze een kleine had ???
Gaat het niet over dat t*fus ventje die dat glas in der gezicht sloeg ???

Dat t*fus ventje verdient gewoon een nekschot natuurlijk dat lijkt me duidelijk.

Terug
Naar boven