Fitness Seller

Antwerpen islamiseert

Cyan > Spiertje

Treu, klopt wel. Maar moest het aan mij liggen, mogen jullie allemaal ook kruipen op onze sletjes hoor.

Ik begin je steeds meer te mogen. ;)

Het is wel zo, hoe meer je ons accepteert, hoe meer begripvol we ons opstellen tegenover jullie cultuur en dat we ze ook opnemen, al dan niet bewust.
Zie maar hoeveel meisjes geen hoofddoek meer dragen, make-up dragen, strakke jeans, etc...

Hebben wij niet al voldoende begrip getoond en wordt het niet eens tijd dat jullie wat meer begrip beginnen te tonen ? (heerlijk dat wij-zij denken toch :D)

Jammer genoeg zit die 'fokken met eigen mensen'-cultuur nog steeds intact, maar aan jullie om dat 'barrière' te doorbreken.;)

Heb je niet toevallig een zusje ? Kan ik met haar barriere beginnen, en daarna samen met jouw vader aan de waterpijp. :D

Jep, wij vs zij maakt het zoveel makkelijker om de discussie te voeren:D

Hebben wij niet al voldoende begrip getoond en wordt het niet eens tijd dat jullie wat meer begrip beginnen te tonen ? (heerlijk dat wij-zij denken toch

Wel waar, maar uit ervaring merk ik dat we enkel de slechte kanten van jullie zien en de goede kanten als vanzelfsprekend beschouwen. Als er in de krant staat vb 1/4 stemt op Vlaams Belang...dan wordt dat vertaald naar: Zie eens de belgen, ze moeten ons niet! Grrrr!
Veel turken veralgemenen tegenover belgen en vice versa. De goeden zoals jij en ik leiden daaronder:(
Ja, gij gaat misschien geen turkse kunnen palen, maar ik moet later nog werk vinden en mijn naam is Ahmet.:(

Heb je niet toevallig een zusje ? Kan ik met haar barriere beginnen, en daarna samen met jouw vader aan de waterpijp.

Ik heb een zus en ze is ook mooi. Maar ze is een brave.:D
Mijn ouders zouden het ook niet accepteren als ze met een belg zou omgaan.
En mijn vader is zwaar anti-drugs.
Je kan al zowat een idee vormen rondom m'n ouders. Oerconservatief en 100% Turks. (al zijn ze wel vooruitstrevend als je ze vanuit moslimperspectief bekijkt)

Jep, wij vs zij maakt het zoveel makkelijker om de discussie te voeren:D

Wel waar, maar uit ervaring merk ik dat we enkel de slechte kanten van jullie zien en de goede kanten als vanzelfsprekend beschouwen. Als er in de krant staat vb 1/4 stemt op Vlaams Belang...dan wordt dat vertaald naar: Zie eens de belgen, ze moeten ons niet! Grrrr!
Veel turken veralgemenen tegenover belgen en vice versa. De goeden zoals jij en ik leiden daaronder:(
Ja, gij gaat misschien geen turkse kunnen palen, maar ik moet later nog werk vinden en mijn naam is Ahmet.:(

Ik heb een zus en ze is ook mooi. Maar ze is een brave.:D
Je kan al zowat een idee vormen rondom m'n ouders. Oerconservatief
en 100% Turks. (al zijn ze wel vooruitstrevend als je ze vanuit moslimperspectief bekijkt)
Allah u Akbar
Tenminste is je hele familie niet zo

Ik vervloek satan elke dag omdat ze niet tot hen zijn geraakt.:mad:

Hmm niet verbazingwekkend van je moet ik zeggen

De islamisering gaat door.. ik blader verdorie door het telefoonboek voor afhaalvoedsel.. kan ik alleen maar buitenlands eten halen en NERGENS een lekker bord snert? of een lekkere stamppot met rookworst? GVD HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!

De islamisering gaat door.. ik blader verdorie door het telefoonboek voor afhaalvoedsel.. kan ik alleen maar buitenlands eten halen en NERGENS een lekker bord snert? of een lekkere stamppot met rookworst? GVD HET MOET NIET GEKKER WORDEN!!!
Loop voor de grap eens door het centrum van Amsterdam.

Uhm... Belgen zijn eigenlijk toch Turken volgens het laatste nieuws :o

Je kan al zowat een idee vormen rondom m'n ouders. Oerconservatief en 100% Turks. (al zijn ze wel vooruitstrevend als je ze vanuit moslimperspectief bekijkt)

Ik heb toch niet gezegd wat er in die waterpijp moest komen. Ik dacht dat Turken juist dol waren op de waterpijp :)

Ow, nou ja, hij is daar ook tegen hoor. 'Is slecht voor je, is slecht voor je' komt er vaak uit z'n mond als het gaat over dat soort zaken.(al rookt ie wel 2 pakjes cigs per dag). Ik vraag me ook af hoe jullie zouden communiceren, aangezien hij zo goed als geen nederlands kan. Misschien met gebarentaal en dan...ikke u dochter *en dan een coïtusbeweging maken*.

...

Waar gaat dit in godsnaam heen:roflol:

Ow, nou ja, hij is daar ook tegen hoor. 'Is slecht voor je, is slecht voor je' komt er vaak uit z'n mond als het gaat over dat soort zaken.(al rookt ie wel 2 pakjes cigs per dag). Ik vraag me ook af hoe jullie zouden communiceren, aangezien hij zo goed als geen nederlands kan. Misschien met gebarentaal en dan...ikke u dochter *en dan een coïtusbeweging maken*.

...

Ach, hij gooit gewoon een steen naar je zus d'r hoofd en wijst naar hemzelf.

...

Zo te horen is jouw vader nog van de oude stempel. Ik zal dan wel een geit moeten meenemen om te ruilen tegen je zusje. Of zal je zusje ook twee geiten waard zijn ? :D

Ach, hij gooit gewoon een steen naar je zus d'r hoofd en wijst naar hemzelf.

:roflol:

En dan die hele familie achter mij aan krijgen zeker, en dan met naam en adres gepost worden op marokko.nl. (jaja, Cyan is een Turk, maar dat is allemaal hetzelfde)

Terug
Naar boven