XXL Nutrition

Poll Meeting Dbb!!

Peiling Peiling Waar willen jullie de meeting hebben?

• Totaal stemmers
    47
  • Peiling gesloten .
Frenkpie zei:
Strand ! :) ik wil die blote basten irl wel eens keuren, ipv via foto's :D.

En de schone dames van DBB in bikini's :D :lick:

en ik, mag ik dan ook in een bikini?

Purple zei:
Ik kom ook niet naar een meeting...

wees niet bang, er komt toch geen echte meeting. jaja, heb er weer vol vertrouwen in alhoewel die vorig jaar ook echt supertof was:D

op de DYGP is een meeting wel makkelijk aangeizen er dan veel members toch zullen zijn, maar of je dan van een echte meeting kan spreken. t is dan meer een tja, hoe zal ik t noemen..een meeting:D, maar dan meer vanwege de DYGP en dus t moment dan een echte meeting organiseren wat t net een stuk interessanter zal maken in mijn ogen mede omdat er dan mensen zijn die andere verplichtingen hebben (met andere mensen afgesproken, of andere niet-members erbij om maar wat voorbeelden te noemen)

wel leuk, daar niet van maar dan moet je maar net iedereen daar hebben wat niet t geval zal zijn. Ik zal er zeker niet zijn dus van een toffe en gezellige meeting zal geen sprake zijn:p:rolleyes:

op strand..tja, leuk maar dan krijg je idd de neiging om elkaar te checken en heb je zo of een depressie of een extra dosis zelfvertrouwen te pakken:)wel leuk om allemal ripped mf op t strand te hebben. veel mensen zullen de ogen uitkijken denk ik, waaronder wij zelf maar de hele dag op t strand...denk dat een dagje wat ondernemen wel wat leuker is ja

niemand een grote tuin met barbecue?

Laatst bewerkt:
Gezellig lijkt me!
elkaar ontmoeten en een groote orgy houden :D

jopiepoekie zei:
Gezellig lijkt me!
elkaar ontmoeten en een groote orgy houden :D

ik hoop dat het strand wordt.

mooie meiden met mooie prammen enzo .. kan ik ze ook gelijk insmeren enzo :cool:

en dan de orgie houden zoals jopie voorstelde :p

iemand moet het tog egt op zich nemen.... otherwise....

zaterdag 26 Juni lijkt mee een mooie datum? :D

Terug
Naar boven