spiertje16
Monstrous Giant
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
islamisering linken aan het kiezen van geboortenamen is natuurlijk idioot.
Borgerhout wordt hier al in de volksmond "Makkakkeville" genoemd, wilt veel zeggen![]()

Dat bedoelde hij niet, luckyluciano.
Ik snap btw het doel niet ? Moeten ze minder kinderen baren ?

gisteren lette ik er nog eens extra op.. moest ff gaan tanken, en ze hadden een pita in het tankstation? Waar gaat dit land naartoe?
Ik had niet door dat het zo erg was, wij Oerhollanders/belgen verkopen toch ook geen kroketten en frites in Spanje? Stop de islamisering!Ze moeten ze hier niet baren.
Slechts 10% van de allochtonen die ze jaarlijks binnenlaten is oorlogsvluchteling.![]()
Maw 90% hoort hier niet eens te wonen.
Maar hey, als je dat zegt ben je een racist.![]()

Cava, ik zal tegen mijn zus zeggen dat ze in turkije moet bevallen![]()

Cava, ik zal tegen mijn zus zeggen dat ze in turkije moet bevallen![]()

Het probleem van veel allochtonen is dat ze ons haten omdat we geen moslims zijn en tegelijkertijd jarloers op ons zijn omdat wij economische grootmachten zijn en hun landen meestal kruimelaars zijn in vergelijking met ons. Dat zorgt voor diepgewortelde frustraties bij die mensen en ze zijn idd bezig met infiltreren in onze samenleving, misschien wel met de bedoeling om alles hier over te nemen.....

Mwa, jij mag wel blijven. Je woont immers toch in België, dat is voor ons geen probleem.![]()

Ik zou eigenlijk ook niet weten waarom ze me weg willen. Als er een voorbeeldallochtoon bestaat, dan ben ik het wel! Kuffar all the way.![]()