XXL Nutrition

Pompen een vraagje

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
opdrukken is pompen ja. :)
De reden waarom je bij Muy Thai nooit rug traint is omje je je rug niet echt nodig hebt in een gevecht. Een stoot zit in de borst/schouder/triceps/heup.
 
opdrukken is pompen ja. :)
De reden waarom je bij Muy Thai nooit rug traint is omje je je rug niet echt nodig hebt in een gevecht. Een stoot zit in de borst/schouder/triceps/heup.

Das waar .
Maar ik denk , als je teveel u Borst,shouders traint door pompen dan zullen de shouders gaan beginnen te kantelen , denk ik weet niet of ik zo'n beetje goed redeneer of niet :p .
 
Das waar .
Maar ik denk , als je teveel u Borst,shouders traint door pompen dan zullen de shouders gaan beginnen te kantelen , denk ik weet niet of ik zo'n beetje goed redeneer of niet :p .
hoezo kantelen? Bedoel je niet evenredig ontwikkelen? Want dat slaat nergens op.
 
ik denk dat ie protractie bedoelt, van de schouderkolom.

Edit: Wat overigens een juiste redenatie zou zijn.
 
Redenatie? Bedoel je misschien redenering?
De goede redenatie is dat als je gewoon push-ups doet je niet assymetrische schouders of borstpsieren gaat krijgen.
 
opdrukken is pompen ja. :)
De reden waarom je bij Muy Thai nooit rug traint is omje je je rug niet echt nodig hebt in een gevecht. Een stoot zit in de borst/schouder/triceps/heup.

bullcrap mate. Probeer eens een thaiclinch te doen met iemand die +220kg kan deadliften. Je trekt jezelf aan zijn nek omhoog ipv hem naar beneden. Natuurlijk kom je dat nooit tegen in de lagere gewichtsklassetjes.

Daarnaast sta je een pak stabieler op je poten.
 
Unable to comply, incorrect use of the english language.
bullcrap mate. Probeer eens een thaiclinch te doen met iemand die +220kg kan deadliften. Je trekt jezelf aan zijn nek omhoog ipv hem naar beneden. Natuurlijk kom je dat nooit tegen in de lagere gewichtsklassetjes.
Ja, ik vecht zelf semi-contact us daar had ik ff niet aan gedacht, sorry.
 
Redenatie? Bedoel je misschien redenering?
De goede redenatie is dat als je gewoon push-ups doet je niet assymetrische schouders of borstpsieren gaat krijgen.


het resultaat van alleen je borst en voorste schouderkop trainen, dmv opdrukken, dus zonder je rug, is dat je schouders naar voren worden getrokken. Dat is een logische redenatie.
 
het beste voor die verhoudingen niet up te ****en is als je een spier/beweging traint ook zijn antagonist traint. Goed om blessures te voorkomen ook.


Mijn nieuw trainingsschema gaat op zoiets gericht zijn, bv military press en daarna pull-ups, alternate dumbbell benchpress en 1armed seated rows, dips en face pulls...
 
bullcrap mate. Probeer eens een thaiclinch te doen met iemand die +220kg kan deadliften. Je trekt jezelf aan zijn nek omhoog ipv hem naar beneden. Natuurlijk kom je dat nooit tegen in de lagere gewichtsklassetjes.

Daarnaast sta je een pak stabieler op je poten.

ik doe nu jaar deadlift en pak 200, ik weeg 75 :D wees maar niet zo zeker dat je dat niet tegenkomt hoor!


OT:
Dit heeft niets met belg te maken, ik versta geen zak van wat ie zegt en ik kom uit antwerpen! :roflol:
 
ik doe nu jaar deadlift en pak 200, ik weeg 75 :D wees maar niet zo zeker dat je dat niet tegenkomt hoor!


OT:
Dit heeft niets met belg te maken, ik versta geen zak van wat ie zegt en ik kom uit antwerpen! :roflol:

:D
 
wat een idioot en onzinnig topic...:(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven