MuscleMeat

Pompen of verzuipen Deel 2

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Ja maar een Ita close grip is een Luke illegal wide eh. Schouderbreedte en shit.

Nee maar dit is toch dezelfde "close grip" grip als die van dat filmpje van 17x117?

Blijft walgelijk natuurlijk. Hoop nog eens te deadliften wat jij bijna declined.
 
"hee dude, I see you like floor presses, so we put floor presses in your floor presses so you can do floor presses when you floor press"


...geen zin om inhoudelijk te reageren voor de rest, so...

Get a ****ing life Starter20...

Ik hoorde vandaag op de sportschool dat er bij de ACLO iemand trained die zo even 17 x 115 benched.

je bent wereldberoemd in groningen man!

Dat het woord verspreid moge worden. Wie ben jij dan? En van wie hoorde je dat? Misschien moet ik maar geen youtube filmpjes meer posten... en een snor laten staan, ik wil natuurlijk nog wel rustig kunnen trainen.

Dikke cg floor press man, had die een hele tijd geleden ook eens een keer geprobeerd maar om daar close op te gaan voelt echt k*t imo.

Ja maar een Ita close grip is een Luke illegal wide eh. Schouderbreedte en shit.

Nee maar dit is toch dezelfde "close grip" grip als die van dat filmpje van 17x117?

Blijft walgelijk natuurlijk. Hoop nog eens te deadliften wat jij bijna declined.

Close grip of regulier scheelt enorm bij mij, maar goed.. trainen op zwakte werpt zijn vruchten af. Zelfde grip inderdaad, ik hoop het ook voor je Johan.

Building the deadlift

Pin Goodmornings(high bar, close stance, zelfde hoogte, gigantisch zwaar):
10x60kg
6x90kg
6x110kg
6x130kg(pr)

Olympic squat:
10x60kg
10x90kg
10x120kg
10x120kg
10x120kg

Seated leg curls- 4x12(slow ecc)
Thumbless shrugs:
15x60kg
15x100kg
15x140kg(pr)

Hanging leg raises:
15xbw
12xbw+10kg
10xbw+10kg

Comment:
Jezus, wat een feest die goodmornings. Persoonlijk vind ik ze high bar met een reguliere barbell nog zwaarder dan met een safety bar... gigantische pomp in mijn onderrug, de 3x10x120kg olympic squats zonder belt waren killing voor mijn onderrug. Sets gingen wel snel, maar in principe maakt het niet uit wat voor gewicht eraan hangt, 3x10 is gewoon zwaar. Grip wordt sterk, evenals mijn quads.. de bar moet nog sneller van de grond met mijn reguliere pulls. Mijn weakness zit net onder mijn knie, met meer snelheid trek ik de bar door het dooie punt heen, locken is vanzelfsprekend. Ik zal deze of volgende week een zware triple of single pullen, kijken waar ik sta. De 300kg wordt dit jaar gepulled.
 
Wat vind jij het verschil tussen chain suspended en vanaf pinnen? Ik ben er nog niet over uit eigenlijk...
 
succes man met die DL..moet goedkomen!

Thanks man, ik heb er veel vertrouwen in.

Wat vind jij het verschil tussen chain suspended en vanaf pinnen? Ik ben er nog niet over uit eigenlijk...

De bar ligt dood wanneer je de oefening vanaf pinnen uitvoert, met chains is er nog enige mogelijkheid om de bar in de gewenste positie te drukken, waardoor de beweging vaak natuurlijker aanvoelt. Dat is volgens mij het grootste verschil, daarnaast heb je natuurlijk meer mogelijkheden met betrekking tot verschillende hoogtes.

Hier een filmpje van mijn 'gefailde' deadlift 18 december te Gramsbergen. Het spookt nog weleens door mijn hoofd.. "use the ****ing belt!". Wel mooi om te zien dat wanneer ik fail de bar altijd op deze hoogte blijft hangen. Dit gewicht wordt momenteel natuurlijk gigantisch gecrushed.

http://tinypic.com/player.php?v=14m766u&s=7
 
als de 300 word gebroken met de dl heb je grote kans de 700 totaal ook te breken.
 
Ik ga hier ook eens meekijken, mooie trainingen :)
 
Dat het woord verspreid moge worden. Wie ben jij dan? En van wie hoorde je dat? Misschien moet ik maar geen youtube filmpjes meer posten... en een snor laten staan, ik wil natuurlijk nog wel rustig kunnen trainen.

Hah, je hebt me nog nooit ontmoet hoor.
'Kwas aan het squatten en toen werd me verteld dat er ook heel sterke kerels rondlopen bij ACLO. (zit zelf bij fit4free :( )
Geen idee hoe die vent heet eigenlijk.

Ik lees je logje al een tijdje dus als ze gaan praten over powerlifters in de ACLO die zoveel benchen is de link snel gelegd.

Nog even en ze gaan handtekeningen vragen.
 
als de 300 word gebroken met de dl heb je grote kans de 700 totaal ook te breken.

Hehe, dan zijn we er volgens mij nog niet.. maar wel akelig dichtbij inderdaad!

Ik ga hier ook eens meekijken, mooie trainingen :)

Welkom man.

Hah, je hebt me nog nooit ontmoet hoor.
'Kwas aan het squatten en toen werd me verteld dat er ook heel sterke kerels rondlopen bij ACLO. (zit zelf bij fit4free :( )
Geen idee hoe die vent heet eigenlijk.

Ik lees je logje al een tijdje dus als ze gaan praten over powerlifters in de ACLO die zoveel benchen is de link snel gelegd.

Nog even en ze gaan handtekeningen vragen.

Haha oke, redelijk bizar. Ik dacht dat je ook bij de ACLO trainde, maar dat is dus niet het geval. Mede dankzij de Loods2 crew staat de ACLO heden dag dus bekend als een 'hardcore' gym? Nice.
 
300 DL dit jaar is wel een realistisch doel voor jou.
Wat wil je Benchen dit jaar? 200? :D
 
Nee, dat is meer iets voor deze zomer Willem.. 220/230kg aan het einde van dit jaar.. voor reps?
 
Realistische doelen Willem!


Building the bench:

Paused bench:
3x100kg
4x3x120kg

Close grip bench paused:
6x100kg
14x120kg(pr)

One arm reverse pushdown- 6 sets, tot 8xpin7/6xpin8
Cable cross over(lage stand)- 4x12
Side raises- 3x15

Comment: Wrist wraps in Raalte laten liggen. ****ing irritant benchen met zweetklauwen en een gladde bar, zit veel meer in. Volgende week crush ik mijn all time PR: "12x125kg".
 
Ik had ze zien liggen over een bankje zondag haha.
 
Ah gelukkig! Dus ze leven nog.

Back, biceps

WG lat pulldown(hammer)
6x100kg
2x6x120kg

One arm chest row- 3x10
Rear delt machine- 4x12

Barbell curl
10x42,5kg
2x10x52,5kg

Seated hammer curl- 3x12
Pose curl- 2x15
Face pulls- 2x15
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven