MuscleMeat

Poll Meeting Dbb!!

Peiling Peiling Waar willen jullie de meeting hebben?

• Totaal stemmers
    47
  • Peiling gesloten .
he schroef, johny en jaranimal, gaan we die gangbang houden op scheveningen strand?

Ik kom niet.

Ik ben een veertien-jarige gymnast die een voortdurend onderzoek doet naar manipulatie op het internet. Mijn komst naar het strand zou het einde van mijn moderator-loopbaan betekenen en een blamage voor mijzelf en DBB. :cool:

Ben hier nog niet zo ontzettend lang. Maar het strand past toch wel het best bij dit forum ^_^

Tevens ook goed voor mij bereikbaar aangezien in nog niet in het bezit ben van een rijbewijs =|

en wanneer gaat dit dan door ?

Ik kom ook niet naar een meeting...

Strand is wel geinig, kan je de acne van een ander eens bewonderen.

We kunnen ook een Nutricia meeting organiseren Purp, maar zelfs dat gaat je te ver he :D :roflol:

Als er geen vrouwen komen is het voor DBC niet interessant denk ik

RichardV zei:
Als er geen vrouwen komen is het voor DBC niet interessant denk ik

Met name in de hedendaagse staat van doen mja.

Trouwens, ik zie mezelf niet zo snel tussen een groepje aan elkaar plukkende, naar elkaar starende muscleboys zien liggen op hat strand :D

We kunnen ook in iemands achtertuin een barbeque houden?

Wat is DYGP??

Iets van dutch year grand prix???

axe is sneller dan zn schaduw, in ieder geval sneller dan boogie.

RichardV zei:
Doe mij maar de DYGP!
Strand geloof ik wel! IK hoef jullie lichamen niet zo nodig te zien hoor! :D

Idd, naar DYGP wil ik zoiezo al, ik ga echt niet voor alleen een 'meeting' naar Schevingen en het strand interesseert me zoiezo al niet.

• Topic Starter Topic Starter
RedDragon zei:
Idd, naar DYGP wil ik zoiezo al, ik ga echt niet voor alleen een 'meeting' naar Schevingen en het strand interesseert me zoiezo al niet.
DYGP ga ik ook heen maar nogmaals mij maakt het niks uit waar het is wil die mafkezen wel eens zien die hier zo aktief op het board zijn.....heb er nu al een paar gezien waar ik echt wel andere gedachten bij had maar goed dat kan gebeuren.[Abeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven