- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, dus als je 20 bent en een kind hebt moet je elk weekend thuis zitten en mag je niets anders doen.
Fucking achterlijk geneuzel man.
op der 18e al zwanger, dan zijn het meestal toch al tokkies

Voor 't zelfde geld doet ze het heel de week & het weekend en was dat kind waarschijnlijk een ongeluk waar haar ouders
nu voor moeten opdraaien. Het is geen huisdier wat je op de wereld zet...
Lekker makkelijk goed praten weer.
Voor 't zelfde geld doet ze het heel de week & het weekend en was dat kind waarschijnlijk een ongeluk waar haar ouders
nu voor moeten opdraaien. Het is geen huisdier wat je op de wereld zet...
Lekker makkelijk goed praten weer.
Evengoed lekker makkelijk slecht praten. Tenzij je de vrouw in kwestie goed kent uiteraard.

Wat ik niet snap is dat jij je op de n of andere manier regelmatig in een discussie mengt en wanneer je 'serieuze' post dan weerlegt wordt, je het ineens af doet als een grapje door middel van een jolige post of n of ander karma berichtje.
Wat ik niet snap is dat jij je op de n of andere manier regelmatig in een discussie mengt en wanneer je 'serieuze' post dan weerlegt wordt, je het ineens af doet als een grapje door middel van een jolige post of n of ander karma berichtje.
20 jaar, zoontje van anderhalf, spendeerd haar weekends in discotheken...
Om 05:45 moet je ook gewoon lekker slapen, zeker als je moeder bent...
Neem dan geen kinderen...
Ok, dus als je 20 bent en een kind hebt moet je elk weekend thuis zitten en mag je niets anders doen.
Fucking achterlijk geneuzel man.
Wie weerlegt er iets dan? Zijn gewoon 2 meningen die recht tegenover elkaar staan.
Weerleggen doe je door bewijzen aan te leveren, heb jij die?

En wie zijn wij om te oordelen of veroordelen dat ze een kleine had
Gaat het niet over dat t*fus ventje die dat glas in der gezicht sloeg![]()