MuscleMeat

Nieuws Weer dopingcontrole fitnesszaal België

Bezoekers in dit topic

Einde mei moeten plassen, vorig jaar juli kuur met test en primo afgerond (500-500 denk ik) en positief getest op drostanolone (masteron)??
Ik heb een mail gestuurd dat ik wil dat mijn tweede staal ook getest wordt als ik er bij ben want ik ben 100% zeker dat ik geen mast heb gebruikt. Ook is het een jaar geleden dat ik gekuurd heb, lijkt me sterk dat het dan nog terug te vinden is (kan natuurlijk mss wel met huidige technologie...).

Probleem is dat ik dus echt zeker was dat er niks in mijn lijf zat en heb geplast, niet geweigerd dus minnelijke schikking komt dus niet in orde. Zijn er andere mogelijkheden dat ik positief testte op mast of mss een metaboliet ervan? heb klierkoorts gehad, heb griep gehad en keelontsteking het laatste jaar, misschien hierdoor ergens?
 
Einde mei moeten plassen, vorig jaar juli kuur met test en primo afgerond (500-500 denk ik) en positief getest op drostanolone (masteron)??
Ik heb een mail gestuurd dat ik wil dat mijn tweede staal ook getest wordt als ik er bij ben want ik ben 100% zeker dat ik geen mast heb gebruikt. Ook is het een jaar geleden dat ik gekuurd heb, lijkt me sterk dat het dan nog terug te vinden is (kan natuurlijk mss wel met huidige technologie...).

Probleem is dat ik dus echt zeker was dat er niks in mijn lijf zat en heb geplast, niet geweigerd dus minnelijke schikking komt dus niet in orde. Zijn er andere mogelijkheden dat ik positief testte op mast of mss een metaboliet ervan? heb klierkoorts gehad, heb griep gehad en keelontsteking het laatste jaar, misschien hierdoor ergens?

operatie in het buitenland doet het ook altijd goed
 
Ook werknemers kunnen gevraagd worden te plassen.

Dat hangt er vanaf. Ben je aan het trainen, dan wel. Ben je gewoon aan het werken en sta je achter de balie oid dan kunnen ze je niet verplichten te plassen. Kans bestaat altijd dat ze het wel vragen (met de indruk dat je geen keuze hebt) maar als je gewoon aan het werken bent dan kan je gewoon weigeren.
 
Einde mei moeten plassen, vorig jaar juli kuur met test en primo afgerond (500-500 denk ik) en positief getest op drostanolone (masteron)??
Ik heb een mail gestuurd dat ik wil dat mijn tweede staal ook getest wordt als ik er bij ben want ik ben 100% zeker dat ik geen mast heb gebruikt. Ook is het een jaar geleden dat ik gekuurd heb, lijkt me sterk dat het dan nog terug te vinden is (kan natuurlijk mss wel met huidige technologie...).

Probleem is dat ik dus echt zeker was dat er niks in mijn lijf zat en heb geplast, niet geweigerd dus minnelijke schikking komt dus niet in orde. Zijn er andere mogelijkheden dat ik positief testte op mast of mss een metaboliet ervan? heb klierkoorts gehad, heb griep gehad en keelontsteking het laatste jaar, misschien hierdoor ergens?

Geen echte primo maar mast gehad misschien.
 
Wat als je net gepist hebt? Of niet kan pissen om wat voor reden dan ook? Wachten ze dan een paar uur of krijg je meteen een boete, die je dan uiteraard aanvecht... Of sterker nog, je betaald gewoon niet.. laat ze jou maar voor de rechter dagen.

"Deze meneer moet 2000,- betalen omdat hij niet kon plassen omdat hij net geplast had..." Lijkt me een snel opgeloste zaak.

Ik zou sowieso iedereen opruien in die gym om niet mee te doen.. gewoon allemaal weigeren. niet luisteren naar bangmakerij en voor laten komen met 100 man met veel pers. Kunnen wij hier in Nederlands ook gezellig meekijken :)

is gemakkelijk gezegd...

Dit is het antwoord van een advocaat dat ik gekregen heb:

Geachte,


Tal van verboden middelen kunnen ook niet privé worden genomen.

