AndroidHealthClinic

Pooltafel(s) iemand hier die er 1 heeft staan ?

TheRay

Massive Warrior
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
2.744
Wat voor een en in wat voor ruimte(afmetingen) ??

vraagstelling is dan,
wat is een goed merk pool tafel en wat vind je persoonlijk de beste afmetingen om de tafel in te zetten ?>

Ik ga nu (zelf) even uit van een 7ft maat.

Afm. buitenkant: 208 x 114 x 79 cm.
Speeloppervlak: 188 x 94 cm.

Eventueel met foto zou erg behulpzaam zijn...

Dank, Ray...

Laatst bewerkt:
Wat voor een en in wat voor ruimte(afmetingen) ??

vraagstelling is dan,
wat is een goed merk pool tafel en wat vind je persoonlijk de beste afmetingen om de tafel in te zetten ?>

Ik ga nu (zelf) even uit van een 7ft maat.

Afm. buitenkant: 208 x 114 x 79 cm.
Speeloppervlak: 188 x 94 cm.

Eventueel met foto zou erg behulpzaam zijn...

Dank, Ray...

Dat zou vet zijn voor in mn woonkamer indd :p Hoe ik em naar boven krijg is een 2de (woonkamer bovenste verdieping.)

Wat kosten die dingen?

• Topic Starter Topic Starter
Dat zou vet zijn voor in mn woonkamer indd :p Hoe ik em naar boven krijg is een 2de (woonkamer bovenste verdieping.)

Wat kosten die dingen?

Absoluut :D
ik woon trouwens op 1 hoog , aflevering is volgens mij vrij simpel.. in een grote doos..
je zal u'm dan zelf moeten monteren...

Ik kijk nou naar deze(370,00 Euro) aangezien je die ook kan inklappen..
http://www.buffalo.nl/nl/pooltafel-challenger-mdf-7-ft

maar je kan het zo duur maken als je zelf wilt...:)

Hou wel rekening mee dat je nog moet kunnen stoten, dus ruimte voor de stokken (nohomo)

Zou zonde zijn als je een pooltafel hebt aangeschaft en vervolgens niet lekker kunt spelen door een net te kleine ruimte :P

Ik heb een 7ft gabriels professional, weegt een paar honderd kg, via de trap naar 1ste verdiep

Hou wel rekening mee dat je nog moet kunnen stoten, dus ruimte voor de stokken (nohomo)

Zou zonde zijn als je een pooltafel hebt aangeschaft en vervolgens niet lekker kunt spelen door een net te kleine ruimte :P

Daar hou ik wel rekening mee. Ben vaak genoeg in cafe's geweest waar dat al een probleem is, dat er gokkasten in de weg staan ofzo. Maar mijn woonkamer is groot genoeg zo even snel opgemeten.

370 valt wel mee. Maar wil wel een goeie hebben.

:D LOL,
inderdaad ja, ik heb het uitgemeten met 2 rolmaten (nohomo :)) en dan wordt het eigenlijk al moeilijk, omdat ik ook nog is(ja uiteraard) een grote vissen aquarium heb..

rechtstandig(in plaats van schuin) neerzetten wordt krap met een 7ft tafel,
vandaar dat ik het ook nog even vraag..

dank voor het meedenken :cool:

ik denk dat ik toch naar 6ft toe moet..

*Bump :)

Zo'n tafel van nog geen 100kg kg van een paar 100 euro dat lijkt me echt voor geen meter poolen als je een beetje fatsoenlijke tafel van het poolcentrum gewend bent.

dit is dus mijn setup, 7 ft Gabriels Signature Pool, leisteen van 30 mm, banden afgewerkt met dianite

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nu beter?

IMG_20141128_163042.png

Ja zekers :cool:, dank je wel.
en dat is een zeer mooie tafel !

helaas ben ik bang dat ik er toch geen ruimte voor heb,
Buffalo geeft ook "benodigde ruimte" afmetingen en dan red ik zelfs een 5ft(6ft) amper :o

ik dacht toch echt dat ik een aardig grote kamer had nadat er een muur tussen uit was gehaald,
maar daar vergis ik me dus lekker lelijk in..:p

ik kan u'm nog wel schuin zetten geloof ik?!
dank je man..

Ja zekers :cool:, dank je wel.
en dat is een zeer mooie tafel !

helaas ben ik bang dat ik er toch geen ruimte voor heb,
Buffalo geeft ook "benodigde ruimte" afmetingen en dan red ik zelfs een 5ft(6ft) amper :o

ik dacht toch echt dat ik een aardig grote kamer had nadat er een muur tussen uit was gehaald,
maar daar vergis ik me dus lekker lelijk in..:p

ik kan u'm nog wel schuin zetten geloof ik?!
dank je man..

klopt, je moet er de ruimte voor hebben want anders is het een oefening in frustratie!

Ik heb er een staan Ray alleen merk heb ik geen idee van, volgens mij van Aldi of Lidl ooit een keer. Ik zal dalijk ff een foto maken. Ligt een hoop troep op.

Heb er vroeger een gehad. Stukje kleiner dan officiële tafel, laken was ook niet echt van goede kwaliteit. Erg langzaam laken ook. Wel veel plezier van gehad destijds. Als je er een zou gaan halen zou ik door sparen voor een wat duurdere, evt tweedehands kopen via Marktplaats. En je moet er natuurlijk de ruimte voor hebben.

Terug
Naar boven