MuscleMeat

Politie zoekt man die meisje (20) half blind sloeg in Carré

Tja... ieder zijn mening dan daarover

Sterker nog, op dit moment zijn ze bij hun opa en oma en ik zit op dbb met jou te lullen en ik ga straks nog de deur uit ook, ik hoop echt dat er dadelijk iemand langskomt om mij een glas in m'n smoel te gooien want dit kan echt niet!!1!!1!

Sterker nog, op dit moment zijn ze bij hun opa en oma en ik zit op dbb met jou te lullen en ik ga straks nog de deur uit ook,

Dat is jouw keuze dan, ik zou dat niet doen

ik hoop echt dat er dadelijk iemand langskomt om mij een glas in m'n smoel te gooien want dit kan echt niet!!1!!1!

En volgens mij gaat het niet over het feit dat iemand een glas in iemands smoel gooide maar over het feit
dat ze haar kind alleen liet

Lekker zelfstandige kinderen maak je d'r van robke

Dat is jouw keuze dan, ik zou dat niet doen

En volgens mij gaat het niet over het feit dat iemand een glas in iemands smoel gooide maar over het feit
dat ze haar kind alleen liet

Kerel, ik moet werken. Ben je niet in orde ofzo. Zo gaat dat, of moet ik m'n kinderen soms meenemen.

of zijn je ouders en schoonouders zulke psycho's dat je ze daar niet alleen achter durft te laten.

Lekker zelfstandige kinderen maak je d'r van robke

:roflol: waar haal je dat nu weer uit... alsof ze zelfstandig worden door ze ergens naar de opvang te doen

Feit dat ik iemand anders niet met mijn verantwoordelijkheid wil opzadelen en iemand niet de verantwoordelijkheid
wil geven als er iets misloopt is nog heel wat anders. En dat ik gewoon mijn kinderen voor mezelf plaats heeft niets
met zelfstandigheid te maken van de kinderen.

wtf tymbooooo je kunt toch gewoon een berg stoeltjes op je fiets knallen en de kids meenemen

maar nee jij kiest weer de makkelijke weg!!!

Kerel, ik moet werken. Ben je niet in orde ofzo. Zo gaat dat, of moet ik m'n kinderen soms meenemen.

of zijn je ouders en schoonouders zulke psycho's dat je ze daar niet alleen achter durft te laten.

Wist ik veel dat je moest werken door het feit dat je deur uit moest...

Als man ben je toch nooit verantwoordelijk voor je kinderen

wtf tymbooooo je kunt toch gewoon een berg stoeltjes op je fiets knallen en de kids meenemen

maar nee jij kiest weer de makkelijke weg!!!

Nou ik had ze in de auto gebracht, maar dat vond ik al wel heel gevaarlijk, stel je voor dat er iemand anders met zn dronken kop tegen me aan klapt. Ik heb besloten vanaf nu de kinderen in de kelder op te sluiten als m'n vrouw en ik gaan werken, dat lijkt me sowieso veel verstandiger. Dan hoef ik toch die verantwoordelijkheid niet af te dragen weet je.

---------- Post added at 13:26 ---------- Previous post was at 13:21 ----------

Wist ik veel dat je moest werken door het feit dat je deur uit moest...

Dat maakt toch geen reet uit voor het "punt" dat jij probeert te maken.
Als dat vrouwtje prostituee was geweest, of taxichauffeuse of weet ik t wat, dan was ze toch ook snachts aan t werken.
Nee, maar als alleenstaande moeder bent moet je gewoon niet werken, lekker een uitkerinkje pakken en dan kan je de hele dag voor je kind zorgen, hoef je ook geen 'verantwoordelijkheden af te dragen'. En dat is ook zo bevorderlijk voor de ontwikkeling van een kind, om met die angst voor de grote boze buitenwereld op te groeien en heel de dag opgesloten te zitten drie hoog achter bij zn alleenstaande moeder. Lekker nooit naar iemand anders toe, want dat is levensgevaarlijk!!!

En als je dan al wel werkt, dan is het echt absoluut niet toegestaan om je kind eens naar je ouders te brengen als je een keer lol wilt hebben met je vriendinnen, want robke zegt dat

We gaan lekker off topic zeg!!!
Volgens mij ging het om dat t*fus ventje die zo laf was een glas in een meid (moeder) der
gezicht te slaan.
Nu speculeren we alleen maar en lopen elkaars opvoeding af te zeiken.

Dat maakt toch geen reet uit voor het "punt" dat jij probeert te maken.
Als dat vrouwtje prostituee was geweest, of taxichauffeuse of weet ik t wat, dan was ze toch ook snachts aan t werken.
Nee, maar als alleenstaande moeder bent moet je gewoon niet werken, lekker een uitkerinkje pakken en dan kan je de hele dag voor je kind zorgen, hoef je ook geen 'verantwoordelijkheden af te dragen'. En dat is ook zo bevorderlijk voor de ontwikkeling van een kind, om met die angst voor de grote boze buitenwereld op te groeien en heel de dag opgesloten te zitten drie hoog achter bij zn alleenstaande moeder. Lekker nooit naar iemand anders toe, want dat is levensgevaarlijk!!!

En als je dan al wel werkt, dan is het echt absoluut niet toegestaan om je kind eens naar je ouders te brengen als je een keer lol wilt hebben met je vriendinnen, want robke zegt dat

Ja want er is geen verschil tussen werken en plezier? Tijd wat je niet door kunt brengen met je gezin omdat
je nu eenmaal moet werken etc... ten op zichte van tijd waar je voor kiest om niet door te brengen met je
gezin is imo wel een verschil

En je verdraaid of interpreert mijn woorden weer lekker verkeerd. Mijn zoon gaat ook naar school, opvang
en/of oma & opa. Als dat niet anders kan. Als het anders kan, zorg ik er liever zelf voor

Fine ... ik zal een serieuze post doen ...

