Fitness Seller

Antwerpen islamiseert

Dat bedoelde hij niet, luckyluciano.

Ik snap btw het doel niet ? Moeten ze minder kinderen baren ?

Oh nee!!!!!!!!!!!!!

gisteren lette ik er nog eens extra op.. moest ff gaan tanken, en ze hadden een pita in het tankstation? Waar gaat dit land naartoe?

Dat bedoelde hij niet, luckyluciano.

Ik snap btw het doel niet ? Moeten ze minder kinderen baren ?

Ze moeten ze hier niet baren.

Slechts 10% van de allochtonen die ze jaarlijks binnenlaten is oorlogsvluchteling. :rolleyes:
Maw 90% hoort hier niet eens te wonen.

Maar hey, als je dat zegt ben je een racist. :grumble::eyes:

gisteren lette ik er nog eens extra op.. moest ff gaan tanken, en ze hadden een pita in het tankstation? Waar gaat dit land naartoe?
:eek: Ik had niet door dat het zo erg was, wij Oerhollanders/belgen verkopen toch ook geen kroketten en frites in Spanje? Stop de islamisering!

Ze moeten ze hier niet baren.

Slechts 10% van de allochtonen die ze jaarlijks binnenlaten is oorlogsvluchteling. :rolleyes:
Maw 90% hoort hier niet eens te wonen.

Maar hey, als je dat zegt ben je een racist. :grumble::eyes:

Cava, ik zal tegen mijn zus zeggen dat ze in turkije moet bevallen:rolleyes:

Is dat misschien niet wat jij zegt ? Mijn excuses daarvoor dan, want zo heb ik het geïnterpreteerd.
Wat bedoelde je anders ?

Als ik de beginpost lees, lees ik gewoon dat er veel allochtonen(= potentiële moslims) geboren worden in België. Tsjah, so? Mag dat tegenwoordig niet meer ofzo, om bevallen te worden ? Ik snap gewoon het doel niet van deze topic.???

Het probleem van veel allochtonen is dat ze ons haten omdat we geen moslims zijn en tegelijkertijd jarloers op ons zijn omdat wij economische grootmachten zijn en hun landen meestal kruimelaars zijn in vergelijking met ons. Dat zorgt voor diepgewortelde frustraties bij die mensen en ze zijn idd bezig met infiltreren in onze samenleving, misschien wel met de bedoeling om alles hier over te nemen.....

Het probleem ligt bij het feit dat jij paranoia bent.

Het probleem van veel allochtonen is dat ze ons haten omdat we geen moslims zijn en tegelijkertijd jarloers op ons zijn omdat wij economische grootmachten zijn en hun landen meestal kruimelaars zijn in vergelijking met ons. Dat zorgt voor diepgewortelde frustraties bij die mensen en ze zijn idd bezig met infiltreren in onze samenleving, misschien wel met de bedoeling om alles hier over te nemen.....

klinkt iig diabolisch :devil:

nee, is idd wel iets van waar. de islam is een veroveringsgodsdienst waarvoor we alert moeten blijven en zorgen dat het niet te ver komt... als het al zo niet is...

:roflol:

Mwa, jij mag wel blijven. Je woont immers toch in België, dat is voor ons geen probleem. :)

:eek:

Ik heb al minstens van twintig Belgen negatieve karma gekregen. Sorry Cyan, bij nader inzien kun je misschien toch het beste vertrekken. :D

:roflol:20 negatieve karma's ?

Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom ze me weg willen. Als er een voorbeeldallochtoon bestaat, dan ben ik het wel! Kuffar all the way.:cool:

Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom ze me weg willen. Als er een voorbeeldallochtoon bestaat, dan ben ik het wel! Kuffar all the way.:cool:

Ja, maar je zit nog steeds achter 'onze' chicks aan, en daarom moet je dus vertrekken. Hoe minder concurrentie hoe beter! :D

Treu, klopt wel. Maar moest het aan mij liggen, mogen jullie allemaal ook kruipen op onze sletjes hoor.

Het is wel zo, hoe meer je ons accepteert, hoe meer begripvol we ons opstellen tegenover jullie cultuur en dat we ze ook opnemen, al dan niet bewust.
Zie maar hoeveel meisjes geen hoofddoek meer dragen, make-up dragen, strakke jeans, etc...Jammer genoeg zit die 'fokken met eigen mensen'-cultuur nog steeds intact, maar aan jullie om dat 'barrière' te doorbreken.;)

Terug
Naar boven