Fitness Seller

Nieuws Weer dopingcontrole fitnesszaal België

Bezoekers in dit topic

ja idd,waarom vertel je dat hier? Wil je dat die kerel gesnapt wordt ofwat ???
 
ja idd,waarom vertel je dat hier? Wil je dat die kerel gesnapt wordt ofwat ???

Hij heeft toch niet gezegd wie dat is, in welke zaal het gebeurt, enz... Wat is het probleem? Trouwens moet een fitness trainer in een zaal de nieuwelingen niet aanspreken en aanzetten tot AS gebruik om er goed geld aan te verdienen. Als er iemand iets komt vragen, dat is een andere zaak.
 
Gewoon aangeven dat je de spuit laten zetten bij iemand in Nederland, waar het wel legaal is :D

Ze kunnen toch moeilijk iedereen weigeren uit een ander land omdat ze aas in het lichaam hebben
 
Dat er veel meer hormonen worden gebruikt dan velen willen toegeven. En dat de grootste leveranciers juist diegenen zijn die normaal de sport proper zouden moeten houden. En vooral tijdens deze warme zomerdagen is het te zien. Ik kijk even naar mijn fb profiel en tel snel een dertigtal gasten (uit een 250 totaal) waarvan ik 100% van weet dat ze en fitnessen en hormonen gebruiken!

Op 6 maanden tijd van smal gastje naar bodybuilder uitzicht? En dan tientallen foto's posten en zeggen dat het doorgedreven training is. Sinterklaas bestaat niet hoor :D

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:10 ----------

ja idd,waarom vertel je dat hier? Wil je dat die kerel gesnapt wordt ofwat ???
IK wens hem alles toe maar vrees dat hij wel eens gepakt gaat worden. In principe zou ik hem zelfs moeten aangeven (beroepshalve, en neen ik ben geen politie). Maar dan denk ik : ik gun hem nog even zijn weelde, rijkdom en roem. Op de manier dat hij bezig is zal het niet lang meer duren.
 
Back
Naar boven