Iedereen die aan sport doet, zelfs als amateur, zelfs in een fitness is onderworpen aan de integrale dopingwetgeving en kan verplicht worden te urineren in aanwezigheid van een controleur.

Er zijn meer doden in fitnesscentra door doping dan in de wielersport.

Doping is een levensbedreigend probleem voor de volksgezondheid. Naast hart en vaatziekten, kunnen organen plots uitvallen, kankers optreden, impotentie en fertilitetsproblemen. U kan tijdens een controle voor maximaal 24 uur in uw vrijheid beperkt worden.

Deze regels zijn niet strijdig met de Europese regels.

Mvg

Elfri De Neve

Dus: je kunt van je "vrijheid" voor 24 uur beroofd worden en tijdens deze 24u ben je "verplicht" om een urinestaal te leveren, anders staat dat ook weer gelijk aan een weigering en moet je alsnog boete betalen.
 
Er zijn meer doden in fitnesscentra door doping dan in de wielersport.

Doping is een levensbedreigend probleem voor de volksgezondheid. Naast hart en vaatziekten, kunnen organen plots uitvallen, kankers optreden, impotentie en fertilitetsproblemen. U kan tijdens een controle voor maximaal 24 uur in uw vrijheid beperkt worden.

b3b7eb90afa8daf15f2540e4401f96cdb61f3dcb_full.jpg


Ademen is ook een levensbedreigend probleem.
 
Srs?



Zover had ik natuurlijk ook wel al gedacht, maar dan blijft het eindresultaat nog steeds hetzelfde, of ze nu mast of primo hadden gevonden. Probleem is nu dat ze een jaar later nog steeds de stoffen vonden...

In jouw geval zou ik toch volhouden dat je niets gebruikt hebt en een tweede test vragen. Het verwondert mij zelf dat ze nog iets vinden een jaar na je kuur. En misschien proberen op vervuilde supp's te steken.
 
Bij een vriend van mij die een jaar geleden getest is geweest was er mast gevonden terwijl hij tren gebruikt had.
 
Goed, zeker is dat je dus destijds dan mast hebt gehad ipv primo, of iig een mix waar mast bij in zat. Dit geld ws ook voor het verhaal van kruidvat met de tren.

Waar het dan evt aan ligt weet ik ook niet, kan het zijn dat chemische vorm/bepaalde ester de afbraaktijd in het lichaam nog kan verlengen ofzo? Ik wist wel dat deca e.d. soms wel anderhalf jaar nog aantoonbaar zijn, maar Masteron...
 
Ze hebben waarschijnlijk geld nodig, en laten iedereen positief testen... :D
 
Zou ook wel willen weten hoe dat komt dat mast nog gedetecteerd word. Maar denk dat er weinigen hier er de nodige kennis van hebben. Misschien dat Big Cat een antwoord daarop heeft.
 
Een vervuild supplement staat gelijk aan doping, of je het al dan niet bewust gebruikt hebt maakt voor het beleid geen reet uit

Haha welcome in Belgium !

Tenzij je allochtoon bent natuurlijk, dan mag je alles in dit land.

Sad but true
 
Een vervuild supplement staat gelijk aan doping, of je het al dan niet bewust gebruikt hebt maakt voor het beleid geen reet uit Sad but true
Idd, in de brief die ik kreeg staat letterlijk vermeld 'bij onbewuste toediening kan je rekenen op een schorsing van 2 jaar, bij bewuste toediening tot 4 jaar'

Een tweede test is mogelijk maar dit is dan van hetzelfde staal als toen. Mijn urine werd verdeeld over twee potjes, het ene om een eventuele tegenanalyse te doen. Wat ik dus nu ga laten doen en ik ga erbij zijn wanneer deze test wordt uitgevoerd, dit mocht maar dan moest dit vermeld worden, de test is binnen 2 weken.
 
Heb 'es een verhaal gehoord van een kerel die op Bold positief is getest en die beweerde dat z'n laatste shot Bold toen al ca 20 maanden geleden was. Heeft toen ook gewoon de straf moeten ondergaan.Is wel een heel ander mideel, maar toch...past toch een beetje in dit topic.
Suc6 verder nog kerel.
 
Waarom wonen er nog juicers in België?
 
Back
Naar boven