- Waardering
- 0
idd ik zie geen probleem, moeten die autochtonen maar wat meer nken zonder condoom
of jij meer MET

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd ik zie geen probleem, moeten die autochtonen maar wat meer nken zonder condoom

Borgerhout wordt hier al in de volksmond "Makkakkeville" genoemd, wilt veel zeggen![]()
Borgerhout wordt hier al in de volksmond "Makkakkeville" genoemd, wilt veel zeggen![]()
Jij bent duidelijk van over 't water. Het is Borgerokko, en wordt het al sinds de jaren 70 genoemd.

En hoe staan die er precies voor met zetels, of is dat in belgie anders.... als het echt zo erg is word er toch wel gestemd op zo'n partij.

Democratie is niet meer dan een meerhoofdige dictatuur.Ja er wordt zeker op gestemd, maar wij hebben zoiets leuk als het cordon sanitaire, of simpelweg verkozen of niet jullie mogen niet meedoen..democratie heet dat dan![]()
Democratie is niet meer dan een meerhoofdige dictatuur.
(winston churchill)Dat krijg je dus als je een stad in handen laat vallen van de sossen. Hele wijken die compleet overgenomen worden door moslims / allochtonen. Daar kritiek op geven betekent voor de linkse politici en media automatisch dat je racist bent. Maar de vraag is waar zal dit eindigen? We zien toch duidelijk dat de criminaliteit in die wijken drastisch toeneemt en de kwaliteit continu afneemt. Autochtonen trekken weg uit de steden en gaan wonen waar het veiliger en netter is. Resultaat: steden die islamiseren en na jaren compleet verrot/overgenomen worden door allochtonen. Dat gaat in de toekomst steeds meer problemen geven volgens mij. Zelfs verstandige linkse mensen (ja ze bestaan) lijken mij toch te moeten gaan inzien dat die gettovorming nooit goed kan zijn? Wanneer gaat de politiek eindelijk kleur bekennen?

Jij bent duidelijk van over 't water. Het is Borgerokko, en wordt het al sinds de jaren 70 genoemd.
Tjah, veel verhuurders hebben slechte ervaringen met huurders van vreemde origine. Mijn ouders verhuurden vroeger een paar appartementen in Antwerpen, man wat die hebben afgezien met allochtone huurders, dat wil je niet weten. Natuurlijk zijn ze niet allemaal zo, maar vaak riskeer je dit gewoon minder met autochtone huurders.Een grote oorzaak vd getto vorming is ook dat allochtonen wegens racisme buiten de gekende wijken gewoon geen app.of huis kunnen vinden.
Dat er in de steden meer verschillende soorten mensen met verschillende afkomst gaan wonen is natuurlijk wereldwijd een bekend fenomeen. Ik ben het alleen wel eens dat die gettovorming een zeer nefaste zaak is. Als je dat wilt aanpakken zul je toch echt eerst de immigratiekraan voor een poosje dicht moeten draaien. Dat is in België alleen nog nooit effectief gebeurd (ook al beweerd men van wel, het is zo lek als een zeef).

Sinds de gastarbeid in '60 is de immigratie juist alleen toegenomen. We hebben de legalisering van illegalen (kan het nog gekker?) gehad onder paars. En dan was er de 'Snel Belg' wet nog, nergens ter wereld was het zo makkelijk om de een nationaliteit te verwerven als in België. De laatste jaren is de immigratie toegenomen (stijging van 2006 naar 2007). Heb er laatst toevallig de cijfers van gezien. Men zegt wel dat de grenzen dicht zijn, maar in realiteit zijn ze dat natuurlijk niet. Bovendien zijn er door gezinsherenigingen ed. nog heel veel legale manieren om het land in te komen. Ondertussen denkt Open VLD alweer aan economische immigratie, dus het kan alleen nog erger worden. Niet dat ik op zich een probleem heb met immigratie, maar teveel is teveel. Iets wat velen pas inzien als de gevolgen daarvan zichtbaar worden, en zelfs dan lijken sommige politici het nog niet te begrijpen.Het aantal regularisaties is de laatste jaren toch fors gedaald hoor. Of die afgewezenen dan effectief terug gestuurd worden naar het land van herkomst of hier in de illegaliteit belanden is natuurlijk een ander verhaal..
Maar ik heb de indruk dat men er toch iets aan begint te doen![]()
Oh ja, en zijn buikje rond kan eten 

islamisering linken aan het kiezen van geboortenamen is natuurlijk idioot. Het betreft hier namelijk de meest voorkomende namen voor pasgeborenen. Dit kan betekenen dat kort gezegd er waarschijnlijk veel pasgeboren moslim babies zijn. Echter wat het vooral betekent is , is dat de variatie onder islamitische namen niet erg hoog is. kijk namen varieren nogal tegenwoordig onder blanke autochtone babies. Islamitische namen zijn echter vrij beperkt: Mohammed, Abdul, Ismael, Achmed, Kareem, dit zijn namen die je constant hoort onder moslim jongeren.