XXL Nutrition

Politie zoekt man die meisje (20) half blind sloeg in Carré

Dat t*fus ventje verdient gewoon een nekschot natuurlijk dat lijkt me duidelijk.

Dat ben ik met je eens, of dat is zelfs nog te snel en makkelijk.
maar eh daar hoorde je me toch ook nie over dat hij zoiets niet verdiende ???

(2e x dat ik met je eens ben, moet nie gekker worden he)

Dat ben ik met je eens, of dat is zelfs nog te snel en makkelijk.
maar eh daar hoorde je me toch ook nie over dat hij zoiets niet verdiende ???

(2e x dat ik met je eens ben, moet nie gekker worden he)

Nee zeker niet, wilde ff vermelden dat ik het met je eens ben...

Wordt een beetje scary idd

Wat jij wil jo. Verder ook te oninteressant om over door te gaan.

Fine ... ik zal een serieuze post doen ...

Eigenlijk wil ik hierover niet discussieren met iemand die niet weet wat het is om kinderen te hebben. En dan
zeker niet omdat die persoon ook nog eens van een andere generatie is.

Feit dat ze op dat tijdstip blijkbaar liever met haar vriendinnen gaat stappen ipv bij haar kind te zijn doet
bij mij al een paar belletjes rinkelen. Kan je misschien wel zeggen dat het eenmalig is, maar zoals je zelf al
aangeeft vinden de 20'ers blijkbaar niet meer dat je moet thuisblijven om voor je kinderen te zorgen.

Als de kinderen wat ouder zijn, kan je ze al eens zeggen dat ze op 'vakantie' mogen bij de opa & oma voor
een nachtje maar in de eerste jaren heeft je kind je gewoon harder nodig en hoor je er gewoon te zijn.
Zeker als alleenstaande moeder.

Maar goed, gezien ze een tienermoeder was en nu een jonge moeder kan je er ook van uit gaan dat ze niet
veel centen in de buidel heeft. En dat ze, zoals zovelen, heel de avond op mannen hun kap liggen te drinken
en dan lekker arrogant gaan doen als er plots meer verwacht word.

Vond ik het overdreven dat ze een fles in haar gezicht kreeg? Natuurlijk

Eigenlijk wil ik hierover niet discussieren met iemand die niet weet wat het is om kinderen te hebben. En dan

Feit dat ze op dat tijdstip blijkbaar liever met haar vriendinnen gaat stappen ipv bij haar kind te zijn doet
bij mij al een paar belletjes rinkelen. Kan je misschien wel zeggen dat het eenmalig is, maar zoals je zelf al
aangeeft vinden de 20'ers blijkbaar niet meer dat je moet thuisblijven om voor je kinderen te zorgen.

Als de kinderen wat ouder zijn, kan je ze al eens zeggen dat ze op 'vakantie' mogen bij de opa & oma voor
een nachtje maar in de eerste jaren heeft je kind je gewoon harder nodig en hoor je er gewoon te zijn.

Maar goed, gezien ze een tienermoeder was en nu een jonge moeder kan je er ook van uit gaan dat ze niet
veel centen in de buidel heeft. En dat ze, zoals zovelen, heel de avond op mannen hun kap liggen te drinken

Hou toch op zeg, alsof je als ouder 24/7 bij je kind moet zijn. Je kunt echt wel een keer uitgaan en je kind dan bij je ouders of vriendin achterlaten.

"overdreven" alsof een goede vuistslag genoeg was geweest. Ga toch weg, kiest er toch zelf voor om zo'n vrouwtje vol te gooien met dure drank, shit happens als het je dan niet lukt.

"overdreven" alsof een goede vuistslag genoeg was geweest. Ga toch weg, kiest er toch zelf voor om zo'n vrouwtje vol te gooien met dure drank, shit happens als het je dan niet lukt.

Geen fysieke reactie is rechtvaardig hier imo.. Net wat je zegt, je kiest toch zelf om je geld te spenderen aan zoiets? De ene keer werkt het wel, de andere keer niet.

Ben het niet helemaal met je eens.
Als alleenstaand moeder af en toe is een keer weg.Of je elk weekend kapot zuipen
zijn 2 verschillende dingen.
ik denk dat ze best wel is af en toe even weg moet kunnen.
Die kleine merkt daar geen hol van, maar moeders is even niet ALLEEN maar moeder.
En dat is echt wel belangrijk en komt ten goede van die kleine.
Denk dat elke meid of vrouw met een kleine dit kan beamen.

Geen fysieke reactie is rechtvaardig hier imo.. Net wat je zegt, je kiest toch zelf om je geld te spenderen aan zoiets? De ene keer werkt het wel, de andere keer niet.

Agree, alhoewel ik sowieso maar op 1 moment een fysieke reactie richting een vrouw terecht vind en dat is als ze zelf begint te meppen. Zo'n ghetto h**r die begint te slaan als een malle mag je er gerust 1 op ploffen maar niet als ze je niet wil ppen nadat je zelf zo stom bent geweest om voor 100 euro drank in d'r mondje te gieten.

Als je zoontje anderhalf is hoeft ie echt niet meer 24/7 op de buik van z'n moeder te liggen. Niks mis mee om dan een nachtje bij opa&oma te pitten, als je een beetje een normaal kind hebt vindt ie dat alleen maar leuk.

Ik keur dit gedrag zeker niet goed. Maar accepteer dan ook geen drankjes van iemand waarvan je niks moet hebben. Dan maak je ook gewoon misbruik van die persoon.

Wat een onzin. Je neemt zelf de gok of het wel of niet wat wordt als je een drankje weggeeft, dus niet gaan zeiken achteraf als ze niks met je wil. Als je zekerheid wil trek dan je portomonee en ga naar een temeier, dan maakt het niet uit of je een kop als een lelijke hond hebt of niet.

Inb4 de dader is de biologische vader van het kind.

Agree, alhoewel ik sowieso maar op 1 moment een fysieke reactie richting een vrouw terecht vind en dat is als ze zelf begint te meppen. Zo'n ghetto h**r die begint te slaan als een malle mag je er gerust 1 op ploffen maar niet als ze je niet wil ppen nadat je zelf zo stom bent geweest om voor 100 euro drank in d'r mondje te gieten.
Ik had het niet beter kunnen zeggen, volledig mee eens.

gvd een avondje stappen af en toe kan echt niet terwijl de kleine logeert bij oma en opa

meanwhile zit robke 25 uur per dag 8 dagen per week op dbb

:roflol:

dat zit je wel vaak op je werk zeg

zit die kleine de hele dag zonder jou das wel slecht :trollface:

Ok, misschien moet je dan een ander forum zoeken aangezien de gemiddelde leeftijd hier ver onder die van jou ligt

Aannames, overdrijveningen en nog meer aannames

Dit vind jij, dit betekent verder niet dat het zo is, dus doet er verder ook niet toe.

En weer allerlei aannames en uit je laatste zin blijkt inderdaad wel dat je van een andere generatie bent.

Juist ja, nergens op gebaseerd dus.

Nu wel echt out overigens.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven