MuscleMeat

Poll Meeting Dbb!!

Peiling Peiling Waar willen jullie de meeting hebben?

• Totaal stemmers
    47
  • Peiling gesloten .

SCREWBEAST

Freaky Bodybuilder
Waardering
220
Lengte
1m85
Massa
97kg
Vetpercentage
12%
Mensen graag jullie mening dit jaar gaat het er ECHT van komen dus begin maar met cutten koop die nieuwe kleren maar verzet je vakantie er komt een DBB meeting maar waar......?tell us!!!

ScHrOeFjE zei:
Mensen graag jullie mening dit jaar gaat het er ECHT van komen dus begin maar met cutten koop die nieuwe kleren maar verzet je vakantie er komt een DBB meeting maar waar......?tell us!!!

Nou ik zie dat het gelukt is! :thumbs:

Ik heb iig voor Scheveningen gestemd..

Zwembad, zwembad :D
Of waterpark.. of niet p0rnkings

haha strand is ook goed..

DYGP, de kans van slagen is dan stukken hoger. Mensen komen daar sowieso heen.

Strand!

DYGP of strand.. :grin:

strand!

strand natuurlijk.

halloooooow......

Strand ! :) ik wil die blote basten irl wel eens keuren, ipv via foto's :D.

En de schone dames van DBB in bikini's :D :lick:

strand...kan ik gelijk de chica´s checken..

goed voor de hormonen en proteine :)

een strak plan trouwens schroefje

GP, anders moet ik daar nog in me eentje naartoe :D

Frenkpie zei:
ik wil die blote basten irl wel eens keuren, ipv via foto's :D.
Jaja, en de volgende stap is 'eh, mag ik eens voelen' en voor je het weet staat iedereen elkaar daar in de reet te nken! :p ;)

• Topic Starter Topic Starter
Rob G zei:
Jaja, en de volgende stap is 'eh, mag ik eens voelen' en voor je het weet staat iedereen elkaar daar in de reet te nken! :p ;)
Bij genoeg animo worden er gratis vorken uit gedeeld zo dat uw poepertje tralie werk heeft [Abeelding niet meer beschikbaar]

DYGP, lekker makkelijk voor me en is toch enigzins gerelateerd aan onze gezamenlijke verslaving!! strand ook wel maar lijkt me gewoon minder boeiend, stel dat het k*tweer is, en slechte verbinding qua trein naar scheveningen, strand is zelf relatief groot begrip, dus waar op het strand!?

strand zie ik wel zitten , is ong een 150 km van gent ... :P

Het Noorderstrand van Scheveningen is perfect. Er zitten daar een aantal geweldige tenten, DJ', loungen, leuke mensen, goede relaxte sfeer. Enneh natuurlijk lekker uit je dak gaan op goede muziek, dansen in de felle zon.
Er is daar wel een BBQ te regelen dus we moeten tijdig weten hoeveel mensen, dan is dat wel te bestellen. Enneh... natuurlijk de pers erbij!! Al die celebrities .....

bij het postkantoor! kunnen we allemaal onze postzegel verzameling laten zien!

Doe mij maar de DYGP!
Strand geloof ik wel! IK hoef jullie lichamen niet zo nodig te zien hoor! :D

Terug
Naar boven