dandyman
Huge Freak
- Waardering
- 1
Frenkpie zei:Strand !ik wil die blote basten irl wel eens keuren, ipv via foto's
.
En de schone dames van DBB in bikini's![]()
![]()
en ik, mag ik dan ook in een bikini?
Purple zei:
wees niet bang, er komt toch geen echte meeting. jaja, heb er weer vol vertrouwen in alhoewel die vorig jaar ook echt supertof was

op de DYGP is een meeting wel makkelijk aangeizen er dan veel members toch zullen zijn, maar of je dan van een echte meeting kan spreken. t is dan meer een tja, hoe zal ik t noemen..een meeting
, maar dan meer vanwege de DYGP en dus t moment dan een echte meeting organiseren wat t net een stuk interessanter zal maken in mijn ogen mede omdat er dan mensen zijn die andere verplichtingen hebben (met andere mensen afgesproken, of andere niet-members erbij om maar wat voorbeelden te noemen)wel leuk, daar niet van maar dan moet je maar net iedereen daar hebben wat niet t geval zal zijn. Ik zal er zeker niet zijn dus van een toffe en gezellige meeting zal geen sprake zijn

op strand..tja, leuk maar dan krijg je idd de neiging om elkaar te checken en heb je zo of een depressie of een extra dosis zelfvertrouwen te pakken
wel leuk om allemal ripped mf op t strand te hebben. veel mensen zullen de ogen uitkijken denk ik, waaronder wij zelf maar de hele dag op t strand...denk dat een dagje wat ondernemen wel wat leuker is janiemand een grote tuin met barbecue?
Laatst bewerkt: