AndroidHealthClinic

Nieuws Populairste voornamen in België in 2009

Jerommeke ?

Ik denk dat je ook in overweging mee zou moeten nemen dat die lui niet zo heel creatief zijn met het verzinnen van voornamen daar 'wij' onze kinderen veel vaker verschillende namen geven.

ahnee?, de koran onlangs nog gelezen?, om zoiets te schrijven heb je ****ing veel verbeelding nodig;)

Jij hebt er niet veel verstand van. Je mag niet eens dezelfde namen geven volgens de wet

En waarom zijn die "lui" (omdat ze zeker niet werken volgens jou) niet creatief?? Ben je een racist ofzo??

Ik ben een rechtse hond, je weet toch.

Maar serieus, wat ik bedoelde te zeggen is dat Moslims hun zonen veel vaker Mohamed noemen vergeleken met hoe vaak een Nederlander of Belg zijn kind Jan of Peter noemt, ik geef min of meer aan dat dit een statistisch effect heeft dat tegenwicht biedt tegenover de suggestie die gewekt wordt door de OP. Ofwel, ik nam het voor 'jullie' of in het andere geval moslims op maar iets zegt me dat je te stom bent om dat in te zien.

Ohja, uit de gratis online van Dale

1lui de; mv; -tjes mensen

Laatst bewerkt:
Ik ben een rechtse hond, je weet toch.

Maar serieus, wat ik bedoelde te zeggen is dat Moslims hun zonen veel vaker Mohamed noemen vergeleken met hoe vaak een Nederlander of Belg zijn kind Jan of Peter noemt, ik geef min of meer aan dat dit een statistisch effect heeft dat lijnrecht staat tegenover de suggestie die gewekt wordt door de OP. Ofwel, ik nam het voor 'jullie' of in het andere geval moslims op maar iets zegt me dat je te stom bent om dat in te zien.

Ohja, uit de gratis online van Dale

1lui de; mv; -tjes mensen

Ok ik begrijp. Maar waarom een rechtse hond...? wil jij mij het land uit?

wij maken lekker veel kinderen, over 10 jaar is 90% mohammed en 10% keesje hehehehe

Ok ik begrijp. Maar waarom een rechtse hond...? wil jij mij het land uit?

wij maken lekker veel kinderen, over 10 jaar is 90% mohammed en 10% keesje hehehehe

Ik vraag mij af of jij het einde van het jaar gaat halen hier op DBB.

Cutler ???

jub713.jpg

Doei.

+1 voor het niet meerekenen van Wallonië :D

pffff hier in de straat geven ze ook al van die rare namen en de ouders zijn zelfs nog rasechte belgen ....

:roflol:, wie noemt er nu z'n kind Noah :rolleyes: Emma is ook zo'n bruute naam.

Is toch best een mooie naam, Noah?

Hoe zou jij je kind noemen Corleone?

Terug
Naar boven