Eigenlijk wil ik hierover niet discussieren met iemand die niet weet wat het is om kinderen te hebben. En dan
zeker niet omdat die persoon ook nog eens van een andere generatie is.

Feit dat ze op dat tijdstip blijkbaar liever met haar vriendinnen gaat stappen ipv bij haar kind te zijn doet
bij mij al een paar belletjes rinkelen. Kan je misschien wel zeggen dat het eenmalig is, maar zoals je zelf al
aangeeft vinden de 20'ers blijkbaar niet meer dat je moet thuisblijven om voor je kinderen te zorgen.

Als de kinderen wat ouder zijn, kan je ze al eens zeggen dat ze op 'vakantie' mogen bij de opa & oma voor
een nachtje maar in de eerste jaren heeft je kind je gewoon harder nodig en hoor je er gewoon te zijn.
Zeker als alleenstaande moeder.

Maar goed, gezien ze een tienermoeder was en nu een jonge moeder kan je er ook van uit gaan dat ze niet
veel centen in de buidel heeft. En dat ze, zoals zovelen, heel de avond op mannen hun kap liggen te drinken
en dan lekker arrogant gaan doen als er plots meer verwacht word.

Vond ik het overdreven dat ze een fles in haar gezicht kreeg? Natuurlijk

hier dan iemand van wel dezelfde generatie als jij Robke...
en ook met kinderen

maar een heel andere mening.

Man, waarschijnlijk slaapt dat kindje al als zij de deur uit gaat.

OT: brrr vreselijk gevolg van een onzindaad.

Klopt ergens wel. 't Feit echter dat er toch een dikke discussie over is typeert DBB op z'n best ;p

DBB is dan ook serious business *kuch kuch* En helemaal geen plaats waar je grapjes of meningen mag uiten.
En specifiek zeker niet in het allerlei topic

Fine ... ik zal een serieuze post doen ...

Eigenlijk wil ik hierover niet discussieren met iemand die niet weet wat het is om kinderen te hebben. En dan
zeker niet omdat die persoon ook nog eens van een andere generatie is.

Feit dat ze op dat tijdstip blijkbaar liever met haar vriendinnen gaat stappen ipv bij haar kind te zijn doet
bij mij al een paar belletjes rinkelen. Kan je misschien wel zeggen dat het eenmalig is, maar zoals je zelf al
aangeeft vinden de 20'ers blijkbaar niet meer dat je moet thuisblijven om voor je kinderen te zorgen.

Als de kinderen wat ouder zijn, kan je ze al eens zeggen dat ze op 'vakantie' mogen bij de opa & oma voor
een nachtje maar in de eerste jaren heeft je kind je gewoon harder nodig en hoor je er gewoon te zijn.
Zeker als alleenstaande moeder.

Maar goed, gezien ze een tienermoeder was en nu een jonge moeder kan je er ook van uit gaan dat ze niet
veel centen in de buidel heeft. En dat ze, zoals zovelen, heel de avond op mannen hun kap liggen te drinken
en dan lekker arrogant gaan doen als er plots meer verwacht word.

Vond ik het overdreven dat ze een fles in haar gezicht kreeg? Natuurlijk

Je eerste post was ook al serieus, want je zegt exact hetzelfde. Toen hield je je nog voor de domme door te zeggen dat je als 36 jarige aan het trollen was op een forum maar je was al serieus.

24/7 moeder spelen, haha in welk zwarte kousen dorp kom jij vandaan?
Kind ligt waarschijnlijk gewoon in eigen omgeving in eigen bedje, terwijl oma die al wekelijks bijna net zo veel als moeder bij het kind is er op let. Sterker nog, meestal woont zo'n alleenstaande jonge moeder nog bij haar eigen ouders in huis.

Je eerste post was ook al serieus, want je zegt exact hetzelfde. Toen hield je je nog voor de domme door te zeggen dat je als 36 jarige aan het trollen was op een forum maar je was al serieus.

24/7 moeder spelen, haha in welk zwarte kousen dorp kom jij vandaan?
Kind ligt waarschijnlijk gewoon in eigen omgeving in eigen bedje, terwijl oma die al wekelijks bijna net zo veel als moeder bij het kind is er op let. Sterker nog, meestal woont zo'n alleenstaande jonge moeder nog bij haar eigen ouders in huis.

Goh ja man, je hebt me helemaal door en weet precies wie ik ben, hoe mijn situatie is, hoe het wel moet en
hoe het allemaal is. Bedankt voor je inzicht. Je hebt mijn hele wereld veranderd :zzz:

Conclusie: als je kinderen hebt ben je gewoon je vrijheid (en geld) kwijt. Leuk dat je ze even bij opa en oma dumpt, maar een paar uur later staan ze weer op je stoep.

Goh ja man, je hebt me helemaal door en weet precies wie ik ben, hoe mijn situatie is, hoe het wel moet en
hoe het allemaal is. Bedankt voor je inzicht. Je hebt mijn hele wereld veranderd :zzz:

Nee hoeft niet, enkel het trollen wat toch niet helemaal lekker uit de verf komt geeft mij (en ik denk ook anderen) genoeg om je deze wijze les te geven.
Jij hoort nu bovendien je kinderen op te voeden en verhaaltjes voor te lezen, ipv op een forum een poging doen tot trollen.

Terug
Naar boven